Actorul Jean Claude Van Damme, starul filmelor de acţiune din anii '90, este protagonistul unei campanii la berea Coors.
Potrivit www.procinema.ro, campania a fost descrisă de Molson Coors Brewing Company ca "cea mai mare campanie digitală din Marea Britanie" şi, chiar dacă nu a fost declarată oficial investiţia, reprezentanţii brandului au spus că va avea un buget cu o sumă formată din şapte cifre.
În spotul la berea Coors, Van Damme imită mersul pinguinului în pantaloni îngheţaţi şi vorbeşte despre condiţiile grele în care supravieţuieşte.
Specialistul belgian în arte marţiale Jean-Claude Van Damme, în vârstă de 50 de ani, a avut câteva roluri mici înainte de a deveni celebru cu filmul "Bloodsport/ Sport sângeros". "Kickboxing", o altă incursiune a lui Van Damme în lumea acestui periculos sport asiatic, s-a bucurat şi el de succes, iar o scurtă apariţie în "Cyborg" l-a recomandat pentru cel mai celebru film al său de până în prezent, "Soldat Universal".
"Dublu Impact" şi "Timecop" sunt alte două succese de casă ale actorului.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: marea britanie , Actorul Jean Claude Van Damme , Dublu Impact , Van Damme , Molson Coors Brewing Company , Soldat Universal , Jean Claude Van Damme
Vizualizari: 326


Ultimele comentarii
Acum 8 ore
@Marti
Acum 8 ore
Emil
Acum 8 ore
George
Acum 8 ore
Vivi Dragan
Acum 8 ore
HBomb