Claus Rudolf, director operațiuni Takata Europa, susține că în ciuda reorganizării multi-naționalei, în Europa și implicit și în Sibiu fabrica va merge în continuare pe același drum. Mai mult, susține că pe lângă cei 3.000 de salariați care sunt acum la Takata, se vor mai angaja alte 200 de persoane.
Reporter: Takata urmează să fie preluată de KSS. Cât de mult ați avansat în acest proces?
Claus Rudolf: Depunem toate eforturile pentru finalizarea vânzării Takata către Key Safety Systems. Suntem mulțumiți că am ajuns în prezent la un acord de principiu, făcând un pas important în această direcție. KSS va fi sponsorul ideal pentru compania noastră și un partener foarte bun pentru clienții, furnizorii și angajații Takata. Vânzarea nu va avea efecte negative directe asupra activității noastre din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Acest partener puternic ne va aduce beneficii.
Rep.: De ce au solicitat Takata Japonia și Takata SUA restructurări financiare?
C. R.: Este în interesul Takata și al acționarilor săi să rezolvăm acum problemele legate de retragerea produselor de piață, ceea ce ar contribui și la finalizarea vânzării. Procedurile din Japonia și SUA reprezintă modul optim de a aborda costurile și răspunderile actuale în condiții de certitudine și în mod organizat, asigurându-ne totodată că operațiunile Takata din întreaga lume continuă în mod obișnuit și fără întrerupere.
Rep.: Ce consecințe au asupra Takata EMEA procedurile din Japonia și din SUA?
C. R.: Reorganizarea în conformitate Legea reabilitării civile din Japonia și cu Capitolul 11 din SUA nu ar trebui să aibă efecte negative directe asupra angajaților, furnizorilor și clienților noștri. În timp ce costurile și răspunderile legate de retragerile de dispozitive de umflare a airbag-urilor au afectat în principal activitățile din Japonia și din SUA, în celelalte regiuni s-au generat în continuare profit și fluxuri de numerar pozitive. În special, Takata EMEA funcționează pe deplin independent de celelalte regiuni ale Takata, iar activitatea sa nu depinde de sprijin financiar din partea celorlalte regiuni ale Takata.
Rep.: Takata EMEA va solicita de asemenea inițierea procedurii insolvenței?
C. R.: Nu, nu intenționăm să solicităm inițierea procedurii insolvenței în regiunea EMEA. Avem o bază financiară solidă. Beneficiem de o fundație trainică, având relații bune și de susținere cu clienții. Împreună cu angajații noștri, depunem zilnic eforturi susținute pentru a rămâne un furnizor de încredere pentru clienții noștri și un partener de valoare pentru furnizorii noștri în viitor.
Rep.: Va restructura KSS activitatea după preluare?
C. R.: Suntem mândri că dezvoltarea activității noastre este conformă cu obiectivele. Rezultatele noastre financiare pozitive ne permit în continuare să funcționăm independent. Unificarea Takata și KSS ar forma o companie lider mondial în domeniul componentelor de siguranță auto, bine poziționată pentru succes pe termen lung în industria auto. Vom deveni un jucător și mai puternic pe piață, cu o cotă semnificativă în Europa. Prin urmare, nu vedem de ce ar considera necesar KSS să restructureze activitatea noastră.
sursa foto: http://produsinardeal.ro
Rep.: Vor exista consecințe asupra angajaților din România sau din orice altă țară din EMEA?
C. R.: Trebuie să reținem că acest acord reprezintă o singură etapă din acest proces și că nu va exista nicio schimbare în activitatea zilnică a angajaților noștri. Anticipăm încheierea tranzacției în primul trimestru din 2018; până atunci, Takata și KSS vor funcționa separat. Un aspect important: KSS recunoaște că forța angajaților noștri calificați de pe tot globul este ceea ce face Takata o organizație atât de puternică. Nu s-a planificat nicio schimbare care să afecteze această realitate.
Rep.: Ce se va întâmpla cu fabricile din România?
C. R.: În România, TAKATA desfașoară activități economice, în principal, în Arad și în Sibiu. Operațiunile noastre din România înregistrează în prezent performanțe foarte bune, încununate de o situație financiară puternică. De exemplu, în Arad am demarat de curând un proiect de majorare a capacității de producție cu 500 de metri pătrați pentru fabricarea de centuri de siguranță. Acest proiect implica o investiție de aproape 1.000.000 Euro și va fi finalizat în următoarele câteva luni. În consecință, suntem într-un proces continuu de recrutare de noi angajați. În prezent, în fabricile din Arad activează aproximativ 4.500 de salariați și intenționăm să angajăm încă vreo 400 de persoane în următoarele 3 luni.
Rep.: Ce se va întâmpla în Sibiu?
În fabrica din Sibiu avem aproximativ 3.000 de salariați, iar angajările continuă, fiind necesar a se ocupa încă aproximativ 200 de poziții noi. De asemenea, și aici, în urmă cu doar câteva luni am mărit capacitatea de producție cu încă 600 de metri pătrați.
Rep.: Ce planuri are Takata pentru a recâștiga încrederea clienților săi sau a conducătorilor auto?
C. R.: Succesul tranzacției cu KSS va fi benefic pentru Takata, pentru angajații, clienții, furnizorii noștri și alți parteneri de afaceri, precum și pentru consumatorii care conduc mașini ce conțin produsele noastre. Compania rezultată în urma unificării ar avea 60.000 de angajați în 23 de țări, dedicați deservirii clienților, furnizării de produse superioare și inovării în industria componentelor de siguranță auto care evoluează rapid. Doresc să vă asigur că nici vânzarea, nici restructurările financiare nu înseamnă că Takata ar încerca să evite responsabilitatea pentru siguranța produselor sale și a conducătorilor auto. Este vorba despre consolidarea companiei și menținerea poziției sale ca furnizor viabil și de valoare pentru industria auto.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Astra film festival , În România , angajari , Orientul Mijlociu , Key Safety Systems , Schunn Service , Dream Personal Logistik Gmb , Pentru Sibiu , Marlex Duo Company , Fântânița Haiducului , Claus Rudolf , Trigo Industry Services , Takata Europa , Takata Japonia , Unificarea Takata , Semimaraton Takata
Vizualizari: 3895
Ultimele comentarii
Acum 13 ore
Willy
Acum 13 ore
John Doe
Acum 14 ore
Newman
Acum 14 ore
Newman
Acum 14 ore
Q