O sibiancă a avut parte de o după-amiază neplăcută în mall zilele trecute, după ce a comandat un fresh la unul din restaurantele recent deschise în Shopping City, la food court. Femeia povestește cum a avut surpriza să descopere că angajații a restaurantului Mesopotamia nu sunt preocupați de clienți, când a solicitat curățarea unui morcov pentru băutură.
La începutul lunii mai, chiar după deschiderea oficială a restaurantului Mesopotamia la Shopping City Sibiu, o sibiancă s-a confruntat cu o situație mai neplăcută, cu una din angajatele locului. Femeia spune că aceasta din urmă a refuzat să curețe corespunzător un morcov care urma să fie folosit pentru un fresh. Mai mult decât atât, atunci când a încercat să ia legătura cu reprezentanții lanțului de restaurante, a fost jignită de managerul de locație.
„La Mesopotamia România au o atitudine anti-client. Am cerut un fresh portocale cu morcovi și când a scos dintr-un sertar morcovul mi s-a părut negru. Am întrebat dacă sunt spălați, a răspuns ca da. Apoi am rugat-o pe domnișoara care îmi făcea fresh-ul să îmi arate un morcov din sertar. Erau ofiliți și stricați. Am făcut poza morcovului și le-am spus că este pentru un copil de trei ani fresh-ul, să îmi facă altul fără morcov. Au refuzat și au zis că pot să îmi dea banii înapoi și atât. M-a deranjat faptul că au făcut scandal de față cu toți clienții. Nu erau instruiți în respectarea clientului, probabil fiindcă nici managerii nu au spiritul acesta. Am sesizat cum arată morcovii lor și am primit răspuns o înjurătură”, este mesajul pe care Iulia l-a transmis redacției Turnul Sfatului.
Femeia spune că nu va depune plângere la Oficiul pentru Protecția Consumatorului.
„Mă gândeam că nu o amendă le-ar schimba atitudinea față de client. Mediatizarea comportamentului și sigur și alti oameni vor scrie experiența cu ei și astfel poate vor fi mai atenți în respectarea clientului cât și la perisabilitatea produselor”, concluzionează clienta.Contactați pe mai multe canale, cei de la Mesopotamia România nu au transmis nici un răspuns reporterului Turnul Sfatului, motiv pentru care ne-am deplasat la fața locului. Acolo am întâlnit-o întocmai pe tânăra angajată cu care sibianca ar fi intrat în conflict. Aceasta a refuzat să ofere detalii oficiale privind disputa cu clienta, însă a confirmat faptul că incidentul a avut loc. Totodată, în ciuda insistențelor, reporterul TS a fost asigurat că nu va primi nicio poziție oficială din partea conducerii locației sibiene sau a oricărui alt angajat al Mesopotamia.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Shopping City Sibiu , Turnul Sfatului , La Mesopotamia România , Protecția Consumatorului Sibiu
Vizualizari: 10168
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Matei
Acum 4 ore
Emil
Acum 4 ore
John
Acum 4 ore
John
Acum 4 ore
Adina