Marți,
25.11.2025
Cer Senin
Acum
10°C

ANUNȚ - licitație publică deschisă cu strigare,  pentru  vânzarea unui rezervor cisternă din inox

ANUNȚ - licitație publică deschisă cu strigare,  pentru  vânzarea unui rezervor cisternă din inox

În temeiul prevederilor HG.841/23.10.1995 -privind procedurile de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice APĂ CANAL SIBIU SA cu sediul în Sibiu, strada Eschile, nr. 6, organizează licitație publică deschisă cu strigare în data de 08.12.2025, ora 10:00  la sediul societății în  vederea valorificării prin vânzare a unui rezervor cisterna -formă cilindrică cu diametru de 1,5 m si lungime 6 m, capacitate 10000 l, provenit din dezmembrarea unui  autovehicul cisterna utilizat în  transportul de  apă, an fabricație 1984.

Prețul de pornire al bunului licitat este de 18.164 lei, fără TVA.Taxa de participare la licitație este în valoare de 30 lei.Garanția de participare la licitație în valoare de 300 lei. 

Plata se face în contul bancar deschis la BCR cod IBAN RO76RNCB0227017921860001 sau la casieria societății.

Documentele de participare se vor depune la registratura societății sau pe e-mail la adresa [email protected] cu cel puțin 5 zile înaintea datei stabilite pentru licitație, respectiv până la data de 03.12.2025, ora 12:00.

 Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică potențial cumpărătoare, ce va prezenta în termenul stabilit toate documente solicitate:

  • pentru persoane juridice:

1. copii de pe Certificatul de Înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului (CUI), de pe Certificatul de Înregistrare Fiscală (CIF);

2. copie de pe autorizația de funcționare eliberată de autoritatea competentă sau de pe actul legal de constituire, după caz(persoane fizice autorizate);

3. acte doveditoare care atesta achitarea  taxei de participare  la licitatie ,precum  si a garantiei de participare a licitatiei(chitanța sau ordinul de plată,în copie)

4. procură pentru persoane împuternicite să participe la licitație(daca este cazul) ;

5. acord de acceptare a caietului de sarcini, a condițiilor de desfășurare a licitației, precum și a prelucrării datelor cu caracter personal;

 

  • pentru persoane fizice:

1. copie de pe actul de identitate;

2. acte doveditoare care atesta achitarea  taxei de participare  la licitatie ,precum  si a garantiei de participare a licitatiei(chitanța sau ordinul de plată,în copie);

3. procură legalizată la Notarul public, pentru persoane fizice participante la licitație reprezentate de mandatari, în copie;

4. acord de acceptare a caietului de sarcini, a condițiilor de desfășurare a licitației, precum si a prelucrarii datelor cu caracter personal;

Cei interesați în cumpararea bunului sunt invitați să solicite caietul de sarcini  de la gestionarul bunului ce poate fi contactat la nr. tel.0720535751,  de la   registratura societtii sau se poate transmite  prin email, în funcție de solicitare.

Informații suplimentare se pot obține de la nr. de telefon  0269 222916, int. 148, 137, tel. 0720535751-gestionar mij.fixe sau 0727 304 377 in intervalul orar 9.00-12.00 de luni până vineri, la adresa de email:[email protected] sau de pe site-ul societății: www.apacansb.ro.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus