Sâmbătă,
14.09.2024
Innorat
Acum
13°C

Un constructor din Turcia a câştigat contractul pentru tronsonul Boiţa - Avrig - Mârşa al autostrăzii Sibiu - Făgăraș

Un constructor din Turcia a câştigat contractul pentru tronsonul Boiţa - Avrig - Mârşa  al autostrăzii Sibiu - Făgăraș

Un constructor din Turcia a câştigat contractul pentru construcţia Tronsonului 1 al autostrăzii Sibiu - Făgăraş, respectiv segmentul Boiţa - Avrig - Mârşa, a anunţat, vineri, Cristian Pistol, directorul CNAIR. 

"Am desemnat astăzi câștigătorul licitației pentru construcția tronsonului 1(#Boița -#Avrig/Mârșa) al autostrăzii #Sibiu-#Făgăraș (#A13)!
Constructorul turc (MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.) are la dispoziție 48 de luni (12 luni proiectare și 36 de luni execuție) pentru finalizarea celor 14,25 km ai acestui tronson,” scrie Pistol pe pagina de facebook. 

Contractul în valoare de 1,899 miliarde de lei (fără TVA) este finanțat prin Programul Transport 2021 – 2027. Pe acest tronson vor fi construite șase viaducte și 17 poduri, printre care un viaduct în lungime de 911 m.

"CNAIR a desemnat, astăzi, câştigătorul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului 1, Boiţa - Avrig - Mârşa (DJ105G) în lungime de 14,25 km. Constructorul turc are la dispoziţie 12 luni pentru proiectare şi 36 de luni pentru execuţia lucrărilor. Valoarea contractului finanţat din Programul Transport este de 1,89 miliarde lei, fără TVA. În cadrul acestui contract, antreprenorul va trebui să construiască 6 viaducte şi 17 poduri - printre care un viaduct în lungime de 911 de metri, de o complexitate tehnică ridicată. Mai exact: Viaductul Nod Boiţa pe breteaua 3 peste DN 7, breteaua 1 şi breteaua provizorie de descărcare în DN7. Semnarea contractului va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii şi după soluţionarea acestora, dacă vor exista", a scris și ministrul Transporturilor pe pagina de facebook

Până în acest moment au fost semnate contractele pentru proiectarea și execuția tronsoanelor 3 și 4 ale autostrăzii Sibiu – Făgăraș (68,04 km), finanțate tot prin PT:
- 17,61 km - Tronsonul 3: ArpașudeJos (DN1) – SâmbătadeSus (DJ 105B)
Contract semnat cu Makyol Insaat Sanayi Turizm VE,

- 16,26 km -Tronsonul 4: SâmbătadeSus (DJ 105B) - Municipiul Făgăraș și drum de legătură cu DN1 (5,6 km).
Contract semnat cu Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS – Yapi Merkezi Insaat VE Sanayi AS.

În perioada imediat va fi desemnat si câștigătorul contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a tronsonului 2, #Avrig - #Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1) în lungime de 19,92 km, precizează oficialii CNAIR.

foto Cristian Pistol/facebook

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

1 comentarii

Rostogan

Acum 11 luni

Se pare ca tikaretii astia vor castiga toate cele 4 tronsoane. Nu stiu cat de ok va fi, dar sigur cei care asteapta autostrada asta erau mai linistiti daca ar fi castigat Strabag sau Porr.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus