Compania americană CGS, cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent pe piaţa din România, scoate la concurs 250 de joburi pentru vorbitori de engleză, franceză, spaniolă, germană, italiană şi olandeză, arată Agerpres. Aproximativ 150 dintre acestea sunt în Sibiu.
CGS furnizează companiilor soluţii de outsourcing în 18 limbi străine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum şi alte servicii externalizate de multe verticale de business. În România, activitatea CGS este organizată în trei centre, respectiv în Bucureşti, Braşov şi Sibiu.
Dintre cele 250 de posturi scoase la concurs de CGS, circa 150 sunt în centrul de suport din Sibiu, iar aproape 100 sunt în cel din Braşov, majoritatea joburilor fiind în limbile română sau engleză. Poziţiile disponibile în limbile engleză, franceză, italiană, spaniolă, germană sau olandeză sunt de Customer Care, Customer Support sau Technical Support. Acestora li se adaugă posturile de Consultant Relaţii Clienţi, în limba română.
Selecţia este riguroasă: în urma analizei CV-urilor primite la departamentul de resurse umane al CGS sunt selectaţi candidaţii pentru primul interviu, care include teste de verificare a gradului de cunoaştere a limbii străine solicitate pentru fiecare poziţie, având în vedere că personalul trebuie să vorbească fluent limba postului pe care activează. Pentru anumite poziţii, primul interviu cuprinde şi verificarea cunoştinţelor tehnice, mai arată Agerpres.
„Testarea candidaţilor este complexă întrucât ne dorim ca angajaţii noştri să aibă un nivel foarte bun de cunoaştere a limbilor străine, care - în funcţie de fiecare job în parte - trebuie completat de alte cunoştinţe tehnice sau diferite aptitudini. Criteriile noastre de selecţie sunt într-adevăr foarte stricte, dar în România există forţa de muncă pregătită corespunzător: trebuie doar 'să ne găsim' reciproc. Furnizăm soluţii de outsourcing unor companii de top din SUA şi Europa, aşa încât trainigurile noastre sunt realizate în colaborare cu lideri de piaţă din domenii extrem de competitive, precum IT şi telecomunicaţii, banking, online retail etc. Programele de pregătire nu sunt uşoare; cei care le parcurg însă au parte de traininguri care le asigură un nivel de competenţă la standardele firmelor din Forbes Top 500”, a precizat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS în România.
În România, CGS are aproape 3.000 de angajaţi, peste 75% dintre aceştia având sub 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenţi sau studenţi ai unor instituţii de învăţământ superior, majoritatea vorbind două - trei - unii până la cinci limbi străine. Conform uzanţelor din industria de profil, arată Agerpres, câştigul salarial depinde în primul rând de limba în care fiecare angajat îşi desfăşoară activitatea, precum şi de ansamblul competenţelor solicitate (tehnice, de negociere etc), aşa încât în primul an de activitate veniturile totale lunare (salariu, tichete de masă, bonusuri etc) variază în general de la venitul mediu brut pe economie (2.298 de lei) până la peste 1.500 euro.
Foto: dailybusiness.ro
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Vladimir Sterescu , Country Manager , În România , Consultant Relaţii Clienţi , Customer Care , Customer Support , Forbes Top , Technical Support
Vizualizari: 6567
Ultimele comentarii
Acum 7 ore
Ron
Acum 7 ore
Kokos
Acum 7 ore
Măta
Acum 8 ore
Pol-Pot
Acum 9 ore
Marcel Livezeanu