Joi,
14.08.2025
Cer Senin
Acum
28°C

A dezvoltat o afacere cu haine pentru căței de 2 milioane de lei, iar acum vrea să lanseze una și cu haine pentru pisici. „Am pornit mai mult dintr-o curiozitate”

A dezvoltat o afacere cu haine pentru căței de 2 milioane de lei, iar acum vrea să lanseze una și cu haine pentru pisici. „Am pornit mai mult dintr-o curiozitate”
Foto: Facebook.com/hainecatei.ro

Lansat în 2019 de antreprenorul Marius Isăilă, afacerea online cu haine și accesorii pentru câini a ajuns anul trecut la vânzări de 2 milioane de lei, în creștere cu 33% față de 2023. Afacerea a pornit cu mai puțin de 100 de produse și are în prezent aproximativ 2.500 de modele, inclusiv pelerine, haine groase, papucei, zgărzi și paturi.

Într-un interviu pentru Ziarul Financiar, în cadrul emisiunii Sibiu - oraş de business şi centru cultural, Isăilă spune că produsele sunt importate în principal din China, unele fiind modele realizate exclusiv pentru companie. Antreprenorul precizează că are în vedere extinderea portofoliului către hrană pentru câini – atât mărci consacrate, cât și brand propriu – și discută în acest sens cu fabrici din Ungaria și Polonia.

„Acest business a pornit în 2019, mai mult dintr-o curiozitate. Iniţial, nu am fost foarte convins că va mer­ge, dar încet-încet am realizat că e o nişă cu potenţial. Eu sunt pro­prietar de animale de companie şi aceas­tă iniţiativă a venit şi ca o nevoie a mea. Nu mereu găseam ce îmi doream, aşa că am decis să fac eu asta. Am crescut de la an la an şi acum consider că suntem un jucător relevant în piaţă“, a explicat antre­prenorul.

Pe termen lung, ia în calcul deschiderea unui showroom, a unei frizerii pentru câini/pisici și a unui cabinet veterinar, precum și lansarea unui magazin dedicat pisicilor în această toamnă. „Pentru că în România există un număr mare şi de pisici, în toamna asta o să lansăm hainepisici.ro. Vorbim de cu totul alte produse pentru că şi comportamentul pisicilor e diferit de cel al câinilor. Ele stau mai mult în interior, nu suportă hainele groase, etc.”, a adăugat Isăilă.

Tot în cadrul interviului, antreprenorul sibian a spus că analizează și extinderea magazinului pe piețele din Ungaria și Bulgaria.

Urmăriți interviul intergral aici.

Citește și: Construcțiile modulare au prins avânt la Sibiu: creșteri cu 80% ale afacerilor pentru o firmă locală. „Primul proiect deosebit a fost la ULBS - a rezultat un mic OZN”

Citește și: Sibienii care fac holograme şi bănci smart: „Am pornit dintr-o mansardă, iar astăzi avem 20 de angajaţi şi peste 100 de produse în portofoliu“

Citește și: Sibienii de la Compa produc componente de obuze de artilerie şi containere speciale de comandă şi control. „Este o industrie închisă. Livrăm pentru mai multe armate NATO, nu și pentru Armata Română”

Citește și: Conduce un studio creativ la Sibiu, după nouă ani de publicitate la București. Adrian Oprea a folosit cafeaua ca strategie de marketing pentru a atrage clienții

 

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Vizualizari: 138

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus