Studenții Facultății de Științe Economice ai Universității “Lucian Blaga” din Sibiu își suflecă mânecile și pun teoria la treabă. Ei și-au propus să realizeze, în premieră în România, un proiect de promovare online pentru evenimentele culturale desfășurate în comunitățile locale ale județului, în cadrul unui program de practică pilot, desfășurat în parteneriat cu compania KeepCalling.
Pentru a pregăti mai bine studenții pentru provocările unui job real în marketing, Facultatea de Științe Economice și compania KeepCalling au conceput un program de practică ce îi pune pe studenți într-o situație autentică de lucru: realizarea unei campanii de promovare online pentru evenimente din județul Sibiu care până acum se adresau, în principal comunităților locale. Obiectivele campaniilor constau atât în creșterea numărului turiștilor participanți, cât și în sporirea notorietății localităților în care se desfășoară aceste evenimente. Este pentru prima dată în România când o companie privată și o universitate se implică activ, nelucrativ, într-o activitate de promovare turistică.
”Programul de practică a debutat cu o activitate de cercetare locală. Studenții specializării Marketing, împreună cu tutorele de practică, au contactat și s-au deplasat în repetate rânduri la sediul autorităților locale din comunitățile rurale și urbane din județul Sibiu (Agnita, Mediaș, Ocna Sibiului, Avrig, Săliște, Biertan, Copșa Mică, ș.a.) pentru identificarea evenimentelor culturale cu potențial turistic mare, din zonă. Dată fiind abordarea inedită a proiectului, autoritățile locale au oscilat inițial între reticență și bucuria de a primi un sprijin gratuit neașteptat”, spun reprezentanții facultății.La finalul perioadei de cercetare, cu acordul organizatorilor evenimentelor (autorități locale în principal) au fost alese 3 evenimente: “Ziua fotografierii naturii”, ce va avea loc în Săliște, “Șezătoarea” din Avrig și “Servus Transilvania Fest”, de la Biertan. Entuziasmul studenților față de programul de practică nu s-a limitat doar la promovarea online a evenimentelor, ei implicându-se activ și la organizarea acestora.
Studenții beneficiază de coordonarea a 5 mentori, specialiști marketing online ai companiei KeepCalling, care vor îndruma eforturile lor creative. Cu ajutorul mentorilor KeepCalling, studenții vor crea articole de blog și posturi de Facebook, care vor fi ulterior promovate. KeepCalling va acoperi, de asemenea, costurile campaniilor de promovare derulate pe Facebook. Prin promovare online, se dorește atragerea unui public mai tânăr, interesat de tradițiile românești și de identitatea națională, care rezidă și în astfel de evenimente cu accent pe obiceiuri și promovarea frumuseților naturale.
Programul de practică reprezintă o nouă componentă a parteneriatului dintre Universitatea 'Lucian Blaga' și KeepCalling, compania care a acoperit costurile de școlarizare ale studenților de la specializarea Marketing, admiși pe locurile cu taxă în anul 2015 și 2016.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Ocna Sibiului , ulbs , Copșa Mică , În România , Lucian Blaga , Ministerul Turismului , Studenții Facultății , Ştiinţe Economice , facultate , Proiectului Pilot , stiri sibiu , Servus Transilvania Fest
Vizualizari: 1583
Ultimele comentarii
Acum 12 ore
Golanule
Acum 12 ore
FLOD
Acum 12 ore
Mita
Acum 12 ore
Fly
Acum 12 ore
ID