Aproximativ 1.500 de persoane intră în fiecare zi în magazinul Hornbach, susțin reprezentanții retailerului de materiale de construcții și grădinărit. Din cei care intră în magazin, 80% și devin clienți, mai arată directorul general al Hornbach România.
„Noul nostru magazin din Sibiu – al şaselea din reţeaua locală a Hornbach – a fost un real succes încă de la deschidere şi, astfel, în cele 100 de zile de la inaugurare a avut cca. 130.000 de clienţi”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general, potrivit unui comunicat de presă. El susține că numărul clienților este în creștere, iar produsele din zona de grădină sunt cele mai căutate. ”În ceea ce priveşte cele mai solicitate servicii Hornbach pe piaţa din Sibiu, cel de cusut perdele şi cel de înrămări au fost, până în acest moment, cele mai cerute. De asemenea, serviciul de debitare lemn şi cel de transport s-au aflat în topul celor mai solicitate de către clienţii sibieni”, se mai arată în comunicatul emis de reprezentanâii companiei multinaționale.
Al șaselea magazin Hornbach din România – cel de la Sibiu – a fost deschis în 14 decembrie 2015, după finalizarea lucrărilor de extindere și modificare a fostului magazin de tip DIY care a funcționat în locul respectiv (Obi).
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: DYI , Horia Rusu , Hornbach România , Pentru Sibiu
Vizualizari: 2775
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
V.
Acum 2 ore
Coste s
Acum 3 ore
Emil
Acum 3 ore
Emil
Acum 3 ore
Sibian