Vineri,
03.02.2023
Innorat
Acum
1°C

Fată de 14 ani, lovită pe trecerea de la piața din Vasile Aaron

Fată de 14 ani, lovită pe trecerea de la piața din Vasile Aaron

O copilă de 14 ani a fost lovită, în această seară, pe trecerea de pietoni de pe strada Semaforului, din apropierea pieței agroalimentare din cartier.

La volanul mașinii care a accidentat-o se afla o femeie de 60 de ani, din Ludoș.

Fata era conștientă în momentul în care a fost preluată de echipajele medicale și transportată de urgență la spital.

Traficul pe strada Semaforului nu este afectat.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Comentarii

10 comentarii

dancp

Acum 6 ani

poza e din centru istoric nu din v.aaron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raspunde

A

Acum 6 ani

Semaforului e aglomerat tot timpul la ore de varf in timp ce Vasile Aron e libera. Daca s-ar lati strada putin sa functioneze ambele banzi fara problema, iar oamenii ar merge si pe acolo, ar fi perfect. S-ar rezolva 50% din trafic.
Raspunde

vasile

Acum 6 ani

Părerea ta stimabile, pe Vasile Aaron nu se prea circula din cauza semaforului de la intersecția cu Milea
Raspunde

A

Acum 6 ani

- Stai 20 de minute pe semaforului in trafic, unde e un semafor la capatul cu Milea Vs. -Stai 5 minute in trafic pe V. Aron plus statul la semafor. Traficul se imparte sa zicem 30/70 din volumul actual, cel putin. Eu spun ca e bine, merita. Putina reconfigurare la semafoare si a rezolvat traficul in partea aceea. Nu trebuie sa fi doctor in ingineria transporturilor pentru a gasi o solutie.
Raspunde

siby

Acum 6 ani

1. Eliminarea parcarilor de pe bulevardele cu 4 benzi este o prima solutie, traficul ar fi mult mai fluent iar vizibilitatea in preajma trecerilor de pietoni si a intersectiilor mult sporita. 2. Implementarea semafoarelor cu actionare mecanica de catre pietoni, la trecerile aflate in zonele intens circulate, timpii de asteptare putand fi reglati in functie de orele de varf si de solicitarea traficului 3. Acolo unde nu se pot amenaja astfel de semafoare si strazile necesita un timp mai indelungat pentru traversare, trebuie amenajate pe axa drumului niste refugii de asteptare pentru pietoni (de ex. 1,5m latime si 2,5m lungime) inaltate cu circa 20 cm fata de carosabil. 4. Iluminarea trecerilor de pietoni in timpul serii si noptii cu instalatii speciale LED avand o intensitate luminoasa sporita sau o culoare diferita a luminii fata de iluminatul stradal (galben intens sau alb neon).....s.a.m.d.
Raspunde

un sibian

Acum 6 ani

e tare aia cu "o copila de 14 ani"...e rau ce s-a intamplat dar ai fi surprins ce poti invata de la "o copila de 14 ani"
Raspunde

un cititor

Acum 6 ani

Inseamna ca, tu nu stii prea multe ...
Raspunde

Vasi

Acum 6 ani

Limitatoare de viteza ! Aceasta e solutia !!! Plus camere de luat vederi in tot orasul !
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus