Primăria Sibiu reia a patra oară concursul pentru ocuparea funcției de arhitect șef al municipiului, la Direcția Amenajarea Teritoriului și Urbanism.
Postul se adresează celor care au studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licență și master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului. O altă cerință obligatorie este vechimea minimă de 7 ani în specialitatea studiilor, precum și cunoștințe de operare a MS Office la nivel avansat.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în 10 iunie, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25, camera 109.
Pentru a putea fi desemnat responsabil de urbanismul Sibiului, candidații vor trebui să susțină trei probe: proba suplimentară de calculator (1 iulie, la ora 9.00), proba scrisă (3 iulie, ora 10.00) și interviul, care va avea loc în termen de maxim 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 1377


Ultimele comentarii
Acum 10 minute
Sibianul
Acum 13 minute
Oare...secu?
Acum 31 minute
5
Acum 51 minute
Andrei
Acum 56 minute
5