Vineri,
23.07.2021
Partial Noros
Acum
24°C

Ultima maşină implicată în accidentul de pe A2 a rămas cu kilometrajul blocat la 118 km/h

Ultima maşină implicată în accidentul de pe A2 a rămas cu kilometrajul blocat la 118 km/h

Primul şofer care a fost implicat în accidentul de sâmbătă, pe autostrada A2, un instructor auto care încerca să ajungă la Brăila, spune că se afla pe banda a doua a autostrăzii şi a redus viteza până la 30 de kilometri pe oră atunci când a constatat că vizibilitatea este foarte slabă din cauza ceţii. De asemenea, surse din anchetă spun că ultima maşină care a intrat în vehiculele avariate şi blocate pe autostradă a rămas cu kilometrajul blocat la viteza de 118 kilometri pe oră, scrie news.ro

„Eram prima maşină. A venit cineva din spate şi m-a lovit. Eram la volan, circulam pe banda doi. Se poate circula şi pe banda întâi şi pe banda doi. Nu eram staţionat. Am redus viteza pentru că scria pe panourile alea să reducem viteza. Eu am redus viteza, îmi apăr viaţa mea. Nu aveam elev. Mergeam la Brăila la o pomană”, spune Ion Marin Tira care este instructor auto.

Potrivit datelor din anchetă, Dacia Logan condusă de instructorul auto a fost lovită de un Volkswagen Golf. Surse apropiate anchetei arată că ultima maşină care a lovit blocul de maşini avariate care erau pe autostradă avea kilometrajul blocat la viteza de 118 kilometri/oră.

În cursul serii de sâmbătă au fost audiate 24 de persoane la sediul Poliţiei Autostrăzi şi urmează ca poliţiştii să îi citeze pe ceilalţi martori atunci când starea lor de sănătate va permite.

Directorul adjunct al Direcţiei Rutiere, comisarul-şef George Grigore spune că, începând de luni, vor fi făcute evaluări tehnice ale maşinilor, iar după această procedură vor putea fi restituite proprietarilor.

Accidentul de sâmbătă dimineaţă este cel mai grav eveniment rutier produs vreodată pe Autostrada Soarelui, spun poliţiştii de la Poliţia Rutieră. Patru oameni au murit iar 57 au fost răniţi.

foto news.ro

Comentarii

9 comentarii

Eu

Acum 4 ani

De ce a folosit a doua banda daca circula cu 30 km/h si prima banda era liberă ? Presupun ca domnul instructor este ferm convins ca el a procedat corect.....
Raspunde

Calin

Acum 4 ani

Poate unul din motive a fost ca vizibilitatea era de sub 20m. Putea folosi banda 1 ce e drept. Dar mai vinovati sunt cei care se duc cu 100km/h in astfel de situatii.
Raspunde

offff

Acum 4 ani

Instructor auto....?!??!?!?!??!!?!? Si mergea pe banda a doua cu 30 la ora .fara sa i treaca prin cap la ce pericol se expune ...(.mai bine intorcea si mergea pe banda a doua inapoi .....ca era mai vizibil) Lasand gluma la de o parte, acesta este motivul pentru care avem soferi prost pregatiti inca din scoala de soferi.Dumnezeu sa i ierte pe cei cei 4 si sa i aiba in paza pe restu...
Raspunde

Bizonu'

Acum 4 ani

Tu ce ai face intr-o devansare pe autostrada daca esti in paralel cu cineva si nu mai vezi in fata . Ca a redus viteza pana la o limita in care considera ca circula in siguranta ....bine ...30 e foarte putin... dar ce sa faci daca nu mai vezi ? Nu ii iau apararea, am patito si eu sa merg cu viteza mica pe autostrada, si ca si in acest caz, bizonii circulau cu muuult peste limta de 130 KM/H. Nu avem politie domnilor, asta e problema....nu se iau masuri de preventie...politistul modern sta in tufisuri sa te prinda cu 61 KM/H pe limita de 50 si iti da amenda de centura.... stau ascunsi pe dealul de la Rusi la linie continua ...sta sa te prinda si dupa Rusi pe linia aia dreapta de cativa km unde e limita de 70 .....asta e politistul modern ...
Raspunde

siby

Acum 4 ani

...lipsa totala educatie rutiera...pe timp nefavorabil, ceata, ninsoare, pe autostrada se circula pe banda 1 cu viteza adaptata la conditiile meteo (in acest caz maxim 60km/h) pastrandu-se o distanta adecvata fata de autoturismul din fata fara a efectua depasirea acestuia si de preferat cu luminile de avarie pornite, pentru ca ceilalti participant la trafic sa inteleaga ca rulati constant cu viteza redusa...era de preferat pentru cei care circulau cu viteza redusa sa foloseasca mai bine banda de urgenta (cu toate ca nu se admite circulatia pe acesta banda decat in situatii speciale)...
Raspunde

Odin

Acum 4 ani

In Romania... pe autostrada...pe banda 2...pe ceață...cu 30km/h... cât de prost poti sa fi?
Raspunde

Eu

Acum 4 ani

Si uite asa începem sa descoperim ( cel puțin) vinovatul moral al accidentului.....nu iți trebuie f multă educație rutieră sa conștientizezi ca faci o mare prostie când circului pe banda a 2 a cu 30 km/h......instructor auto.......
Raspunde

sibian

Acum 4 ani

...daca a mers cu 30 km/h pe banda a 2 a chiar si pe timp de ceata,primul vinovat este el urmand restul care au condus cu viteza mare
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus