Mai mulți pasageri stau de ore bune în Aeroportul Internațional din Sibiu, după ce au achiziționat bilete pentru zborul Lufthansa spre Munchen, programat la ora 06:15. Cei 12 pasageri susțin că reprezentanții companiei au vândut mai multe bilete decât numărul de locuri din avion.
Oamenii se află în Aeroport de mai bine de șase ore. “Pot să vă confirm că mai mulți pasageri ai zborului spre Munchen din această dimineață nu au fost îmbarcați, însă ce s-a întâmplat în acest caz particular este de competența companiei care operează zborul și nu a Aeroportului”, a declarat purtătorul de cuvânt al Aeroportului, Nicoleta Boborodea.
Pasagerii susţin că au fost lăsaţi pe din afară pentru că Lufthansa ar fi vândut mai multe bilete decât numărul de locuri. Ei au chemat la faţa locului şi inspectori ai Oficiului pentru Protecţia Consumatorului. “Sunt pe Aeroport doi comisari de la OPC Sibiu, care verifică situaţia. Noi luăm în calcul şi posibilitatea ca pasagerii să fi ajuns după ora de îmbarcare. În orice caz, nu am reuşit până acum să stăm de vorbă cu niciun reprezentant al companiei Lufthansa”, a declarat, pentru Turnul Sfatului, comisarul pentru Protecţia Consumatorului Ioan Băra.
Agenţia de ticketing a Lufthansa de la Sibiu are program numai de la ora 13.00, iar pasagerii nu au cui se adresa. În plus, pe numărul de fix local al companiei nu răspunde nimeni. Turnul Sfatului a apelat numărul de call center al Lufthansa România. După minute bune de aşteptare, la capătul firului a răspuns o voce feminină, care s-a recomandat drept “Ogrinjeanu, responsabil call center”. Aceasta a declarat că nu are cunoştinţă despre incidentul de la Sibiu şi că singurii care pot oferi relaţii sunt chiar angajaţii locali. Cei care, însă, nu sunt de găsit. “Lufthansa este o companie germană, cu sediul la Koln. Vă puteţi adresa acolo. În orice caz, dacă, într-adevăr, lucrurile s-au întâmplat aşa cum spun pasagerii, ei au anumite drepturi, stipulate în legile europene. Ei pot cere despăgubiri şi fără intervenţia Oficiului pentru Protecţia Consumatorului”, a mai declarat aceasta.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Aeroportul Internațional Sibiu , Turnul Sfatului , Lufthansa România , Protecţia Consumatorului Ioan , Nicoleta Boborodea , Protecția Consumatorului Sibiu
Vizualizari: 724
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Matei
Acum 1 oră
Emil
Acum 2 ore
John
Acum 2 ore
John
Acum 2 ore
Adina