Sâmbătă,
23.08.2025
Parțial Noros
Acum
14°C

Sibian nemulțumit după ce și-a cumpărat mașină nouă: „De la reprezentanță mi-au zis că pot să plec, că e totul ok, apoi am rămas cu familia în drum, pe autostradă”

Sibian nemulțumit după ce și-a cumpărat mașină nouă: „De la reprezentanță mi-au zis că pot să plec, că e totul ok, apoi am rămas cu familia în drum, pe autostradă”

Nemulțumit de faptul că în trei ani de zile de când și-a cumpărat mașină nouă, în valoare de peste 30.000 de euro, a pierdut șirul intrărilor și săptămânilor petrecute în service, un sibian a transmis pe adresa redacției pățania lui. Bărbatul, care a făcut și plângere la Protecția Consumatorului, spune că vrea să facă publică povestea lui astfel încât alți clienți să poată alege în cunoștință de cauză.

Împreună cu soția, A. P. a cumpărat o mașină marca Renault, modelul Arkana Intens E-Tech 145, în data de 11 martie 2022, de la reprezentanța de lângă Sibiu. Automobilul a costat 30.404,64 euro și a venit cu o garanție de trei ani. Garanție folosită intens în această perioadă.

”Toate reviziile și verificările au fost facute la cei de la service-ul din Sibiu.

Prima problema a apărut cu încălzirea în scaune, de la început nu a funcționat această opțiune. În momentul în care am mers la service să anunțăm defectul, cei de acolo i-au comunicat soției să “folosim pe rând funcțiile de dezaburire, încălzire în scaune, să nu dăm drumul la toate de odată”. Bineînțeles că m-am întors cu mașina și au schimbat în garanție piesa defectă.

Începând cu anul 2024 au apărut problemele mai grave, la motor. Prin luna august 2024, s-a aprins un martor “Pericol avarie motor” – martor cu roșu. Am mers imediat la service și au resetat computerul și au zis că e totul în regulă. După câteva săptămâni, aceeași problemă, până când într-o dimineață când mergeam să ducem fata cea mare la școală, ne-a lăsat în drum. Asta a fost în decembrie 2024, de atunci mașina este tot în service. Din septembrie până în decembrie, la mașină nu a funcționat căldura, s-a defectat un senzor conform celor de la service, care nici astăzi nu a ajuns (aprilie 2025 n. r.)”, a povestit pentru Turnul Sfatului bărbatul.

Situația s-a deteriorat în perioada premergătoare Paștelui.

”În ultima săptămână din martie 2025 am fost anuntați că mașina este în regulă și o putem lua din service (schimbat baterie de tracțiune, revizia periodică și ITP), doar că în continuare nu o să încălzească în habitaclu. Când am mers după mașină am zis să o pornesc, dar din păcate nu a pornit din prima, același martor s-a aprins “Pericol avarie motor”. A venit șeful de service, a încercat să o pornească și până la urmă a reușit. Am mers împreună la un test cu mașina să vedem dacă încarcă bateria, fiind hybrid.

Ne-a zis să mergem liniștiți cu mașina că e de la cum a stat mult în parcare. Am ajuns acasă și am parcat în curte, a doua zi am văzut o pată de ulei. Am mers din nou cu mașina să o verifice dacă e ok, mi-au spus că e de la senzorul din rezervor, că așa îi apare în soft. Faptul că a curs ulei nu e nimic să ne îngrijoreze. Șeful de service ne-a recomandat să mergem cât mai mult cu mașina, doar așa o să își revină”, a mai spus sibianul.

Cu câteva zile înainte de Paști bărbatul a rămas cu familia în drum, pe autostradă spre Sebeș.

”În data de 06.04.2025 am vrut să mergem până la Hunedoara, eu, soția și fetița cea mică, care are trei luni. Din păcate nu am reușit deoarece pe autostradă, în dreptul localității Cut, mașina a frânat brusc punându-ne viața în pericol, atât viața noastră cât și a celolalți participanți la trafic. Am așteptat o oră și jumătate în frig, pe marginea drumului, cu un bebeluș, până a venit platforma după mașină. Iar după noi a venit fratele meu. Mașina este în continuare în service și acum au spus ca este de vină pompa de benzină”, a încheiat sibianul sătul de problemele cu mașina.

Iată cum arăta bordul mașinii imediat după incident:

Această ultimă pățanie, faptul că mașina a frânat brusc pe autostradă, toți cei prezenți speriindu-se de un posibil accident, precum și situația imprevizibilă pentru ceilalți participanți la trafic, coroborat cu faptul că au stat cu un bebeluș în frig, l-a determinat pe bărbat să transmită situația ziarului, astfel încât ea să fie cunoscută de alți oameni. Sibianul poate pune la dispoziție oricui orice document care să susțină și să probeze cele prezentate.

Reporterul Turnul Sfatului a solicitat în scris conducerii reprezentanței auto un punct de vedere cu privire la cele semnalate. În solicitarea transmisă a fost precizat inclusiv numărul de identificare al vehiculului - VIN-ul, astfel încât să nu existe vreo neînțelegere legată de mașina cu probleme. Nu am primit niciun răspuns, deși au trecut aproximativ două săptămâni.

Între timp, un comisar al Protecției Consumatorului a demarat o anchetă în acest sens, el contactând autorul plângerii.

Astăzi mașina se află în continuare în service.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

55 comentarii

Adrian

Acum 3 luni

Succes in demersul tau... mergi pe "germane"..dar la aceleasi dotări dai cu min 15 % în plus... În 10 ani am avut 3...mai ales Skoda și Seat ( fac min 60.000 km pe an )....le schimb la max 200.000 km ( leasing operational ... Pe lângă fiabilitate sunt net superioare celor franceze ( in trecut am avut Dacia,Renault sau Nissan )....in primul rand la atâția km constați ca stau f.f prost la antifonare,mai ales la viteza de autostrada. sunt net inferioare și la siguranță ( cea mai importantă!!!!!! )...si la confort...
Raspunde

Sor

Acum 3 luni

Sau poati sa mergi pe japoneze......ca fiabilitate net superioare celor germane.........
Raspunde

Adrian

Acum 3 luni

Sau mergi pe Japoneze și Coreene.
Raspunde

Emil

Acum 3 luni

In SUA se schimba masina sau se restituia suma platita pe toate produsele cu defecte sau erori de proiectare. In Romania merge si asa, avocatul poporului este numit de mafie si opereaza mana in mana cu mafia si coruptia din justitie si politie.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

HBomb

Acum 3 luni

Tu de unde știi cum e în SUA? Ți-au trimis americanii înștiințare la zuhaus?
Raspunde

Ion

Acum 3 luni

Dar tu ști cum e la zuhaus? Parcă nu te-am văzut pe acolo! Și nici în state nu ai fost ca n-ai bani.
Raspunde

Andrei

Acum 3 luni

Bai tantalaule. Cauta "lemon law" Mai întâi documenteaza te dacă vrei sa răspunzi constructiv și util, și nu doar sa ti vezi literele înșirate pe internet pentru propria ți satisfacție.
Raspunde

Sorin_gis07

Acum 3 luni

Îmi pare rău de saracii oameni. Că și recomandare, feriti-va cat de mult puteti de service-urile gen reprezentanta. Practic nu știu să facă nimic, ba mai mult îți strica mașina mai rău.
Raspunde

No Name

Acum 3 luni

Si unde ai vrea sa duci o masina in garantie la service sau mentenanta?Toate reprezentantele iti spun clar ca-ti pierzi garantia daca ti-o duci la service multimarca chiar daca acel service are licenta de reparare si pentru masina ta!
Raspunde

Croetisensus

Acum 3 luni

Ai perfectă dreptate ! În reprezentanța DACIA mi-au montat filtru nou la schimb ulei și după două luni a cedat (nu a fost strâns suficient) ,tot în reprezentanța DACIA mi-au stricat chiuloasa la 70000km la schimb distribuție (a doua schimbare ) .Și nu am putut să documentez că ei mi-au stricat-o . Când am ieșit din service mașină funcționa ,la o lună mi-a aruncat o bujie afară ( filetată greșit -stricat filet in chiuloasă) ! Altul și dacă mașina e în garanție la service de reprezentanța nu mai calc .Și te mai pune să dai feedback înainte !
Raspunde

Un client nemultumit

Acum 3 luni

Fugiti cat puteti de RENAULT si cu atat mai mult de reprezentanta SIBIU, multe probleme fara rezolvare in acea reprezentanta, am ajuns sa ii amenint ca trimit la presa si la toate reprezentantele din tara email inclusiv renault romania/franta si la OPC, am dus masina si a stat la ei cate 1-2 luni fara sa aiba habar sau sa se uite la ea, nu aveau piese, nu aveau timp sa testeze ce au facut la ea ("da si tu o tura si vezi daca mai face ca noi nu avem timp", tot asa facea :(( ), au vrut sa imi schimbe si motorul ca sa rezolve ceva dar nu a venit decat dupa 6 luni cand eu vandusem deja masina reparata simplu si functionala. Nu se poate ca o reprezentanta (cica cea care reprezinta o marca auto) sa se comporte asa cu clientii sau cu masinile acelei marci. Fiecare cum considera, ca si votul, dar unii sunt DE EVITAT!
Raspunde

Emil

Acum 3 luni

Sunt pline tribunalele de procese cu dacii si renault. Au avocati cu punti de legatura in completele de judecata, mituiesc judecatorii si mai platesti si cheltuieli de judecata pe langa masina defecta.
Raspunde

Costi

Acum 3 luni

Stai liniștit nu doar in Sibiu este aceasta problema cu reprezentantele. In urma cu 6 ani am avut un Renault Symbol nou (achiz in ianuarie 2019 cu aproape 15000), după prima luna am avut o mulțime de probleme cu ea pe electrica, dar ultima a fost definitiva. Pe 03.04 am dus-o în service cu următoarea problema: la pornirea AC-ului mirosea a cablu încins. Pe data de 05.04 după-amiază mi au zis că este gata și funcțională. In data de 06.04 la prima ora am fost la service, mi au zis că era un cablu care făcea masa, dar au rezolvat. Prin urmare am plecat spre munte, pe DN2 in apropiere de Campina am prins coloana, am dat drumul la AC, după câteva secunde n-am mai scos miros ci direct fum din torpedou, am deschis torpedoul și am văzut foc, m-am dat repede jos sa iau extinctorul din portbagaj și cred că de la curentul produs de deschiderea ușii focul s-a întețit și a cuprins foarte repede toată cabina, extinctoarele n-au făcut mare treabă, deși pompierii au ajuns destul de repede și au intervenit imediat, mașina a ars in prop de 95%, a scăpat puțin pârjolită capota spate, cum nu știu. I-am dat în judecată cu documente și devize emise de reprezentanta respectiva (București Pantelimon), și ne am judecat până anul trecut în oct.cand deși am avut câștig de cauză din cauză că n-a ars integral și incendiul a fost stins, cei de la reprezentanta trebuie să mi plătească doar 10k €, diferența de 4500 putem deduce că era capota portbagajului. Poate in alte tari sunt altfel mecanicii, dar la noi este jale la orice reprezentanta, din ce am văzut fara tester/tableta sunt morți iar constatare mecanica (fizica) nu sunt capabili, de aici nici reparațiile nu sunt cum trebuie. Ulterior mi am luat Skoda Octavia, mașina la care nu am ce reproșa, tine cu casa din toate punctele.
Raspunde

Aurel Metrescu

Acum 3 luni

Never buy "F cars" (Fiat, Ford, French)!
Raspunde

Soso

Acum 3 luni

Pfff, tocmai vroiam sa-mi iau un Ferrari, dar daca ai zis fara masini cu litera F….
Raspunde

Cornel

Acum 3 luni

Hibrida, prea complicata, 2 motoare, etc. Eu nu sunt de acord cu calitatea proasta a masinilor frantuzesti. Peugeot a dat zeci de ani motoare la Volvo, BMW si Ford. Renault are motoare pe benzina mai bune decat VW care a dat-o in bara rau de tot cu TSI-urile din prima generatie. Am cunostinte cu Dacii cu care merg fara absolut nici o problema.
Raspunde

D Dumitru

Acum 3 luni

Greșit. Ford FOCUS benzină 1.6 / 2007. În 18 ani de exploatare (aprox 180000 km) schimbat doar rlm presiune, in rest TOTUL ok!
Raspunde

Rob

Acum 3 luni

Fopel.
Raspunde

Cătălin

Acum 3 luni

Și Ferrari este cu F
Raspunde

Nica Laurențiu

Acum 3 luni

La toate mărcile de mașini sunt probleme,mai ales că acum sunt comerciale! Marea problemă in toate servisurile este că sunt schimbători de piese și foarte puțini mecanici sau deloc! Acei mecanici lucrează pentru ei,pt că au program flexibil și castigurile sunt pe măsură!
Raspunde

Un adrian

Acum 3 luni

Asa e-toti inginerii au plecat de acolo-patronul,un mincinos!
Raspunde

A.D.O.

Acum 3 luni

Inginerii sunt aceeași de peste 20 de ani, când am cumpărat primul Renault.Cu aceeași oameni de calitate interacționez și acum la al treilea Renault. Au mai schimbat personal,dar nu inginerii.
Raspunde

Ion

Acum 3 luni

Așa pățești când te lași îndoctrinat de societate , cu 20 mii îți luai un Mercedes un pic mai vechi și de 10 mii îți luai aur ( aveai banii in siguranță și nu se devalorizau , îi puteai folosi la eventualele reparatii ) aveai o mașină fiabilă care își pierde valoarea mult mai greu și nu te lasă în drum . Așa ai aruncat 30 de mii pe geam și n-ai avut nici o mașină de doamne ajută!
Raspunde

Zzz

Acum 3 luni

problema sunt mesterii si faptul ca habar nu au sa citeasca o diagnoza corect. aia e buba. daca ai fost la cei de la emilian e destul de clara situatia.
Raspunde

Dth

Acum 3 luni

Pb la 'reprezentanta' cu pricina e că totul de mântuială ...așa service așa satisfacție a clientului
Raspunde

Dan

Acum 3 luni

Nu rezolva nimic protectia consumatorului am solicitat și eu ajutor inegatura cu Fordul achiziționat de la Mecatronic și nimic. Reprezentantele auto au autonomie proprie fac ce vor....poate mă contactați cei de la Turnul Sfatului sa vb și de reprezentanta Ford Sibiu
Raspunde

UnPSDist mandru

Acum 3 luni

Deci dupa 2 ani si peste 55k km masina are niste probleme tehnice dar e tot noua?! Pe langa faptul ca ai niste pile de te au bagat in seama in fituica, altii cu probleme serioase nu s bagati in seama ca sa nu deranjati mafia locala vii cu intimidarea ca un comisar OPC s a sesizat si se i a la tranta cu producatorul presupun?! Astia nu fac aproape nimic nici cu plangeri directe dar la tine s scrupulosi ?!
Raspunde

Petru

Acum 3 luni

Auto noi nu sunt de nici o treabă. Costă mult ,dar de folosit........ Prefer auto model mai vechi, simplă ,dar întreținută. Drumuri bune !
Raspunde

Petre

Acum 3 luni

Din text lipsește tipul motorului, să știm de ce sa ne ferim.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Fan BMW

Acum 3 luni

Până la urmă, și-a cumpărat mașină ... sau Renault?
Raspunde

Gogu

Acum 3 luni

Chiar îmi pare rău. Mă gândesc ce ,, suedeză,, cumparai la banii ăia......
Raspunde

Iolanda

Acum 3 luni

Scrie direct producătorului. Eu asa am făcut când cei de la service nu au reușit timp de 2 ani la rand sa îmi repare defecțiunea la climatronic. După ce am scris producătorului problema s-a putut rezolva.
Raspunde

Update

Acum 3 luni

acuma nu se mai rezolva .... :(
Raspunde

IR

Acum 3 luni

Renault Arkana 2022 145 Etech 57000 km s a oprit in mers si a stat in reprezentanta Serus din Bucuresti 10 săptămâni! Nu s a raspuns la mesaje, telefoane si nu s a dat masina la schimb. Am sunat la Vocea Clientului Renault si in afara de raspunsuri amabile si corporatiste nu s a intamplat nimic. S-a inlocuit cutia de viteze in garantie. Nu recomand Renault.
Raspunde

