Spitalul de Pneumoftiziologie Sibiu introduce un sistem digital prin care pacienții pot evalua serviciile medicale primite în ambulatoriu. Măsura vizează creșterea calității actului medical și eficientizarea modului de colectare a sugestiilor din partea beneficiarilor.
Un sistem electronic de feedback a fost instalat în holul de intrare al ambulatoriului de specialitate al Spitalului de Pneumoftiziologie Sibiu. informația a fost făcută publică pe pagina de facebook a spitalului. Pacienții care se prezintă pentru consultații la cabinetele medicilor pneumologi pot evalua la plecare calitatea serviciilor medicale, comunicarea cu personalul și pot oferi sugestii de îmbunătățire.
Sistemul are scopul de a eficientiza colectarea opiniilor pacienților și de a completa metodele clasice de evaluare utilizate anterior, precum chestionarele tipărite. Informațiile colectate vor fi analizate periodic, iar rezultatele vor fi folosite pentru a adopta măsuri de îmbunătățire a serviciilor.
„Am achiziționat acest sistem electronic de feedback al pacienților dedicat persoanelor care ni se adresează pentru servicii medicale acordate în ambulatoriul de specialitate al spitalului, fiind un sistem digital care se accesează foarte ușor. Scopul este să colectăm cât mai multe păreri și sugestii din partea cetățenilor”, a declarat Cristian Roman, managerul Spitalului de Pneumoftiziologie Sibiu.
Anterior, evaluarea satisfacției pacienților se realiza prin chestionare tipărite, distribuite aleatoriu și depuse în cutii speciale. În cazul pacienților internați, aceștia completează formulare atât în timpul spitalizării, cât și ulterior, printr-un link transmis prin SMS în decurs de 24 de ore de la externare.
Răspunsurile sunt centralizate în Compartimentul de Management al Calității, care elaborează rapoarte lunare cu propuneri de măsuri corective. De la începutul anului 2025, rata de colectare a chestionarelor în rândul pacienților internați a fost de 22,52%, fiind completate 477 de chestionare dintr-un total de 2118 externări.
Ambulatoriul de specialitate al spitalului oferă servicii medicale pentru peste 15.000 de pacienți anual.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: păreri pacienți , sisteme digitale spital , evaluare servicii spital , spitalul tbc sibiu ,
Vizualizari: 1621
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
ANDREI NICULAE
Acum 5 ore
Friki Riki
Acum 6 ore
Un cititor
Acum 8 ore
GPT - simplu și fără școală
Acum 9 ore
Ger