O sibiancă și-a programat un sejur turistic în Turcia încă la începutul anului, în luna februarie. A mers la reprezentanța Christian Tour din Sibiu unde a semnat un contract de servicii pentru un pachet turistic pentru ea și fiica sa, pentru luna septembrie, ce a avut ca obiect asigurarea cazării într-un hotel all-inclusive pentru 9 zile în luna septembrie. Femeia a cumpărat și asigurarea medicală. În Turcia a avut nenorocul să se îmbolnăvească ambele persoane, iar când au dorit să acopere financiar îngrijirile medicale primite la hotel, s-au pomenit că asigurarea medicală era datată cu aceeași perioadă, dar pentru luna august. Așa că au fost nevoite să achite din propiul buzunar.
Bianca Vintilă a luat legătura cu compania turistică în aceeași zi - era 10 septembrie - scriind pe e-mail o sesizare în vederea restituirii sumei. În total, conform facturii prezentate redacției, era vorba despre 170 de euro. Mai mult decât atât, în răspunsul primit, s-a strecurat o nouă greșeală.
„Am menținut legătura telefonic cu reprezentanții agenției. Pe 10 octombrie 2018 am primit un răspuns final din partea acestora. Deși totul a pornit de la datarea eronată a unei polițe de asigurare, cei de la agenție păstrează consecvent aceleași greșeli – în răspunsul pe care mi l-au trimis, aceștia fac referire la sesizarea în numele meu, însă spun că am depus-o în luna august, perioadă în care eu nu am depus nicio sesizare. Și această greșeală mi se datorează tot mie? Faptul că angajații agenției nu cunosc probabil lunile unui an calendaristic, nu cred că mi se poate imputa mie”, a povestit sibianca.
Astfel, în răspuns reprezentanții Christian Tour ar fi refuzat să intervină pentru restituirea sumei, după cum susține Bianca Vintilă, iar sibianca a apelat astfel la presă.
Cu Turnul Sfatului reprezentanții companiei turistice s-au dovedit a fi mai deschiși. Contactați de noi, aceștia au revenit cu un răspuns la scurt timp. Compania a recunoscut existența erorii, dând asigurări că a luat legătura cu asiguratorul medical în vederea restituirii banilor.
„Colegii mei au luat legătura cu firma de asigurări și, în urma discuțiilor purtate cu reprezentanții acesteia, au obținut acordul pentru a o despăgubi pe doamna Vintilă, pe care o vor informa care este procedura prin care va recupera suma plătită pe serviciile medicale. Regretăm această situație, cu care nu ne-am mai confruntat până acum, în cei 21 de ani de activitate de când Christian Tour activează pe piața vacanțelor, dar ne bucurăm că am putut să o rezolvăm în interesul turistului nostru, pentru că ne dorim ca experiențele pe care fiecare român le trăiește în vacanță alături de noi să fie unele frumoase”, ne-a răspuns Raluca Hatmanu, director Marketing și Comunicare la compania turistică.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Nicolae Bălcescu Sibiu , Turnul Sfatului , Bianca Vintilă , atentat în Turcia , Charter Autocar Kusadasi , Omer Holiday Resort , Raluca Hatmanu , Christian Tour , Cu Turnul Sfatului
Vizualizari: 3791
Ultimele comentarii
Acum 10 ore
Emil
Acum 11 ore
Gogu
Acum 11 ore
X-ulescu
Acum 11 ore
Gogu
Acum 11 ore
Kokos