Joi,
28.03.2024
Partial Noros
Acum
16°C

Cum arată legumele din care fac suc într-un restaurant din mall. „Au o atitudine anti-client”

Cum arată legumele din care fac suc într-un restaurant din mall. „Au o atitudine anti-client”

O sibiancă a avut parte de o după-amiază neplăcută în mall zilele trecute, după ce a comandat un fresh la unul din restaurantele recent deschise în Shopping City, la food court. Femeia povestește cum a avut surpriza să descopere că angajații a restaurantului Mesopotamia nu sunt preocupați de clienți, când a solicitat curățarea unui morcov pentru băutură.

La începutul lunii mai, chiar după deschiderea oficială a restaurantului Mesopotamia la Shopping City Sibiu, o sibiancă s-a confruntat cu o situație mai neplăcută, cu una din angajatele locului. Femeia spune că aceasta din urmă a refuzat să curețe corespunzător un morcov care urma să fie folosit pentru un fresh. Mai mult decât atât, atunci când a încercat să ia legătura cu reprezentanții lanțului de restaurante, a fost jignită de managerul de locație.

„La Mesopotamia România au o atitudine anti-client. Am cerut un fresh portocale cu morcovi și când a scos dintr-un sertar morcovul mi s-a părut negru. Am întrebat dacă sunt spălați, a răspuns ca da. Apoi am rugat-o pe domnișoara care îmi făcea fresh-ul să îmi arate un morcov din sertar. Erau ofiliți și stricați. Am făcut poza morcovului și le-am spus că este pentru un copil de trei ani fresh-ul, să îmi facă altul fără morcov. Au refuzat și au zis că pot să îmi dea banii înapoi și atât. M-a deranjat faptul că au făcut scandal de față cu toți clienții. Nu erau instruiți în respectarea clientului, probabil fiindcă nici managerii nu au spiritul acesta. Am sesizat cum arată morcovii lor și am primit răspuns o înjurătură”, este mesajul pe care Iulia l-a transmis redacției Turnul Sfatului.

mesopotamia1 mesopotamia3

Femeia spune că nu va depune plângere la Oficiul pentru Protecția Consumatorului.

„Mă gândeam că nu o amendă le-ar schimba atitudinea față de client. Mediatizarea comportamentului și sigur și alti oameni vor scrie experiența cu ei și astfel poate vor fi mai atenți în respectarea clientului cât și la perisabilitatea produselor”, concluzionează clienta.
Contactați pe mai multe canale, cei de la Mesopotamia România nu au transmis nici un răspuns reporterului Turnul Sfatului, motiv pentru care ne-am deplasat la fața locului. Acolo am întâlnit-o întocmai pe tânăra angajată cu care sibianca ar fi intrat în conflict. Aceasta a refuzat să ofere detalii oficiale privind disputa cu clienta, însă a confirmat faptul că incidentul a avut loc. Totodată, în ciuda insistențelor, reporterul TS a fost asigurat că nu va primi nicio poziție oficială din partea conducerii locației sibiene sau a oricărui alt angajat al Mesopotamia.

mesopotamia2

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Cristina Bălău

de Cristina Bălău

Eveniment, Cultură 
Telefon:
0770 962 946
E-mail: cristina[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

7 comentarii

sibian

Acum 4 ani

si uite asa isi pierd clientii...foarte bine daca nu stiu sa se comporte sau macar sa-si ceara scuze:)
Raspunde

yyy

Acum 4 ani

copii, lasat scoala! daca nu esti un cocalar analfabet pe nume Liviu din Craviova nu ai sanse sa ajungi manager la Mesopotamia
Raspunde

Mircea B.

Acum 4 ani

dam o carca de bani sa bem ceva sanatos si ei nici macar nu au bunul simt sa spele fructele :( Nici nu stiu ce e mai bine sa aleg intre sucuri din prafuri sau fresh-uri din fructe trecute prin zeci de maini murdare...
Raspunde

Jiji

Acum 4 ani

Priviti, va rog, partea plina a paharului... ... Altfel spus, menirea unui astfel de local este, poate, bine gandita la nivel decizional (guvernamental!?) in scopul de a cali populatia = de a dezvolta potentialul de auto-aparare al individului...de a crea anticorpii necesari in cazul adaptarii fiintei umane la unele cicluri istorice mai putin fericite (ca si cel pe care-l traversam acum)!!!
Raspunde

pofticiosul

Acum 4 ani

Da, mancati acasa si faceti sucuri de legume copiilor acasa! Toata lumea s-a emancipat!
Raspunde

gastroenterologul

Acum 4 ani

Hmmm... sa curete coaja... coaja e plina de vitamine..
Raspunde

psc

Acum 4 ani

"Femeia spune că nu va depune plângere la Oficiul pentru Protecția Consumatorului." De asta merita tot ce i se-ntampla.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus