Miercuri,
09.10.2024
Innorat
Acum
16°C

Cum a fost prinsa GLS cu mailul in vine

Povestea pe scurt: cea mai mare firmă de curierat ce își are sediul la Sibiu - GLS General Logistics Systems România – a trimis zilele trecute un mail prin care anunța o seamă de clienți că prețurile pentru serviciile prestate vor crește. Mailul a fost trimis către peste 200 de firme, iar adresele acestora nu au fost ascunse, astfel că, destinatarii s-au putut regăsi degrabă. ”Au urmat de vineri până luni aproximativ 40 de mailuri de renunțare la contract și de experiențe negative cu firma GLS, două oferte de la alte firme de curierat și o mică (sic!) comunitate”, scrie calinturcu.net, blogul unui client al celor de la GLS.  Postarea sa pe blog a devenit viral, astfel că în scurt timp oameni din toată țara au început să depene povești care mai de care mai amuzante, cum ar fi cea prin care curierii GLS nu au găsit Senatul României acasă.
Iar ca toată povestea să ia amploare, au început să curgă istorii și pățanii și cu reprezentanții altor firme de curierat rapid, cum ar fi unul de la DPD care juca fotbal cu o cutie în care se afla un monitor. Și s-a ales cu două geamuri de la mașină sparte.
Cei de la GLS au recunoscut pentru Turnul Sfatului că trimiterea mailului – de către un angajat începător – cu toate adresele la vedere a fost o greșeală. Cu mult calm ei au explicat faptul că, precum aproape peste tot, și în curierat nu există ”numai îngeri de o parte și numai demoni de partea cealaltă”. ”Prețurile nu au fost modificate pentru că vin sărbătorile sau alte lucruri, ci a fost vorba de o reacție a noastră după șase luni în care o parte din clienți nu și-au onorat angajamentele. S-au angajat la 20 de colete pe zi și au 18 pe lună, de exemplu. Evident că la așa diferențe de volum se impun alte prețuri”, au explicat cei de la GLS pentru Turnul Sfatului decizia modificării de prețuri. În plus, cei de la GLS au ținut să arate că au avut și curieri de care s-au despărțit, dar și clienți de care au preferit să se distanțeze. ”Noi reclamațiile le luăm în serios. Dar ne-am despărțit și de clienți care au venit cu reclamații de genul «problema a pornit de la faptul că al dumneavoastră curier e țigan»”.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

5 comentarii

Calin

Acum 11 ani

1. GLS a crescut preturile pentru a treia oara folosind acelasi pretext. In fiecare an un email nou, copy-paste dupa cel vechi. A treia oara s-au cam saturat clientii. 2. In opinia mea, nu-i bine sa ignori clientii atunci cand nu-ti convine ce-ti spun. GLS n-a binevoit sa-si ceara scuze pentru gafa si pentru distributia adresei noastre de email nici acum, dupa 10 zile, atatea mailuri de la clienti si pozitie oficiala exprimata in acest articol. Banca Transilvania, la o eroare similara, si-a cerut scuze in 10 minute. Povestea, mai in detaliu, aici: ***www.calinturcu.net/2012/11/cum-si-dat-gls-foc-la-valiza.html
Raspunde

Hei rup

Acum 11 ani

Si mailul cu lista clientilor ? ...Cum facem rost de el? Ar fi super tare....
Raspunde

cristina

Acum 11 ani

nu vreau sa le iau apararea, dar intr-un fel nu mi se pare chiar deplasata pozitia celor de la GLS (daca intr-adevar marirea preturilor a venit pe fondul volumelor mici). pana la urma nimeni nu-ti da discount daca nu cumperi un volum mare...e ca si cum eu m-as duce la un distribuitor en-gros si i-as cere discount de , nu stiu, 10% ca sa cumpar o bucata ....zic si eu...
Raspunde

Calin

Acum 11 ani

Cristina, oamenii pot sa mareasca preturile cum vor, clientii pot sa accepte sau nu. Discutia a fost cauzata 1) de faptul ca pe acelasi motiv se maresc preturile trei ani la rand, fara renegociare a contractului, doar prin email; 2) pt ca au trimis mailul din greseala cu adresele vizibile si 3) ulterior, pt ca nu si-au cerut scuze pt modul diletant cum au gestionat situatia, inclusiv ca pe mailul ala primim spam din vina lor.
Raspunde

joseph

Acum 11 ani

Nu pricep de ce trebuie sa devina asta un subiect de blogareala?!? Si de ce te agiti asa, cu cativa lei se pot cumpara mii de adrese de mail.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus