Promenada Sibiu a lansat cea de-a cincea ediție a campaniei sale de responsabilitate socială, „Promenada Inimilor”. Proiectul se va desfășura până pe 4 aprilie 2025 și are scopul de a sprijini Asociatia Mâini Unite, o organizație dedicată mamelor și copiilor, cu programe în domeniul sănătății, educației și drepturilor acestora.
Mecanismul campaniei este realizat astfel încât să fie simplu și accesibil tuturor vizitatorilor centrului comercial. Fiecare bon de cumpărături în valoare de minimum 100 de lei scanat în aplicația SPOT va contribui cu 20 de lei la susținerea proiectelor Asociatiei Mâini Unite. Donatorii vor primi, în semn de mulțumire, o broșă de donator, care va putea fi ridicată de la biroul InfoPoint.
În completarea inițiativei, Promenada Sibiu le aduce vizitatorilor și un decor special: „Grădina Inimilor”, un spațiu amenajat care aduce aminte de o pădure din povești. Întreaga atmosferă creată reflectă tema campaniei și îi încurajează pe participanți să se implice în sprijinul cauzei.
„Promenada Inimilor” este un proiect prin care centrul comercial sprijină activ comunitatea, contribuind la crearea unui mediu unit și responsabil.
***
Despre Promenada Sibiu
Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni pe 14 noiembrie, la ora 10:00. Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.
Cu o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, centrul comercial găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, cinematograful CineGold, cu 9 săli, peste 2.600 mp de food court si 1600 locuri de parcare.
Promenada Sibiu aduce în exclusivitate, sub acelaşi acoperiş, unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele mult așteptatelor magazine Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.
În luna octombrie a acestui an, Promenada Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
Despre Asociația Mâini Unite
Asociația Mâini Unite este o organizație non-guvernamentală fondată în 2012, dedicată sprijinirii copiilor aflați în situații vulnerabile. De-a lungul celor 13 ani de activitate, organizația a oferit sprijin real prin intervenții chirurgicale, tratamente oncologice, ajutor umanitar și donații de echipamente medicale, ajutând peste 2.500 de copii și familii. Misiunea Mâini Unite este de a asigura acces la educație, sănătate și incluziune socială pentru copiii din medii defavorizate, iar activitatea se bazează exclusiv pe voluntariat.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 1313
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
@sparrow
Acum 3 ore
Sibian
Acum 3 ore
Rodica Bradusa
Acum 3 ore
@Radu
Acum 3 ore
PoiMarti