Vineri,
12.09.2025
Innorat
Acum
20°C

O tânără, despăgubită cu 3 euro după ce a venit cu autocarul în Sibiu, din Austria. Șoferul a întârziat, nu exista toaletă, iar călătorii dormeau pe culoarul dintre scaune

O tânără, despăgubită cu 3 euro după ce a venit cu autocarul în Sibiu, din Austria. Șoferul a întârziat, nu exista toaletă, iar călătorii dormeau pe culoarul dintre scaune

O tânără de 31 de ani, care trăiește în Austria Superioară și a călătorit miercuri, 8 noiembrie, în România, cu un autocar, a primit o despăgubire de 3 euro din partea societățile de transport, notează Libertatea, care preia Heute.

Miercuri seara târziu, Elena D. a așteptat într-o stație de autobuz din Linz să sosească autocarul. Avea un drum de 15 ore înaintea ei până la Sibiu, unde mergea să viziteze niște rude. În jurul orei 23.30, austriaca a început să se îngrijoreze. Autocarul ar fi trebuit să plece la ora asta, de mult. Dar Elena nu vedea niciun vehicul, nicăieri. Tânăra a contactat apoi serviciul pentru clienți al firmei de transport, de mai multe ori. I s-a spus că autocarul va veni în curând. După o lungă așteptare, vehiculul a ajuns în sfârșit în jurul orei 1.45. Elena era deja cu moralul la pământ în acel moment: „Erau doar 4 grade. A trebuit să îngheţ de frig peste două ore”, spune ea furioasă, sursei citate. Dar problemele nu s-au terminat odată cu venirea mașinii.

Când i-a arătat biletul, șoferul de autocar a enervat-o și el pe Elena, spunându-i că trebuie doar să se așeze undeva. „Am rezervat în mod special un loc în față, pentru că întotdeauna mi se face rău foarte repede. Am plătit suplimentar pentru asta, în avans”, spune ea. Așa că a început să caute locul pe care-l avea scris pe bilet. În timp ce căuta, ea s-a împiedicat brusc de o persoană care stătea pur și simplu pe podeaua autocarului.

 „Nu îmi venea să cred că cineva chiar doarme acolo. Mai erau locuri libere. De ce nu spunea nimeni nimic?”, a spus femeia.

După ce și-a cerut scuze pentru că l-a lovit pe om, ea și-a găsit în sfârșit locul. Dar era deja ocupat.

Puțin mai târziu, ea a vrut să meargă la toaletă: „Dar nu era toaletă, deși călătoria dura atât de mult. Ne-am oprit de două ori, dar mi-a fost totuși foarte incomod”. După ce a ajuns la Sibiu, Elena a contactat compania și a cerut rambursarea banilor. Firma i-a cerut scuze pentru probleme, dar a informat-o că nu va primi banii înapoi pentru drum, 42,99 de euro

O rambursare a sumei ar fi fost făcută numai dacă întârzierea ar fi fost mai mare de 120 de minute față de ora planificată de plecare și clientul anula din acest motiv călătoria. Cu toate acestea, i s-au rambursat 2,99 de euro, pentru rezervarea locului.

Compania a explicat pentru Heute că autobuzul a întârziat în acea zi din cauza unui blocaj de trafic. În ciuda timpului tampon planificat, acest lucru se poate întâmpla. Referitor la rezervarea locului Elenei, compania a comentat: „Șoferii noștri sunt obligați să se asigure că locurile rezervate rămân. Ne vom instrui șoferul în acest sens și ne cerem scuze doamnei pentru inconvenient”.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

4 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Sss

Acum 1 an

Ifosele se platesc nu merge cu ieftineaua

Raspunde

Ana

Acum 1 an

Oare ce firma de transport o fi asta?

Raspunde

Vasile

Acum 1 an

Pai de aia nu e bine sa mergi cu autocarul...Șoferul face legea.

Raspunde

Mihnea

Acum 1 an

* Acest mesaj a fost șters din cauza limbajului calomnios folosit.

Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus