Joi,
28.03.2024
Cer Senin
Acum
8°C

O banda din noua autostrada, inchisa din cauza fisurii de 50 de m. Incep excavatiile | Foto

Circulația pe lotul III al autostrăzii Orăștie – Sibiu a fost restricționată la o singură bandă pe sensul de mers dinspre Sebeș. Restricția a fost instituită înaintea viaductului de la Aciliu (km 275+600 – km 275+700), din cauza fisurii care a apărut la două săptămâni de la deschiderea circulației pe respectivul lot, în noiembrie anul trecut. De atunci, fisura a ”crescut” de la zece la 50 de metri, iar terasamentul a început să se taseze în partea dinspre interior, ajungându-se la o diferență de nivel de aproximativ zece centimetri, în anumite locuri.
”Terasamentul a cedat și un pic mai jos de acel loc. Conform discuțiilor cu reprezentanții firmei constructoare (Salini Impregilo, din Italia – n.r.) acum, după sărbătorile pascale ar trebui să înceapă lucrările pentru remedierea acelor defecțiuni. Discuțiile au mers către soluția excavării parțiale a terasamentului din acea zonă și construirea unuia nou”, au declarat pentru Turnul Sfatului surse din cadrul Companiei de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România.
Din datele comunicate la începutul acestui an, pentru refacerea porțiunii afectate ar urma restricționarea totală a circulației pe sensul de mers dinspre Sebeș pe o lungime de 250 de metri, și devierea mașinilor pe celălalt sens de mers, unde se va circula cu viteză redusă. Lucrările sunt preconizate să fie efectuate pe parcursul a două luni.

Italienii au lucrat și peste iarnă. Greu de crezut că vor respecta noul termen

Circulația pe cei 22 de km ai lotului III a fost deschisă în noiembrie anul trecut. Lucrări în afara zonei de circulație mai sunt din plin, fiind vorba în special de consolidări ale terenului care a pus numeroase probleme constructorilor, din cauza alunecărilor. Termenul asumat pentru finalizarea acestor lucrări este 15 iunie, însă oficialii CNADNR privesc cu puțină încredere acest termen. Oricum, aceste lucrări afectează doar local circulația, fie prin restricții de viteză, fie prin restricții temporare de circulație pe câte o bandă a fiecărui sens.
Toate lucrările de remediere sunt suportate de către italienii de la Salini Impregilo.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

13 comentarii

adi3

Acum 8 ani

domnilor tovarasi italo romani un inginer simplu de la independenta a dat solutia acum vreo 20-25 de ani pentru stoparea alunecarii si stabilizarea terenului cautati-l ca ii pacat ...... de drum
Raspunde

x

Acum 8 ani

care e aia adi?
Raspunde

Geologie

Acum 8 ani

Nu exista soluții miraculoase. Traseul autostrăzii trebuia sa evite terenurile instabile. Dar, probabil ca in cazul asta, cineva pierdea niște bani.
Raspunde

Geologie

Acum 8 ani

Ar fi foarte interesant de aflat cine a avut de câștigat de pe urma exproprierii acelor terenuri, dar asta presupune jurnalism in stare pura, pana atunci ne multumim cu aberațiile pseudofilozofice ale unui militian pe motoreta sau prețul unei ciorbe de fasole cu ciolan.
Raspunde

Adi

Acum 8 ani

Sa-i multumim Pontaurului care a ordonat deschiderea tronsonului inainte de alegeri desi se stia ca sunt probleme grave. E crima cu premeditare.
Raspunde

@Adi

Acum 8 ani

las ca D-zeu nu doarme. l-au reclamat pe Orban, acum le-a venit lor randul. Miza cred ca era a candidatilor din jud Sibiu, nu a lui Ponata ptr. graba,
Raspunde

adiarv

Acum 8 ani

Am semnalat de multe ori aceste probleme grave , încă înainte de inaugurare...din păcate am avut dreptate
Raspunde

@3

Acum 8 ani

Te iei de deontologi monser? Vezi ca intra si te injura corifeii de nu te vezi...
Raspunde

K.Samuel

Acum 8 ani

Este regretabil ca sunt astfel de probleme, dar macar sunt remediate pe cheltuiala constructorului. In ceea ce priveste deschiderea tronsonului, consider ca a fost o decizie buna, pentru ca se circula mult mai bine in conditiile actuale, chiar si cu restrictiile de circulatie impuse de executia reparatiilor.
Raspunde

K.Samuel

Acum 8 ani

La fel se comenta si cu centura Sibiului, cand a fost data in folosinta fara finalizarea lucrarilor la taluzuri si unele iesiri. Consider ca a fost o decizie buna, pentru ca se circula mult mai bine, chiar si in acele conditii, pana la urma asta fiind scopul lucrarilor de infrastructura rutiera. Mi s-ar fi parut absurd sa lasi camioanele sa sufoce Sibiul, in conditiile in care caile de rulare erau finalizate. Acelasi lucru cred ca se aplica si in cazul de fata.
Raspunde

nicoleta

Acum 8 ani

Tot ceea ce daruim se intoarce mai devreme sau mai tarziu la noi.Asta scrie celebrul BOB PROCTOR in cartea \"TE-AI NASCUT BOGAT\". Cautam urgent colaboratori part-time care vor sa castige bani in timpul liber,intr-un proiect unic la nivel mondial . Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii trimiteti mesajul PROIECT la *** nicoletadorobeti***
Raspunde

mesteru manole

Acum 8 ani

parca autostrada e construita de mine
Raspunde

Horia Sima

Acum 8 ani

MarketGlory este un joc de strategie, in care aveti posibilitatea de a va converti moneda virtuala in bani reali. Este un joc de browser online, prin urmare nu trebuie sa va instalati niciun program suplimentar pentru a juca, disponibil la urmatorul link: ***www.marketglory.com/strategygame/tornado2014 Este unul dintre putinele jocuri de business in care sunteti rasplatiti pentru activitatea zilnica. Fiind un joc de simulare, va ofera posibilitatea de a lupta, de a munci, de a deschide companii si de a porni razboaie. Este un joc foarte complex si cu cat jucati mai mult, cu atat veti avea mai multe optiuni pentru dezvoltarea personala.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus