Aproximativ 7.000 de consumatori sunt afectați de faptul că, din cauza ploilor abundente, stația de tratare a apei nu mai face față cantităților de mâl, iar furnizarea a fost întreruptă.
Cei 7.000 de consumatori pentru care furnizarea apei a fost întreruptă sunt conectați la o rețea în care apa potabilă provine din stația de tratare de la Avrig. Apa brută care ajunge în această stație a ajuns la un nivel de turbiditate (concentrație de particule solide în suspensie în apă) încât reprezentanții Apă-Canal au decis să intervină, cu afectarea consumatorilor din localitățile Mârșa, Bradu și Racovița. “Apă Canal SA Sibiu anunță că, din cauza turbidității mari generate de precipitațiile abundente, este nevoită să întrerupă procesul de tratare în Stația Avrig. În momentul de față astfel a fost sistată furnizarea apei potabile în localitățile Mârșa, Racovița și Bradu. În funcție de evoluția vremii și de nivelul de încărcare al apei din Râul Mare Avrig, linia de tratare va fi repornită cât mai curând și furnizarea reluată“, anunță cei de la Apă Canal SA.
Pentru relații suplimentar, reprezentanții societății îndeamnă clienții să apeleze numerele de telefon 0269 / 222.777 sau 08008.202.202 (telverde).
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Apa Sâmbetei , Apă Canal , furnizare , Mecanica Mârşa , Promenada Mall , intrerupere curent , Râul Mare Avrig , Mihai Racoviţan , Pentru Sibiu , Stația Avrig , Bradul Ciobanului
Vizualizari: 427
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Sibiu
Acum 1 oră
@Turnu Sfatului
Acum 1 oră
Un sibian
Acum 1 oră
@Emil
Acum 1 oră
SYLC