Flocea

Acum 3 luni

Ce ITP i a facut?...masina fiind noua, primul ITP se face la 3 ani
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Pușcașu Marin

Acum 3 luni

Ești primul care se prinde că e antireclamă plătită
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Bambolero

Acum 3 luni

Deci ferma de postaci s-a gândit să facă de-o zamă chioară pe antireclamă? Am un Renault PHV, când bag piciorul în accelerație și intră instant 65 CP de la motorul electric, fluier pe lângă toate coșciugele voastre 2.0 TDI
Raspunde

Edi

Acum 3 luni

Păi mașina a fost achiziționată în martie 2022 și i-a facut itp-ul in martie 2025, după trei ani. Ce nu este in regulă?
Raspunde

Dan

Acum 3 luni

Fluieră mai încolo , sa nu ne deranjam reciproc
Raspunde

Laurentiu

Acum 3 luni

În urma cu 10 ani aveam o mașină de firmă și am mers la același service pentru o revizie la un Clio. Au uitat sa strângă bine filtrul de ulei și tot uleiul s-a scurs din baie. Motorul s-a calat și a fost nevoie de motor nou (schimbat pe garanție). De atunci știu sigur la ce reprezentanță să nu merg.
Raspunde

Marius

Acum 3 luni

Salut, am si eu o problema de cu garantia tot de la Renault, le-am facut plangere si nici nu mi-au dat nr de inregistrare, am revenit cu solicitarea de a primi nr de inregistrare si nimic. La telefon nu iti raspund la subiect, evita si te fac sa nu-i mai suni. Legea nu se respecta, asta-i trist si nu stiu daca OPC chiar vrea sa faca ceva. Pentru ca au trecut peste 3 luni de cand nu am raspuns oficial la cereri oficiale transmise catre Renault voi face si eu plangere la OPC. Trist este ca oamenii angajati in grupul francez nu te sprijina, toti vor sa te vada plecat atunci cand ai o problema mai serioasa. Foarte trist si proasta experienta cu o masina noua!
Raspunde

Mihai

Acum 3 luni

Succes. Nu mi-aș lua mașini cu prea multă tehnologie nouă tocmai din acest motiv. 30k euro nu înseamnă nimic. Fripturista de la finanțe Dacia din Piatra Neamt a vrut să îmi vândă Logan III de 14,5k euro cu 24,5k euro pe 5 ani și 15% avans. Nici să nu mai aud de Renault sau Dacia.
Raspunde

Adrian

Acum 3 luni

Se pare că eu am avut noroc, am avut un magane 2 și l-am dar la 350.000 km fara probleme și acum am un Kadjar 2018 (amândouă 1,5 dci) care are 230.000 km fara probleme la motor.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Sparrow

Acum 3 luni

Dacā articolul este scris " ad literam" dupā relatarea proprietarului, eu i-as rupe clavicula prin aplicarea de lovituri repetate cu o cheie francezā de preferintā, pentru a fi congruent narativului. Detaliile psihopatice din relarare priviind fiica cea mare cu care mergea in drum spre scoalā, scoalā la care, potrivit organigramei, cursurile încep la ora 8 AM , iar programul scolii fiind de luni pânā vineri, teza la matematicā pentru clasa in care fiica cea mare învatā fiind intotdeauna intre a 7-a si a 8-a sāptāmânā a trimestrului - NU AU NAIBII NICI O LEGĀTURĀ CU SENZORUL DIN REZERVORUL PUXULUI!!! DEMENTI CA ĀSTIA CARE MIORLĀIE ABERATII SI PARANOI DIN VIATĀ LOR INFECTĀ CA SĀ CULPABILIZEZE UN MEDIU PROFESIONAL TREBUIE ERADICATI! Masina e proastā, service -ul incompetent, banii sunt multi, dati pe masinā si service si deranj , DE ACORD! DAR FIICELE, NEVESTELE, PERUSII, PISICILE SATUL BUCOLIC DIN COASTA DEALULUI, APA SUSURÂNDĀ LA ROBINETUL DISPERSORULUI DE APĀ DIN REPREZENTANTA AUTO A MĀRCII NU AU CE CAUTĀ IN ECUATIA PROBLEMEI!!!!!!! CĀ UITE-ASA NE PIERDEM NAIBII MINTILE NEPUTÂND FACE DISTINCTIA INTRE PROBLEMELE SI ARIILE DE INTERES!!!!! DACĀ ERAM REPREZENTANTUL MĀRCII MASINII SI UN BOU CA ĀSTA IMI VENEA IN SERVICE CU POVESTI DE COPII CARE NU AJUNG LA SCOALĀ SI NEVESTE CARE NU AU DOSUL ROZALIU DIN CAUZA CĀLDURII NEFUNCTIOALE DIN SCAUNE ÎI RUPEAM OASELE! Dupā āia îi inlocuiam masina in mod super profesional si îi dadeam bonus un set de huse inscriptionate. Toate insā DUPĀ!
Raspunde

Soso

Acum 3 luni

Nici acum nu ati realizat ca japonezi si Coreeni fac cele mai fiabile masini, vrei Hibrid? Iati Toyota....parinti hybridelor, FIABILITATE
Raspunde

Marcel

Acum 3 luni

Las că și alea germane sunt de cacao în ultimul timp. As merge pe japoneze.
Raspunde

Marius

Acum 3 luni

Marca Renault o marca buna problema cu masinile fabricate Turcia asadar aviz doritorilor tot respectul pentru omul ce a dat o caruta de bani pe masina Niciodata masina franta
Raspunde

Ilie

Acum 3 luni

Și eu am un Renault Megane grandtour din 2017 , benzinar,130 de cai , turbo,cumpărat în 2018 dintr-un parc auto de pe lângă Stuttgart ,prețul a fost de 20 de mii , având atunci 18-20 de mii de km ,și singura problemă ce am avut-o a fost cu clima dar am rezolvat o rapid ,in rest merge atât de bine , fiabilă și bună la drum lung !!
Raspunde

Adrian

Acum 3 luni

Renault Arkana e un dezastru la fiabilitate, în special motorul electric.
Raspunde

Cindea

Acum 3 luni

Aceeași problema cu reprezentanta Renault Sibiu. 1.5dci problema adblue la 5 luni după achiziție. Defecțiune remediata pe garanție. Aceeasi defectiune a reapărut, aflat fiind în ultimul an de garanție extinsă (3+2ani, programul "5 ani fara griji") Defecțiunea nu mai este acoperita de garanție. Pentru ca garanția extinsa de 5 ani nu acoperă sistemul de evacuare. Mi s-a cerut 7800lei reparația. Apoi după discutii au zis ca mi fac un discount 2500lei. Când am plecat din service martorul Adblue era pornit (ca și atunci cand m-am dus in service). Au spus ca o sa dispară după câțiva km. Ca este nevoie sa se recalibreze. Nu a mai dispărut. E aprins de atunci. Bonus: de atunci nu-mi mai functioneaza câteva butoane din volan. Ca sa nu zic ca am fost degeaba în service :)
Raspunde

Dorin

Acum 3 luni

La RENAULT ce așteptări să ai.
Raspunde

Dan

Acum 3 luni

Aici e vb de mașini hibride, nu de antichități. Degeaba lăudați o mașină simpla că merge 18 ani de la firma x, nu are nici o relevanță. Discuția e despre știfturile hibrid de la mărcile mai sus menționate.
Raspunde

Vasile

Acum 3 luni

Veniți la Renault în Constanța sa vedeți tragico/comedie.
Raspunde

Alexe Tudor

Acum 3 luni

Abia am reuși să scap de un Tuareg luat de nou. Mânca ulei cu găleata. Doar nedocumentatii arata cu degetul spre o anumită marca. Și da ww, bmw, audi rup la consumul de ulei.
Raspunde

Cristi

Acum 3 luni

Ai dat 30000 de euro pe o masină nouă, când puteai sa te duci în Germania si de banii ăștia îti luai o masină sh din 2016, 2017, 2018 super tare!!! Și n-aveai nici o problemă.cu ea!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus