Aproximativ 500 de persoane și 125 de utilaje sunt angrenate, astăzi, 1mai, în cadrul lucrărilor de pe Secțiunea 3, Cornetu-Tigveni, Autostrada Sibiu- Pitești, anunță reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Craiova, printr-o postare pe pagina de Facebook.
Potrivit sursei citate, în perioada imediat următoare vor începe lucrările la cel mai mare ecoduct, cel de peste peste DN7, râul Olt și calea ferată, având o lungime totală de 300 m și o lățime de 100 m. „Acesta va fi acoperit cu pământ și se va planta vegetație, inclusiv copaci, pentru a reproduce cât mai aproape mediul natural al animalelor,” se arată în postarea amintită.
Imaginile sunt publicate pe și de Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor - „Aproximativ 500 de persoane şi 125 de utilaje sunt angrenate inclusiv astăzi în cadrul lucrărilor de pe Secțiunea 3 Cornetu-Tigveni din Autostrada Sibiu- Pitești”
@sorin.grindeanu7 Aproximativ 500 de persoane şi 125 de utilaje sunt angrenate inclusiv astăzi în cadrul lucrărilor de pe Secțiunea 3 Cornetu-Tigveni din Autostrada Sibiu- Pitești #fyp #viral #Romania #infrastructure @CNAIR SA ♬ Day Is Gonna Come - Royal Deluxe
Ecoductul va fi poziționat peste DN7 în zona Cornetu, aproximativ la km 45+300 – 45+750.
„Soluția propusă are rolul de a reprezenta pentru fauna sălbatică cea mai bună opțiune de traversare a zonei coridorului ecologic, fără a fi nevoită să interacționeze cu una sau mai multe din barierele fizice anterior menționate”, a explicat CNAIR, pentru Hotnews.
Webuild SpA, antreprenorul acestui lot cu o lungime de 37,4 km va avea de executat 53 de structuri, un ecoduct și un tunel cu 2 galerii, fiecare având o lungime de 1,78 km.
Pentru execuția acestui lot se vor folosi peste 100 000 tone de armătură metalică, peste 1 milion m³ de beton și vor fi manipulate peste 9 milioane m³ de pământ și agregate.
Constructorul italian Webuild a demarat în lucrările în 31 ianuarie.
”Au început lucrările pe șantierul Secțiunii 3: Cornetu-Tigveni a Autostrăzii Sibiu-Pitești A1, care este cel mai dificil si mai important tronson de autostradă construit în toată istoria noastră, până acum, care cuprinde și cel mai lung tunel rutier din A1”, spunea la acel moment secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Considerat cel mai dificil lot, acesta presupune următoarele lucrări:
37,4 km lungime traseu autostradă
54 structuri, care însumează un total de 14,5 km, dintre care cea mai lungă este tunelul Poiana (1,78 km)
Spații de servicii tip S1 (stânga/dreapta) la km 62+300
Spații de servicii tip S3 km 78+000 dreapta şi km 80+000 (stânga)
Centru de Întreținere și Coordonare (CIC)
Noduri rutiere:
1) Nod Rutier Cornetu conexiune cu DN7 prin DJ703M (km 44+895)
2) Nod Rutier Văleni conexiune cu DJ703M (km 74+229)
3l Nod rutier Văleni (km 74+404 stânga)
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Se lucrează de 1 Mai pe secțiu , sectiunea 3 autostrada sibiu p , Cornetu-Tigveni , autostrada Sibiu pitesti , video
Vizualizari: 2215
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Aci Duțu
Acum 4 ore
John S
Acum 4 ore
Emil
Acum 6 ore
Nustiu
Acum 6 ore
Leonard