Vineri,
29.03.2024
Cer Senin
Acum
18°C

Instanta a transat diferendul privind constructia autostrazii Sibiu-Pitesti. CNADNR are acum liber

CNADNR va semna cu asocierea Spea Ingineria Europea (Italia) - Tecnic Consulting Engineering România contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti, după ce Curtea de Apel Bucureşti a respins contestaţia formulată de firmele Romair şi Dongbu (Coreea de Sud).

Decizia instanţei a fost adoptată joi şi este definitivă.

"Instanţa de judecată «Respinge excepţia nulităţii plângerii formulate de CNADNR. Admite plângerile conexe. Modifică în parte decizia CNSC, în sensul că respinge contestaţia ca nefondată şi admite cererea de intervenţie în favoarea autorităţii contractante. Menţine soluţia de respingere a excepţiilor lipsei de interes şi inadmisibilităţii contestaţiei. Definitivă»", arată Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), într-un comunicat.

Astfel, administratorul reţelei de drumuri urmează să semneze, în perioada imediat următoare, contractul cu asocierea declarată câştigătoare.

În luna februarie, CNADNR a atribuit asocierii Spea Ingineria Europea - Tecnic Consulting Engineering un contract de 29 milioane lei (6,5 milioane euro), fără TVA, pentru revizuirea studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti, cu o lungime de circa 120 km.

Contractul are o durată de 17 luni şi implică realizarea de studii de trafic şi privind alternative de traseu, investigaţii de teren, activităţi de proiectare, evaluarea impactului asupra mediului, analiza cost-beneficiu şi modelul financiar, precum şi pregătirea documentaţiei de atribuire pentru viitoarele contracte de lucrări.

Contractul este împărţit în cinci secţiuni. Pentru tronsonul Sibiu - Boiţa (lotul 1) şi Curtea de Argeş - Piteşti (lotul 5), studiul trebuie realizat în maximum cinci luni, iar pentru celelalte secţiuni perioada de livrare a studiului este de până la 12 luni.

Autostrada Sibiu - Piteşti, una din cele mai aşteptate din România, a figurat în prima variantă a Master Planului de Transport ca viitor drum expres, fiind încadrată ulterior, în urma dezbaterilor publice, ca proiect de autostradă, necesitând o investiţie estimată de 1,67 miliarde euro.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

3 comentarii

Asc

Acum 8 ani

Vor veni miticii la noi la Multiplex!!!
Raspunde

adi3

Acum 8 ani

Da faceti o dsta autostrada nu va mai k...ti pe voi.Noi romanii o sa o platim nu altii,noua romanilor nr trebuie
Raspunde

fara autostrazi

Acum 8 ani

bai ce incompetenti au condus tara in ultimi 25 de ani si mai ales guvernarea nastase ,care a vrut s-a scoata sibiul din cotextu normalului ,bai astia de la dna ,iceperti investigati si vedeti de ce s-a refuzat bani europeni gratisi pentru tronsonu culoar 4 pan european ,nadlac-sibiu -pitesti -giurgiu ,etc si s-a incercat din bani publici varianta bechtel ,ulterior abandonata ca find inurtila si cheltuiti peste un milard si jumatate de dolari din cele 2 milarde destinate intregi lucrari [400 km ] executat 40 km ,ba suspect tare ,si s-a oficializeze actulu ministru cin s-a facut studiu de fezabilitate la turda -sebes si cum de nu au existat contestati ,vrem s-a stim si noi bulumaci platitori de taxe si impozite cum s-a semnat contactu bektel si s-a apara orignaru s-a vedem in ce conditi s-a semnat cei ce au facur aceasta ticalosie s-a plateasca din buzunaru lor ,nu noi amarasteni dupa ce ne tineti in austeritate si saracie s-a ne bagati si datori 3-4 generati ,platim noi ce a-ti furat voi si intrebare unde s-au dus bani diferenta de 15 km de centura a sibiului ,luat la purecat guvernu ,boc si in special sinistru transporturilor acel frustrat si detractor a-l sibiului ,berceanu prs s-a plateasca din buzunarele lor sabotaju si dferenta executari lucrari
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus