Miercuri,
27.10.2021
Cer Senin
Acum
3°C

Cea mai scumpă reconfigurare de stradă din ultimii ani: 6.800 de lei pe metru liniar

Cea mai scumpă reconfigurare de stradă din ultimii ani: 6.800 de lei pe metru liniar

Nu mai puțin de 5,3 milioane de lei este valoarea aproximată a lucrărilor de reconfigurare a ceea ce, la momentul actual, este cel mai prost carosabil din Sibiu. Este vorba de strada Monaco, cea care a luat parțial locul străzii Barcelona, din Zona industrială vest a Sibiului.

Autoritățile locale au lansat procedura de atribuire a lucrărilor de reconfigurare a străzii Monaco (fostă porțiune a străzii Barcelona, “re-botezată“ în cursul lunii mai a anului trecut, fiind cuprinsă între str. Salzburg și str. Europa Unită). Cu o lungime de 780 de metri și cu un regim de circulație în sens unic, carosabilul străzii Monaco este în prezent presărat cu gropi, denivelări și urme de plombări, fără borduri, lipsit de trotuare, iar marginile sunt năpădite de de vegetație. Este una dintre cele mai circulate străzi din Zona industrială vest, având în vedere că este folosită și drept acces către cel mai mare angajator, Continental Automotive System (peste 4.000 de angajați).

Prin lucrarea scoasă la licitație, administrația locală propune lățirea carosabilului la șapte metri (două benzi de circulație, față de una în prezent), dar și amenajarea de trotuare cu o lățime de un metru, precum și crearea câtorva zeci de locuri de parcare în apropiere de actualul sediu al companiei Harting. Odată cu amenajarea celor două benzi, va fi modificat și regimul de circulație, urmând a fi permisă circulația în ambele sensuri. Lucrările prevăd și amenajarea rețelei de apă și canalizare pluvială, dar și o rețea de iluminat public. În plus, vor fi îmbunătățite și accesele (racordurile) din această stradă, stațiile de autobuz, dar și spațiile verzi.

Valoarea lucrărilor mai sus descrise este de 5.306.000 de lei, fără TVA, fiind – din acest punct de vedere - una din cele mai mari lucrări de reconfigurare de stradă sibiană din ultimii ani. Totodată, este și cea mai mare investiție publică realizată în Zona industrială vest în ultimii 15 ani.

Termenul de depunere a ofertelor de către firmele interesate a fost stabilit pentru ziua de 12 februarie 2019. Iar termenul de execuție este de cel mult cinci luni de la emiterea ordinului de începere a discuțiilor, garanția solicitată fiind de cinci ani de la recepția lucrărilor.

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

7 comentarii

Radu Bancu

Acum 2 ani

La Sibiu totul este scump si exclusivist, cine nu isi permite, sa ramana in sud!
Raspunde

dancp2

Acum 2 ani

nui prost cine cereda cine da?Primaria din banii nostrii?
Raspunde

sibian

Acum 2 ani

...Terra building asteapta beep-ul de la Fodor !
Raspunde

Ridichie Iglesias

Acum 2 ani

Lucru scump si prost,asta vor face cei care vor castiga licitatia,adica aceiasi care au abonament la lucrari publice in Sibiu,nu degeaba sunt prieteni cu actuala conducere.
Raspunde

Oli

Acum 2 ani

Fodor un fel de Dancila de Sibiu, Sper sa nu mai greșim sa o numim inca o dat
Raspunde

radu

Acum 2 ani

Specialistii care au proiectat varianta actuala sunt tot asa de ingusti la minte ca si carosabilul?
Raspunde

mihai

Acum 2 ani

cu străzi largi nu castiga keul destui bani ;)
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus