Duminică,
14.09.2025
Cer Senin
Acum
25°C

Reacția Transilvania Automobile la cazul prezentat în Turnul Sfatului. Directorul general Gaigher Patrice: Este un caz rar întâlnit

Reacția Transilvania Automobile la cazul prezentat în Turnul Sfatului. Directorul general Gaigher Patrice: Este un caz rar întâlnit

La începutul lunii mai, ziarul Turnul Sfatului prezenta cazul unui sibian, care după ce a cumpărat o mașină marca Renault Arkana nouă, în valoare de peste 30.000 de euro, a întâlnit o serie de probleme tehnice, totul culminând cu faptul că a rămas pe autostradă cu mașina imobilizată și familia speriată. Articolul complet poate fi citit aici. La momentul respectiv, reporterul nostru a solicitat un punct de vedere oficial dealerului auto.

Între timp, câteva săptămâni mai târziu, proprietarul ne-a informat că a fost chemat să ridice automobilul și că problemele grave par să fi fost soluționate. Mașina circulă și se află sub observație.

De asemenea, la data de 30 mai, directorul general al Transilvania Automobile, Gaigher Patrice, a transmis redacției Turnul Sfatului un punct de vedere cu privire la cazul prezentat. Oficialul dealerului auto explică faptul că problema întâlnită a fost una rară, comparabilă cu o boală despre care medicii nu prea știu nimic. De aceea a durat atât de mult reparația.

Publicăm mai jos poziția completă a Transilvania Automobile, semnată de Gaigher Patrice.

”Înțelegem sincer nemulțumirea dumnealui, cauzată de timpul de nefuncționare al autoturismului.

Din fericire însă, acest tip de situație este una pe care o întâlnim foarte rar, însă se întâmplă, în ciuda tuturor eforturilor pe care un producător auto, împreună cu partenerii săi precum noi, dealeri și reparatori, le depune în scopul evitării acestor neplăceri.

Menționăm că încă de la sosirea autoturismului în societatea noastră, service-ul nostru a abordat cu operativitate situația descrisă de către client, oferind o soluție de mobilitate, prin punerea la dispoziția acestuia a unui vehicul de înlocuire pentru toată durata intervenției.

Pentru a oferi detalii legate de remedierea acestui tip de defecțiuni, trebuie să înțelegem cum se desfășoară, pe etape, o asemenea intervenție.

În primul rand, atunci când un autoturism cu probleme tehnice se află în perioada de garanție contractuală, noi ca și reparatori autorizați suntem obligați ca fiecare defecțiune ce apare pe acesta să o raportăm producătorului, astfel încât cel menționat anterior, în cunoștință de cauză, să ne solicite efectuarea unui anumit tip de intervenție, în scopul remedierii situației de către noi. Cu siguranță acest lucru necesită un timp, datorat comunicării reciproce dintre producător și reparator, care uneori nu este scurtă, având în vedere complexitatea unei situații ca cea de față.

De asemenea, furnizarea pieselor de schimb (în special a acelora cu componente electronice), ca și în alte domenii de activitate rămâne problematică chiar și după pandemie, fapt ce cauzează întârzieri în finalizarea reparațiilor, lucru pe care nu îl dorim.

Revenind la cazul autoturismului aflat în discuție care, încă o dată, este un caz rar întâlnit, cu permisiunea dumneavoastră aș lua un exemplu din domeniul medical. Presupunem că un tânăr care suferă de o boală (virus) ce nu a mai fost întâlnită de către medici, ale carei origini și tratament nu sunt cunoscute până în momentul de față, odată ajuns la spital este izolat în prima fază, iar ulterior încep să i se administreze tratamente medicamentoase, care unele au efect benefic pentru tratarea lui, iar altele nu. Acesta va fi ținut sub observație pe toată durata derulării investigațiilor și tratamentelor, lucru necesar obținerii în final a unei soluții medicale care să îl însănătoșească. Timpul necesar supravegherii medicale devine un obiectiv și o necesitate pentru medici, însă, cu siguranță, pentru familia tânărului nu.

Nu în ultimul rand, complexitatea vehiculelor moderne care sunt echipate cu un număr mare de calculatoare în zilele noastre, ce funcționează simultan și interconectat, face ca și timpul de investigație (găsirea soluțiilor potrivite) și cel de remediere a problemelor ce apar pe acestea să nu fie de scurtă durată.

Personalul nostru pregatit tehnic la un nivel înalt se confruntă cu asemenea provocări, însă important este ca în cele din urmă soluțiile tehnice adoptate în scopul remedierii unor asemenea situații să fie cele care vor conduce la finalizarea corectă a reparațiilor. Acesta este un lucru care ne determină să găsim soluții situațiilor delicate și să facem posibilă returnarea autoturismelor, rezolvate din punct de vedere tehnic, înspre client. În prezent, vehiculul a fost soluționat din punct de vedere tehnic și clientul a fost mulțumit”.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

6 comentarii

Alan

Acum 3 luni

Ce povești, rușine! Nu se rezolvă nimic, doar plecați acasă ca vedem noi . Vă așteptăm să cumpărați o mașină nouă poate de data asta e cu noroc la noi !
Raspunde

Client

Acum 3 luni

O explicatie puerila gen praf in ochi. Nu vreau sa exagerez insa aproape toate reprezentantele auto din Sibiu, si pot sa extrapolez si la nivel national, au personal sub-mediocru.
Raspunde

Newman

Acum 3 luni

Nepriceperea este cea mai des intalnita boala.Si mec. auto si medicii, daca nu pot pune un diagnostic din cauza prgatirii lor precare inventeaza scuza cu boli foarte rare!
Raspunde

Emil

Acum 3 luni

Experimentele se fac pe soareci si pe cheltuiala firmei, nu pe clienti si pe cheltuiala fraierului...
Raspunde

Sparrow

Acum 3 luni

Il stiu pe Patrice, **** pe la concesionarul general al mārcii. Cum credeti cā a supravietuit aici? Pāi dacā vrea el, clientu' nemultumit pleacā pe jos acas' si mai lasā si masina drept gaj cā vine cu banii de-acasā sā o cumpere a doua oarā !

 

(Acest mesaj a fost moderat din cauza limbajului jignitor)

Raspunde

Aci Duțu

Acum 3 luni

Ca să vezi cîți economisesc din ajutor să-și cumpere Renault :))
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus