Săptămâna trecută principalul operator de cablu, internet și telefonie din Sibiu, compania RDS&RCS a avut o problemă tehnică. Din cauza căreia o mare parte din abonații din Sibiu au rămas fără servicii câteva ore bune. Trecem peste faptul că orice companie care se respectă ar trebui să aibă niște sisteme de urgență sau back-up și înțelegem că a fost o problemă tehnică neprevăzută care necesită ceva timp pentru remediere. Ne punem totuși în pielea unui simplu abonat din Turnișor, Gușterița sau Vasile Aaron care vede dimineața că nu mai are nici cablu, nici internet și nici telefon. Ce face? Sună de pe mobil la compania cu care are încheiat contract și pe care o plătește să afle ce se întâmplă. Ce face compania ca să-i vină în întâmpinare? Nu răspunde nimeni, dar nimeni, la telefon. Sibianul nostru, dacă n-are serviciu, merge apoi la una din caseriile din oraș, să afle totuși ce se întâmplă. Joi, pe la ora 11:00, erau mai bine de zece abonați nemulțumi adunați în fața caseriei din zona Pieței Gării. Caserie închisă, ziua în amiaza mare, în timpul săptămânii! Cu următorul mesaj postat pe geam: ”NU FUNCȚIONEAZĂ: CABLU, INTERNET, TELEFON. NU SE POATE ÎNACASA. PROBLEME TEHNICE. NEPREVĂZUTE. ÎN TOT ORAȘUL. DUREAZĂ APROXIMATIV 8 ORE”. Dragă RDS&RCS, ne cerem scuze că nu ne putem plăti facturile ziua, la prânz, în timpul săptămânii, din cauza faptului că nu aveți cablu, internet și telefon, servicii pe care voi ar trebui să le furnizați!
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: vasile aaron , Pieței Gării
Vizualizari: 553
Ultimele comentarii
Acum 13 ore
Cornel Sibianul
Acum 14 ore
Ada
Acum 14 ore
Ioan Rotar
Acum 14 ore
Rotar
Acum 15 ore
EVREU