Vineri,
28.01.2022
Innorat
Acum
2°C

Cea mai mare lucrare publica a Sibiului va fi inaugurata oficial vineri

În ultima zi lucrătoare a acestei săptămâni va fi inaugurat oficial șantierul pentru viaductul care va uni peste calea ferată strada Mihail Kogălniceanu și Calea Șurii Mici. Lucrarea în valoare de peste 22,7 de milioane de lei, fără TVA, este cea mai importantă investiție publică realizată exclusiv de municipiul Sibiu după 1989. Sursa principală a fondurilor o reprezintă Uniunea Europeană, care susține financiar această lucrare în cadrul Programului Integrat de Dezvoltare Urbană a Sibiului, finanțat prin intermediul Programului Operațional Regional.
Lucrările de organizare a șantierului au început încă de la finele lunii mai, de când a fost închisă circulația în capătul străzii Mihail Kogălniceanu. Din punct de vedere contractual, lucrările ar trebui să dureze până în decembrie anul viitor, dar constructorii au promis că vor termina lucrările mai repede.
Din cele opt oferte depuse pentru această lucrare a fost aleasă a celor de la Geiger Transilvania, asociați cu Construcții SA – Sinecon SA - Wilhelm Geiger Gmbh.

Viaduct de 400 de metri

Pasajul superior ar urma să aibă o lungime de 400,94 metri, viaductul fiind construit la opt metri deasupra căii ferate. Lucrarea constă în lucrări de infrastructură, suprastructură, rampe de acces, reamenajare spații verzi, semnalizare rutieră, refacere linii de cale ferată, instalații electrice, precum și devierea de rețele de utilități (apă, canal, gaz, electrice, telecomunicații). ”Acesta va avea câte o bandă pentru fiecare sens şi va fi prevăzut cu trotuare pentru pietoni de fiecare parte. Pentru accesul pietonilor se vor realiza scări de acces pe partea dreaptă (spre gara Turnişor), iar pentru accesul bicicliştilor şi al persoanelor cu handicap locomotor sunt prevăzute rampe, pe pod urmând să fie marcate piste pentru biciclete. Sub viaduct se vor crea aproximativ 15 locuri de parcare. Proiectul prevede şi amenajarea iluminatul public pe viaduct”, arată reprezentanții administrației locale.

 

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

23 comentarii

locatar

Acum 7 ani

Nu inteleg de ce se construieste un pod asa de mare, noi locatarii de la baza podului nu vom putea iesi cu masina din curte, deoarece distanta intre casa si pod este de 3,5 metri, ( 1 metru trotuar si 2,5 metri sosea) avem garaje in curte, nu vom mai avea o panorama a strazii asa cum o are domnul primar acasa si la biroul de la primarie, vom avea in fata geamurilor beton, mai rau ca cei de la puscarie. Dansul s-a declarat foarte fericit intr-un interviu de panorama pe care o are la primarie. Si eu sunt cetatean al acestei urbe si platesc taxe si impozita ca toti cetateni. Ma intreb de ce nu s-a tinut cont si de aceste probleme. Nu sunt impotriva constructie, dar cred ca trebuia conceput in asa fel in cat sa fie multumite toate partile.
Raspunde

Gogu

Acum 7 ani

Lasa,d-le locatar,dumneata nu esti primar; Problema e cu str. MIRASLAU!!!!!
Raspunde

ana

Acum 7 ani

Tu ce ai făcut pentru societatea sibiană ? acum că ți se restânge puțin din libertatea ce ai avut-o dai în cel ce face. Rușine de o asemenea gândire.
Raspunde

Dani

Acum 7 ani

Intreb si eu, oare nu era mai simplu sa faca un pasaj subteran?
Raspunde

kogalniceanu

Acum 7 ani

cate trenuri mai circula? nu mai bine puneau bariera la tren? :)))
Raspunde

adi

Acum 7 ani

un pasaj subteran e mult mai scump ca unul suprateran..... apoi Sibiul are nevoie de inca o ruta de descarcare din zona de vest....lucru mult , mult mai important decat nemultumirea catorva locatari....mai ales a indienilor care n-au permis accesul utilajelor , pana sa vina mascatii
Raspunde

jan valjan

Acum 7 ani

ce facem domnule Primar Presedintecu drumul din spatele int. Libertatea pe sub calea ferata in continuare cu str Viitorului. Drum de mare risc cu ingustari si denivelari cu tot felul de capcane . Cale ferata nu mai este si str se poate largi iar sub pod se poate turna un parapet si largi soseaua SA MAI CIRCULE Dl PRIMAR SI PE AICI nu numai pe Balea pana in centru si din Sibiu in Bucuresti
Raspunde

Bogdan

Acum 7 ani

Acolo trebuia facut un pod cu cate doua benzi... casele (locatarului nemultumit) trebuiau date jos ... sa se faca un bulevard pana cibin... asa mai puteai spune ca o sa mai avem o cale de a intra in oras ( ca nu cred ca mai exista un oras in lumea asta care sa aiba o singura sosea pe unde ai putea sa intri in oras)... trebuia sa se faca un bulevard care sa poata lua masiniile de la conti ce mai exista pe acolo... gandire de oameni mici...care nu se gandesc la viitorul acestui oras ... nu se gandesc cum sa-l faca mai atractiv, cu sosele mai mari si mai late... la noi si cele existente se fac tot mai inguste ca sa faca loc pentru parcari ca noi nu avem nevoie de parcari supraetajate.... prost gandit ... toate straziile si toate( singurul) proiect/e care se fac ....
Raspunde

Ciprian

Acum 7 ani

Am si eu o intrebare : Va fi cu sens unic ? Ca tot se poarta in orasul asta devierile pe toate stradustele secundare.
Raspunde

@Ciprian

Acum 7 ani

Da plus câte un sens giratoriu la fiecare extremitate, in pantă nu oricum.
Raspunde

a

Acum 7 ani

Oare nu era suficient de lung daca incepea constructia doar de la intersectia cu str Magheranului? Si a propos, viaductul leaga Calea Surii Mici de Calea Surii Mici
Raspunde

peron

Acum 7 ani

cind se face un simplu acces la singurul peron din Sibiu unde mai circula trenuri? sa ajungi la acel peron, si sa iesi de acolo este realmente periculos. Cum si de ce se justifica viaduct in timp ce nu se rezolva de zeci de ani acest simplu acces???????
Raspunde

accesu

Acum 7 ani

accesu se face simplu pe la capatu pu1ei
Raspunde

max

Acum 7 ani

Ai dreptate Kogalnicene... la cite trenuri mai circula pe ruta aceea, nu pre cred ca merita investitia... dar deh.. daca sunt fonduri de la Berlin( gratis), si se poate ciupi ceva de acolo, de ce nu?!
Raspunde

nex

Acum 7 ani

bai max de scornicesti bine ce ne da berlinu ,ca mitci tai ne saboteaza ,vezi centura sibiului mai scurta cu 15 km ,acolo anchete dna ,bai problema viaductului era de vreo 30 deani dar cu detractori si comentatori ca voi nu se poate moderniza societatea ,bai ai tai de la psd ne-a pus in bratele iasovului si tot ce se aduna banide la sibieni se duce in buzunarele miticilor ,ba s-a ne bucuram ca new ajuta nemti ca de la olteni nici o sansa numai frustrari si oftica mare ,aia cu cite trenuri mai circula multumestei la detractori ca tine carevor s-a ne vinda la iasov ,din statie europeana si nod de cale ferata cu europa suntem o simpla halta ,cu ginditori ca voi si mari economisti a ajuns societatea aici ,fale ,johannis inca vreo 10 giratori si nu te mai lua dupa frustrati ca asa se circula in toata europa ,,s-au nu s-a vazut ce trafic imfernal este pe bilea ,dar ca s-a vezi cita ipocrizie ,ba libidinosilor pe tronsonu ,constitutiei -bilea -stf cel mare se desfasoara 90 la suta din traficul sibiului ,nu ca pe la voi 2,3 biciclete si va tras niste strazi de nu au aia de la mitici in centru capitalei ,s-au aiuitat cum arata turnisoru pina mai ieri,daca nu ne da ponta cel putin s-a ne dea nemtii ca noi nu suntem in romsania numai cind apar patri -hoti ca voi
Raspunde

Alex

Acum 7 ani

Incredibil ce neam de retarzi suntem. Unu zbiară că nu îi convine că podul îi taie din peisaj, altul vrea să i se asfalteze strada(nici o legătură cu subiectul), altul vrea peron în gară, altul distruge limba română definitiv. Măi băieți, cum naiba supraviețuiți?
Raspunde

joseph

Acum 7 ani

Stai că mai sunt, eu de exemplu mă bucur că o să-i văd turneul ăluia de tenis pe gratis. De pe pasarelă !
Raspunde

@Joseph

Acum 7 ani

Acu` ai cam turnat gaz pe foc.
Raspunde

radu

Acum 7 ani

O trecere la nivel cu calea ferata bine facuta, sa nu simti fierul sub roti + bariere. O rezolvare ieftina si rapida a \"descarcarii\" din zona Vest. La cat de putine trenuri mai circula (nu ca in imaginea postata mai sus), cred ca era suficienta trecerea la nivel. Iar cu diferenta de bani se mai puteau reabilita niste strazi, care in prezent \"fac cinste\" acestui sat mai mare, pe care unii il numesc oras - municipiu resedinta de judet, din Europa anului 2014, secolul XXI...
Raspunde

altu

Acum 7 ani

radule,du-te in catunu tau si lasa Sibiul in pace , frustratule, in ce \"mare\" metropuwa\" ai trait tu de faci Sibiul sat.Cind ai venit in Sibiu ti-ai lasat opincile la bariera,frustratule,in viata ta n-ai vazut oras pina la Sibiu,iar cu viaductul lasa sa-l construiasca deoarece o sa revina si tara asta la normalitate odata, iar culoarul principal CF trebuie sa treaca prin Sibiu, asa cum e normal, nu asa cum au gindit niste iresponsabili aflati vremelnic la conducere, care au facur din culoare principale secundare si invers, care au dus la lungirea culoarelor cu sute de km cu risipa de bani ,timp si nerentabilitatea inerente si asta numai ptr. a trece prin catunele lor.
Raspunde

pt. 20 (IP 109.166.129.201)

Acum 7 ani

Ba, fiul analfabetului, tu si cu tac-tu aveti un fix, cum ca toti cei care-l critica pe Iohannis sase klause sunt neaparat venetici. Sunteti doi idioti, tu si tac-tu ala analfabet!
Raspunde

@ 21

Acum 7 ani

Scuze,ai dreptate, poate nu esti venetic esti psd-ist comunist si atunci te intelegem , ori esti unu care se opune progresului si prosperitatii [un roman neaos, caruia trebuie sa-i faci binele cu forta]
Raspunde

D

Acum 7 ani

Ce inaugurare? cand se lucreaza de 2 luni.......!!!! Si ce lucrari !!!!!SE lucreaza de mantuiala ! astia cand sparg tevile cand taie un cablu...cred ca nu sunt muncitori calificati. sefii lor vin la sfarsitul programului , coboara di njeep-uri habar n-avand de \" calitatea \" lucrarilor !
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus