Promenada Sibiu se alătură și anul acesta festivalului Focus in The Park și îi așteaptă pe iubitorii de muzică bună cu zone de relaxare și premii garantate în aplicația SPOT.
Ajuns la ediția aniversară cu numărul 10, ediție specială organizată sub sloganul „bigger, better, stronger”, festivalul Focus in The Park se desfășoară începând de astăzi, 23 august până duminică, 27 august, în Parcul Sub Arini din Sibiu.
Festivalul s-a născut în 2013 în jurul muzicii alternative, fiind singurul festival de acest gen din Sibiu și unul dintre cele mai importante din țară, căruia i-au fost adăugate noi elemente menite să transforme pentru cinci zile parcul Sub Arini într-un spațiu deosebit de petrecere a timpului liber. Festivalul se reinventează în fiecare an cu scene noi dedicate unui mix variat de stiluri muzicale. Printre numele sonore care concertează anul acesta se numără Subcarpați, Ioana Milculescu, OCS, Deliric & Muse Quartet și mulți alții.
Focus in The Park are patru scene distincte, fiecare oferind o experiență muzicală unică. Programul este disponibil pe pagina de Facebook dedicată.
Participanții la festival au la dispoziție food trucks cu street food, beri artizanale și vinuri de la cele mai bune crame din județul Sibiu.
În plus, utilizatorii SPOT vor câștiga un sticker branduit cu Promenada Sibiu în tematica festivalului. Cei care își vor descărca pe loc aplicația de loialitate și își vor face un cont vor avea ocazia de a învârti roata norocului și vor câștiga unul dintre cele 2000 de premii puse la dispoziție.
Sibienii sunt invitați să se bucure de zona de relaxare special amenajată pentru pauzele dintre concerte și, totodată, pot câștiga premii surpriză oferite de magazinele centrului comercial. Pentru mai multe detalii, vizitați promenadasibiu.ro.
***
Despre Promenada Sibiu
Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni în anul 2019. Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.
Cu o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, centrul comercial găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, cinematograful CineGold, cu 9 săli, peste 2.600 mp de food court si 1600 locuri de parcare.
Promenada Sibiu aduce în exclusivitate, sub acelaşi acoperiş, unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele mult așteptatelor magazine Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.
În luna octombrie a anului 2021, Promenada Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în 18 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: an cu scene noi dedicate unui , Promenada Sibiu Focus in The P , Deliric & Muse Quartet , OCS , Ioana Milculescu
Vizualizari: 1058
Ultimele comentarii
Acum 40 minute
Claudiu
Acum 1 oră
Felceru
Acum 2 ore
Dorina
Acum 2 ore
Marius
Acum 8 ore
Sibiu.Adrian