Actualizare: La aproximativ două ore după ce stațiunea Păltiniș a rămas fără electricitate, de curând problema s-a rezolvat. Astfel că, în acest moment instalațiile pe cablu de la Arena Platoș funcționează normal. La solicitarea Turnul Sfatului SDEE Transilvania Sud SA - Sucursala Sibiu, parte a grupului Electrica S.A. a arătat că defecțiunea a avut loc din cauza unor crengi căzute pe liniile electrice.
„Vineri, 29. 12. 2017, la ora 11:07 a avut loc o întrerupere a energiei electrice care a afectat mai multe posturi de transformare din stațiunea Păltiniș. Cauza acestei întreruperi accidentale a fost căderea unor crengi pe liniile electrice de 20kV, fapt ce a dus la ruperea acestora. SDEE Sibiu a avut în teren două echipe de intervenții pentru identificarea și remedierea defectului. La ora 12:21, în urma manevrelor de izolare a defectului au fost alimentate cu energie electrică 10 posturi de transformare, iar la ora 12:43 au fost alimentate încă 6 posturi de transformare, revenindu-se la schema normală de funcționare. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și asigurăm toți utilizatorii rețelei că echipele SDEE Transilvania Sud depun toate eforturile pentru alimentarea cu energie electrică în condiții normale, conform schemei de funcționare”, arată reprezentanții SDEE Transilvania Sud în răspunsul trimis către Turnul Sfatului.
Știre inițială: De aproximativ o oră, în stațiunea Păltiniș s-a dat stingerea. La propriu. Întreaga localitate a rămas fără curent electric. Pe lângă pensiuni și restaurante, și pârtiile de ski au rămas impracticabile. La casieria de la Arena Platoș s-a făcut coadă, oamenii cerându-și banii înapoi deoarece nu mai pot schia. Reprezentanții pârtiei vor să dea în judecată Electrica pentru prejudiciul adus.
În jurul orei 11:30, toate sursele de iluminare din Păltiniș s-au închis din cauza unei defecțiuni apărută la rețeaua de curent electric. „De aproximativ o oră, nu mai avem curent. Nu este în toată stațiunea Păltiniș. Am pornit generatorul, am funcționat cât am putut pe generator, după care am fost forțați să oprim telescaunul, urmând să oprim totul”, a spus Ioana Dragomir, managerul Arena Platoș Păltiniș pentru Turnul Sfatului. Odată cu asta, au început să apară și cozile a casierie și nemulțumirea celor peste 1000 de turiști veniți la ski. „Am luat măsura de a returna banii înapoi clienților care au achiziționat Sky Pass pe zi pentru că nu este corect față de ei. Noi intenționăm să dăm în judecată Electrica pentru prejudiciul adus în vârf de sezon, când stațiunea este plină de clienți. Intenția noastră nu este nici pe departe de a-i nemulțumi”, mai spune Ioana Dragomir. Când aceasta a sunat la Electrica pentru explicații „mi-au spus că o echipă este pe drum și estimează că în două ore o să remedieze situația”.
Conform purtătorului de cuvânt al SDEE Transilvania Sud SA - Sucursala Sibiu, parte a grupului Electrica S.A. momentan, se lucrează la remedierea avariei. „În acest moment, sunt două echipaje în teren și sunt alimentate șase posturi de transformare”, a declarat Corina Chidu pentru Turnul Sfatului.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Arena Platoș Păltiniș , Turnul Sfatului , Arena Platoș , Ioana Chidu , Sky Pass , Sucursala Sibiu , Corina Chidu , Monumente Transilvania Sud , Ioana Dragomir
Vizualizari: 7515
Ultimele comentarii
Acum 5 ore
Emil
Acum 5 ore
Emil
Acum 6 ore
Votantul
Acum 6 ore
Gelu
Acum 6 ore
@Miruna