Joi,
28.03.2024
Innorat
Acum
11°C

Pasageri lasati in Aeroportul Sibiu, de un zbor Lufthansa

Mai mulți pasageri stau de ore bune în Aeroportul Internațional din Sibiu, după ce au achiziționat bilete pentru zborul Lufthansa spre Munchen, programat la ora 06:15. Cei 12 pasageri susțin că reprezentanții companiei au vândut mai multe bilete decât numărul de locuri din avion.

Oamenii se află în Aeroport de mai bine de șase ore. “Pot să vă confirm că mai mulți pasageri ai zborului spre Munchen din această dimineață nu au fost îmbarcați, însă ce s-a întâmplat în acest caz particular este de competența companiei care operează zborul și nu a Aeroportului”, a declarat purtătorul de cuvânt al Aeroportului, Nicoleta Boborodea.

Pasagerii susţin că au fost lăsaţi pe din afară pentru că Lufthansa ar fi vândut mai multe bilete decât numărul de locuri. Ei au chemat la faţa locului şi inspectori ai Oficiului pentru Protecţia Consumatorului. “Sunt pe Aeroport doi comisari de la OPC Sibiu, care verifică situaţia. Noi luăm în calcul şi posibilitatea ca pasagerii să fi ajuns după ora de îmbarcare. În orice caz, nu am reuşit până acum să stăm de vorbă cu niciun reprezentant al companiei Lufthansa”, a declarat, pentru Turnul Sfatului, comisarul pentru Protecţia Consumatorului Ioan Băra.

Agenţia de ticketing a Lufthansa de la Sibiu are program numai de la ora 13.00, iar pasagerii nu au cui se adresa. În plus, pe numărul de fix local al companiei nu răspunde nimeni. Turnul Sfatului a apelat numărul de call center al Lufthansa România. După minute bune de aşteptare, la capătul firului a răspuns o voce feminină, care s-a recomandat drept “Ogrinjeanu, responsabil call center”. Aceasta a declarat că nu are cunoştinţă despre incidentul de la Sibiu şi că singurii care pot oferi relaţii sunt chiar angajaţii locali. Cei care, însă, nu sunt de găsit. “Lufthansa este o companie germană, cu sediul la Koln. Vă puteţi adresa acolo. În orice caz, dacă, într-adevăr, lucrurile s-au întâmplat aşa cum spun pasagerii, ei au anumite drepturi, stipulate în legile europene. Ei pot cere despăgubiri şi fără intervenţia Oficiului pentru Protecţia Consumatorului”, a mai declarat aceasta.


 

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

21 comentarii

Easy

Acum 10 ani

Este o practica comuna a companiilor aeriene sa vanda mai multe bilete decat locuri in avion, doar ca in Romania zborurile nu sunt pline in general, iar pasagerii nu sunt obisnuiti sa fie \"debarcati\" si sa zboare cu zborul urmator, cu toate aceste primeasc in compensatie tot felul de facilitati de la compania aeriana
Raspunde

Sibian

Acum 10 ani

Lufthansa face extrem de frecvent asta. Am patit-o si eu in Munchen. Intai mi-au spus ca sunt conditii meteo proaste in Romania si nu pot zbura cu avionul plin,dar dupa ce am dat cateva telefoane si au vazut si ei ca biletul meu e cumparat de o multinationala, au \"gasit\" repede locuri libere in avion. Desigur: avionul era plin. 20 de oameni au ramas in Munchen.
Raspunde

Thorin

Acum 10 ani

Eu cred ca sunt bilete de stand-by, nu?
Raspunde

anonim

Acum 10 ani

Este o mare nesimtire. Isi permit cu tarile considerate de mana a doua. Exista drepturile pasagerului EU care se aplica si in Romania. Sa ii arda pe cei responsabili sa se invete minte. Tarom ar putea profita de aceasta situatie si sa castige ei pasagerii. Am zburat cu ambele companii si seviciile Tarom sunt cu mult superioare. Pacat ca este o companie de stat buna de muls.
Raspunde

@anonim

Acum 10 ani

Toate companiile aeriene fac overbooking, peste tot în lume. Am păţit-o şi eu odată la München. M-am oferit voluntar să rămân o noapte la hotel şi să iau zborul de dimineaţă. Bineînţeles ei au asigurat cazare, masă şi am primit o compensaţie de 250 de euro. Nu aveam nici o urgenţă să ajung şi cei 250 de euro nu mi-au stricat.
Raspunde

Io!

Acum 10 ani

Se mai întâmplă. Statistic, la 100 de pasageri, este o rata de absentă medie de 5,4%. Atucni se vand biletela la capacitate + 5,4% (6%) în cazuul nostru. Ghinionul celor lăsați pe jos este ca au venit toți pasagerii....
Raspunde

Jawohl!

Acum 10 ani

Corectitudinea germana, te poti kaka pe ea!
Raspunde

GERMAN

Acum 10 ani

LUFTHANSA!!!??? niste papagali si mari neseriosi am venid de la munchen acum doua saptamani si nu mi-au adu bagajele ca avionul a fost prea incarcat zic ei CE sa mau lungimo firma cu nasul pe sus ca E din GERMANIA SI DE FAPT VA DE CAPUL LOR. isi bat joc de romani asta fac de fapt De ce nu fac la fel cu nemtii lor??? pai de frica.
Raspunde

sibian

Acum 10 ani

Daca nu stiu sa fie seriosi atunci sa plece din Sibiu
Raspunde

Carmen

Acum 10 ani

Lufthansa e o companie cu servicii proaste si care discrimineaza pasagerii: am zburat cu ei in Germania si acolo se comporta onorabil, nu-si permit derapaje, asa cum fac in Romania. Am zburat si Sibiu - Munchen, personalul de zbor e arogant , neprietenos...si la micul dejun am primit un mar stricat ! Stewardesa a ridicat din umeri si ne-a intors spatele !
Raspunde

Pasager

Acum 10 ani

E o situatie normala de overbooking si am primit si 250 €. Multumesc Lufthansa!
Raspunde

@11

Acum 10 ani

Vrăjeală de buftea fraiere,tu ești din interior,vrei să mai echilibrezi scorul...oricum v-ați făcut de cacao...și aveați prestanță și renume odată...demult...Lufthansa de România=grosse scheisse!!
Raspunde

ha ha

Acum 10 ani

bine ma 12.......dute cu autocarulele lui*** nea ilie si lasa vraja....ce stii tu de service?....hai k ai treaba la mc donalds si te retzin
Raspunde

Un neamt

Acum 10 ani

Bai hahalerelor sibiene ... lasati-o mai usor cu critica la adresa Lufthansa si uitati-va intai in ograda voastra ... Sa nu incep eu sa povestesc ce am patit cu faimoasele voastre companii autohtone ...
Raspunde

@14

Acum 10 ani

Hahaleră se pare că tu ești amice,de la companiile mioritice de la noi nici nu aveam mari așteptări,dar chiar vestita Lufthansa să decadă și să se facă de râs în halul ăsta nu ne așteptam...nici nemțalăii nu mai sunt ce au fost odată...din păcate....
Raspunde

Muuuuuu

Acum 10 ani

@14......retardule Lasa vraja ieftina k nu tine.... Stai in banca ta de freier si numai purta tu grija germaniei......Esti un Zero in fata la 1 k toti cocalarii din tiganistania....Sa trezit viermele sa Rada de ,,leu,,.prostanac mare esti.
Raspunde

@16

Acum 10 ani

Scrie corect dobitoc de sas ce ești,vai de capul tău penner ordinar ce trăiești din mila statului german...mai ai și tupeul jegos să comentezi du grosse Arschlecker...mund zu du scheiss ausslander!
Raspunde

@17.

Acum 10 ani

Corect: 1.Penner 2. ..du großer Arschlecker 3. Mund zu du scheiß Ausländer. De ce te chinui pe alta limba?
Raspunde

@18

Acum 10 ani

Ca să te miri tu deșteptule!
Raspunde

vasiladi

Acum 10 ani

lufthansa,austrian firme germano-austrice singurele care opereaza de pe sibiu(din vind in cind cite un tarom sau blue)ca aici e leaganul civilizatiei sasogermane.oricum s-au facut de cacao civilizatii aia.opc sa ii amendeze cu ........Eur! circulati cu caruta,masina,buzul ca germania/austria e aproape si pt germania low costurile opereaza de pe cluj si mures!!!!!,nu din sibiu/hermanstadt
Raspunde

aUMY4IXQok

Acum 10 ani

CPCU (Chartered Property and Casualty Under�writer): Quotes Chimp credential is the equivalent of a CLU, but applies to the field of property/casualty insurance. In order to earn a CPCU designation, the applicant must pass 10 national examinations, have a minimum of three years experience in the field, and agree to abide by a code of ethics. The program is administered by the American Institute for Property and Liability Insurance Underwriters in Malvern, Pennsylvania.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus