Vor mai trece încă cel puțin două luni până când aleșii județului vor putea dezbate chestiunile legislative locale în noua sală de conferințe ridicată în curtea instituției de pe str. Gen. Magheru. Consiliul Județean a lansat azi licitația pentru achiziționarea mobilierului pentru sala de conferințe și noile birouri, procedură potrivită căreia mobilierul necesar trebuie produs și montat în 60 de zile de la data semnării contractului. Procedura de achiziție publică are termen de depunere a ofertelor 3 mai, valoarea estimată a contractului fiind de aproximativ 92.000 de euro, inclusiv TVA.
Întreg mobilierul noului corp de clădire va fi realizat din PAL, în culoarea cireșului. Potrivit documentației, necesarul aferent birourilor din noua clădire este de 31 de birouri uzuale, unul de director, o masă de discuții, câteva zeci de corpuri duble pentru imprimante, peste 40 de dulapuri și 32 de scaune ergonomice.
În afară de mobilierul specific garderobei, procedura de achiziție vizează și mobilierul aferent sălii de conferințe propriu-zise – pentru amfiteatru, balcoanele și cabinele de traducere amenajate aici. Nuanța de culoare cerută aici este ”apfel natur”. Pentru sala de conferințe sunt cerute ofertanților 123 de scaune. Garanția solicitată pentru mobilier este de trei ani.
Durata de execuția și montaj a mobilierului din birouri trebuie să fie de 30 de zile, iar pentru garderobă și sala de conferințe, caietul de sarcini prevede un termen de execuție și montaj de 60 de zile.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Consiliul Județean
Vizualizari: 490
Ultimele comentarii
Acum 22 minute
Vasile32
Acum 26 minute
Andrei
Acum 35 minute
Ovidel
Acum 46 minute
2cents
Acum 50 minute
Sibiu 2024