Comisarul european Creţu a precizat faptul că absorbţia fondurilor europene pentru perioada 2014-2020 este zero, lipsa tronsonului Piteşti – Sibiu afectând şi activitatea economică din Europa.
”Pentru perioada următoare, până în 2023, sunt bani alocaţi pentru centura Bucureştiului, sunt bani alocaţi pentru Sibiu -Piteşti (autostrada Sibiu – Piteşti – n.r.) care este esenţială, pentru că este veriga lipsă din cordonul pan-european dintre Rotterdam şi Constanţa. Deci nu numai românii suferă, dar toată activitatea economică din această parte a Europei suferă din lipsa acestui tronson Piteşti – Sibiu. Sunt bani şi pentru autostrada Ploieşti – Bacău, pentru metrourile din Bucureşti, pentru metroul până la Otopeni. Deci aici sunt bani. Problema este că cel mai avansat proiect este în faza studiului de fezabilitate”, a declarat Corina Creţu.În acest context Comisia Europeană aşteaptă dovezi de la Guvernul Grindeanu că proiectul "ambiţios de mărire a salariilor" se va încadra în final în deficitul bugetar de 3 la sută, riscând, în caz contrar, să intre în procedură de deficit bugetar excesiv, ceea ce ar aduce măsuri restrictive din partea Comisiei, avertizează comisarul european pentru Politici Regionale, Corina Creţu, care susţine că, la Bruxelles, există temerea ca România să nu ajungă precum Grecia.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Comisia Europeană , Activag Pitești , Mircea Baniciu , autostrada A1 inchisa , Guvernul Boc , Corina Crețu , Politici Regionale , salarii universitare , Pentru Sibiu , Guvernul Grindeanu
Vizualizari: 1345


Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Alzara 1918
Acum 2 ore
Alzara 1818
Acum 2 ore
Emil
Acum 2 ore
MergeTreaba
Acum 2 ore
Ana Alexe