Joi,
28.03.2024
Cer Senin
Acum
10°C

Interviu. Tiberiu Drăgan, noul viceprimar al Sibiului. ”Eu am o idee: transportul în comun să fie gratis”

Interviu. Tiberiu Drăgan, noul viceprimar al Sibiului. ”Eu am o idee: transportul în comun să fie gratis”

Are 51 de ani, de loc este din Bruiu, de profesie este inginer, iar în viața politică este secretar al PNL Sibiu, unde a ajuns pe filiera vechiului PD-L, partid în care a intrat în 2008. În afară de treburile inginerești cât se poate de tehnice din cadrul Electrica Sibiu, timp de opt ani a ”evadat” pe postul de director tehnic al Rehau Cisnădie, de unde spune că a văzut și cealaltă parte, a mediului privat.

Are ”antecedente” și în zona sindicală, iar din postul de președinte al Clubului Lions Brukenthal – pe care l-a deținut până săptămâna trecută - s-a implicat în multe acțiuni caritabile. Este vorba de Tiberiu Drăgan, noul viceprimar al Sibiului, ales în echipa formată din Astrid Fodor – primar, Cornelia Bokor – viceprimar și Ioana Leca – administrator public.

Reporter: Cum au fost primele zile ca viceprimar, v-ați cunoscut noii colegi? Tiberiu Drăgan: Ca și consilier local am cam umblat prin toate birourile și îi știam pe toți, mai ales pe cei din Direcția Tehnică. În 2016, partea tehnică era într-o situație mai delicată, dacă vă mai aduceți aminte, au plecat mulți atunci. Și eu mi-am oferit serviciile doamnei primar, arătând că am expertiză în anumite domenii tehnice, cum ar fi cel legat de iluminat, căci tot erau atunci tocmai lansate proiectele de amenajare a iluminatului public în parcurile Sibiului. Și așa am intrat în contact cu mulți angajați ai Primăriei. Și apoi a fost provocarea din ziua de vineri, cu telefonul dumneavoastră (referitor ridicarea mașinilor sibienilor și turiștilor pentru a face loc de parcare consilierilor locali – n.r.).

Oricum asta chiar doream să vă întreb: cum ați găsit un loc de parcare? Am ales soluția să nu mai vin cu mașina la serviciu. Noi avem o singură mașină de familie (deși în declarația de avere mai apare o Dacia din 2004, care e la socrul meu, cel care o folosește). Și cu această mașină venim toți trei: eu cu fiul meu, care învață la Colegiul S. von Brukenthal, coborâm în zona centrală, și soția merge mai departe cu mașina la serviciu, unde are loc de parcare în curte. M-am gândit să vin și cu autobuzul și chiar și cu bicicleta, dar poate că unii ar considera că epatez.

tiberiu dragan viceprimar sibiu (9)

De ce v-ați dorit să deveniți viceprimar al Sibiului? Ca să-l parafrazez pe un alt viceprimar, pe Răzvan Pop, ”Primăria Sibiu nu se refuză”. Pe de altă parte, am fost onorat când colegii mei de partid m-au desemnat. Și apoi, după cum vă spuneam, ca și consilier local am cam umblat prin oraș și îmi place efectiv să vorbesc cu lumea. Cred că am bătut toate străzile din oraș. Am simțit pe pielea mea și înjurăturile din 2012, când am fost lângă Mariana Brunchea, cea care atunci candida atunci pentru postul de primar. Și de atunci le tot spun colegilor mei că nu este o chestiune pe care o uiți ușor să te întâlnești astfel cu electoratul.

Zonă metropolitană, centură de sud

Spuneți că ați umblat atât de mult prin oraș. Cât de eficient ați aprecia că a fost administrat orașul în actualul mandat? Eu întotdeauna am avut și încă mai am un vis: să scăpăm de străzile de pământ, astfel încât să începem să ne ocupăm și de finețuri. Aș da administrației actuale circumstanțe atenuante – și Consiliul local a încurajat asta – pentru că s-a preocupat de astfel lucruri și a început să se concentreze și pe zonele periferice. Sunt multe lucruri care probabil nu se văd de către mulți, dar s-au reabilitat în ultimii ani cartiere importante din oraș. Și cred că în actualul mandat se vor termina lucrurile ”grosiere” să le zic așa, astfel încât următorul Consiliu local să aibă și alte priorități. Mai apoi, bineînțeles, temele noastre sunt cele care țin de decongestionarea orașului. Și nu putem acest lucru decât făcând centură ocolitoare de sud, creând o zonă metropolitană. Astea sunt lucruri foarte clare pentru mine. Mai mult, vineri am fost invitat la Liga aleșilor locali și mă voi implica acolo. Nu știu ce s-a întâmplat, de a încetat dialogul între Primăria Sibiu și celelalte primării limitrofe, dar poate aflu și reușim să deblocăm situația.

Cât de repede credeți că ar trebui să fie creată o Zonă metropolitană Sibiu? Din punct de vedere juridic, o astfel de asociere o poți crea foarte repede. Problema este ce proiecte putem dezvolta noi mai apoi. Sunt convins că vom găsi și finanțare, chiar și europeană, după cum am văzut la Brașov, de exemplu.

Și în ce zonă ar trebui astfel de proiecte ale zonei metropolitane? În cea a decongestionării traficului, despre care vorbeați? Eu am o idee și sper să trăiesc să o văd: să ne dezvoltăm atât de frumos încât, la un moment dar, transportul în comun să fie gratis în Sibiu. E un concept destul de frumos, l-am văzut în Elveția, în care transportul în comun fiind gratis, o mulțime de oameni au renunțat la mașinile proprii. Bineînțeles, este un serviciu care trebuie plătit prin alte metode, în cele din urmă. Mai am alt vis ca tot ceea ce înseamnă Orașul de sus să fie eliberat de mașini. Adică cetatea e cetate, tot ce e în interiorul zidurilor cetății să devină pietonal. Și va deveni într-o zi. Dar pentru asta va trebui să oferim alternative. Și nu am inventat noi roata: parcări modale la marginea orașului, transfer gratuit către centru de acolo și așa mai departe.

Înainte de a veni la Primărie, din postura de consilier local și reprezentant al Electrica, Tiberiu Drăgan s-a implicat în proiectul Street Art, de la Sibiu, în urma cărora trei posturi de transformare ale Electrica (cel din Piața Habermann, cel din Parcul Cetății și cel de pe strada Jina) au fost pictate. Ceea ce a fost pictat, mai apoi, pe fiecare din aceste posturi de transformare a fost tot o recomandare a lui Tiberiu Drăgan. ”A fost foarte greu să reușim prin toată birocrația Electrica. Aveam două scopuri: unul de a înfrumuseța orașul și, al doilea, ascuns oarecum, să ne reparăm posturile de transformare. Prin acest proiect le-am putut face pe amândouă”, zâmbește Drăgan. Iar toate picturile au legătură cu istoria electrificării la Sibiu. Spre exemplu, pe postul de pe strada Jina au fost pictați Karl Wolff, cel care a avut ideea și inițiativa electrificării Sibiului, Oskar von Miller, cel care proiectat sistemul de electrificare, inclusiv centrala de la Sadu, și Sigmund Dachler, cel care a condus compania de electricitate din vechiul Sibiu.

”Mi-e teamă să merg pe actualele piste”

Apropo de infrastructura Sibiului. Ce părere aveți despre cea sportivă? M-ați cam prins. Nu sunt microbist, nu merg nici la meciurile de baschet. În schimb, îmi plac schiul, ciclismul, sporturile individuale, pe care le pot practica și eu. Ce să vă spun? Când s-a prezentat proiectul stadionului, de exemplu, noi aveam altă idee: să facem stadionul în vest, în afara orașului. Și în locul actualului stadion să facem o nouă sală polivalentă. Dar acum, în actualele condiții, cred că ar trebui amenajată o parcare la marginea orașului, de unde să fie asigurat transportul gratuit către stadion, pentru cei care vor veni la meciuri. Căci, dacă echipa a rămas în Liga I, bănuiesc că vor fi meciuri puternice și la Sibiu.

Ați amintit de bicicletă. Cum vedeți la Sibiu dezvoltarea infrastructurii pentru acest mijloc alternativ de deplasare? O părere personală: mie mi-e teamă să merg pe actualele piste. Dacă ieșim cu bicicletele, ieșim către Poplaca sau chiar pista către Rășinari. Am văzut soluții mult mai frumoase prin Germania: cu piste pe trotuare, jumătate pentru cicliști și jumătate pentru pietoni. Am încercat să merg cu bicicleta, acum câțiva ani, la serviciu. Dimineața era frumos, coboram până la gară, dar am fost înecat de fumul mașinilor. După două zile am renunțat, vă spun sincer. Dimineața la 7:30, la 08:00, e îngrozitor, din acest punct de vedere.

Din noua postură de viceprimar, prin urmare, veți insista pentru reactualizarea situației pistelor pentru cicliști? Sigur că insist, dar nu am pârghiile necesare. Și nu acum. Oricum trebuie regândită toată partea aceasta referitoare la pietonal și mijloace alternative. Și regândită de cineva care se pricepe, dacă vrem să ne facem un oraș curat.

tiberiu dragan viceprimar sibiu (5)

Mi s-a părut interesant că ați vorbit în campania electorală despre ”smart city”. Doar că în afara sistemelor de iluminat eco cu telegestiune, eu nu prea am văzut alte inițiative de acest gen prin oraș. Cum pot fi mișcate lucrurile în această direcție? Proiectul Smart City a fost demarat de fostul primar, actualul președinte al României, Klaus Iohnnis, și de fostul director al Transelectrica, regretatul Stelian Gal. Când eu am ajuns consilier local, în 2016, acest proiect era destul de departe. Am participat atunci la o conferință a țărilor dunărene exact pe subiectul ”smart city”, iar Sibiul a avut atunci o prezentare, în care am vorbit și despre stația de încărcare a mașinilor electrice, reabilitările de clădiri la școli, centrala cu cogenerare de la fostul Nuonsib, deci aveam câteva semnale, câțiva pași mărunți făcuți. Ceva s-a întâmplat după aceea și am lăsat-o foarte moale. Și da, vreau să mă implic, având în vedere pregătirea mea profesională, în zona rețelelor electrice.

Apropo de asta: Sibiul a decis să externalizeze serviciile de întreținere a iluminatului public. Nu era mai avantajoasă crearea unei societăți a orașului care să se ocupe de acest lucru? Nu, deoarece e o muncă specifică, una care include foarte multă componentă tehnică. Prin urmare, ar trebui un serviciu cu electricieni care trebuie instruiți special, atestați special la ANRE, deci cred că ar fi o povară pentru administrația locală.

Terase și excedent bugetar

În Consiliul local faceți parte și din comisia de comerț și servicii publice. În contextul în care 27 de restaurante din centrul orașului s-au plâns de concurența unor evenimente culinare, credeți că Primăria ar trebui să se implice? Fiind regiune gastronomică, este normal ca orașul să aibă toate aceste manifestări. Am citit că unii și-au pierdut clienții cu 50%, dar multe restaurante din centru nu sunt grozave, ar trebui să ridice standardul.

Ce părere aveți despre terasele din centru care se pot închide pentru a funcționa și în afara sezonului cald? Mie, personal, nu îmi plac. Sunt variante mult mai elegante. Am fost, de exemplu, anul trecut în Malta, și peste tot sunt doar mese cu scaune, nu atâtea construcții. E mult mai frumos.

La fel ca și în cazul lui Răzvan Pop, primarul Astrid Fodor a decis să vă delege relativ puține atribuții și sarcini. Practic, în afară de Pediatrie și Serviciul Școli, nu aveți domenii foarte ample de coordonat. Mai este Direcția de Asistență Socială. Care e destul de consistentă, vă spun, acum mi-am dat seama când am văzut câte sunt la mapă de semnat.

tiberiu dragan viceprimar sibiu (6)

Deci nu vă deranjează această situație? Nu. Poate m-ar fi deranjat dacă eram la început de mandat. Probabil că mi-aș fi dorit partea la care mă pricep cel mai bine, adică știu să citesc niște devize, am făcut devize, am fost proiectant opt ani, am fost șef de investiții la Electrica, deci știu la ce să mă uit la un șantier. Dar fiind această perioadă de interimat, dacă doamna primar așa a considerat că putem merge înainte, eu m-am arătat disponibil să ajut acolo unde e nevoie.

Cum vedeți faptul că, în acest moment, Sibiul are aproape 100 de milioane de euro în conturi, bani necheltuiți: peste 80 de milioane excedentul bugetar al anilor anteriori și peste zece milioane de euro neconsumați din creditul BERD care inițial trebuia investit până în 2018? Am întrebat și eu ce se întâmplă: avem licitații la care nu se prezintă nimeni. Ne-am gândit de ce. Sunt proiecte vechi care nu mai sunt bine bugetate, deci e nevoie de rectificări. Acesta e doar un exemplu și nu aș vrea să ofer mai multe deoarece încă nu am apucat să studiez mai de aproape bugetele și proiectele de investiții.

Până una alta, cum vedeți, totuși, acest excedent bugetar? S-au adunat foarte mulți bani. Sperăm ca în viitorul apropiat să găsim soluții.

Ce sperați să rămână în urma lui Tiberiu Drăgan, viceprimar al Sibiului, după acest an? Concret nu m-am gândit la un proiect anume. Avem o provocare destul de mare cu Liceul de Artă, care este în zona mea și chiar urmează o întâlnire cu constructorul. Și știți că nu e firma cea mai disciplinată, ne-a pus probleme și la stadion (este vorba de Construcții SA – n.r.). Prin urmare, aș fi destul de mulțumit, să zic așa, să finalizăm acest proiect cât timp eu sunt aici (termenul de finalizare e aprilie 2020 – n.r.).

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

34 comentarii

motanul garfield

Acum 4 ani

Sa vedem ce va realiza...
Raspunde

Dragnea2

Acum 4 ani

Ia uite-l pe Dragnea2 : pomeni! Pomenile sunt practica psdista,iar voi parça sunteti liberali,nu ? Ce facem,ne intoarcem in comunism,luam de la unii si dam la toti? Sa nu aveti impresia ca ne va platii distinsul tuturor transportul din marinimia inimii,ci tot noi vom platii din mariri de taxe si impozite!Mai pnl chiar credeti ca lumea uita cine sunteti?Primarul vestitei Cisnadie cu mai vestitul Arhitectilor,de pnl e condus,chiar nu ne trebuie asa ceva.Astia vor fi mai rai ca fdgr.Trebuie sa vina oameni noi,sa ii zboare si pe pnl si pe fdgr.
Raspunde

je 32

Acum 4 ani

in Elvetia NU e gratis transportul in comun.
Raspunde

Jazz

Acum 4 ani

Puneti pe picioare zona metropolitana si dat drumul la transportul in comun si in localitatile invecinate Sibiului, ca suntem de rasul lumii.
Raspunde

IOAN

Acum 4 ani

Referitor infiintare zona metropolitana si transport in comun extins in jurul Sibiului inclusiv in cartierul arhitectilor domnu viceprimar aveți ca expemplu Brasovul care deja incepand cu 01.01.2019 a infiintat linie de transport RATBV,Braov-Cristian si incepand cu data de 02.07.2019 urmeaza infiintarea de linii noi de transport spre Codlea,Ghimbav,Rasnov,Sampetru,Bod,Prejmer,Harman si Feldioara(conform articol ziar Brasovul Tau din data de 16.05.2019).Deci la Brasov este posibil.De ce nu si la Sibiu ??????
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Doru

Acum 4 ani

Si la Sibiu se poate, doar ca e mare incapatanarea. Probabil ordine de la nazist. Doar circula autobuze pana la mall, care e in Selimbar. Nu e distanta mai mare de la Euroil pana la ultima strada din cartieru' vietii dacat distanta de la Semaforului pana la Lukoil, unde intorc vulturii, pardon, autobuzele. Si din punct de vedere juridic, e acelasi lucru.
Raspunde

dan

Acum 4 ani

Problema nu e doar costul transportului public, ci si frecventa autobuzelor. Cei care au masina nu vor veni de exemplu la cumparaturi cu autobuzul daca acesta circula o data la ora sau nu vine.
Raspunde

analugojana

Acum 4 ani

nu are nici o idee; a zugravit trei posturi de transformare; s-a dat cu schiurile in elvetia; a facut plaja in malta; in present se ocupa cu nimic... a obosit ridicand salarul de la banca; cand isi da demisia?
Raspunde

Baba-Cloanța

Acum 4 ani

Poate omul e bine intenționat...dar are atribuții aproape zero. Tot Fodor și Bokor sunt la butoane. Cred că bate vântul schimbării! E timpul sa incercam ceva nou sibieni, nu credeți?
Raspunde

Incompetentul Promite

Acum 4 ani

Ceva nou daca e sa incercam, ramade doar USR-ul. PNL e putin peste PSD, dar tot plin de viermi, ca si acest individ... sa nu mai socotim ca sub PNL au crescut monstrii precum Vozganian sau Tariceanu, sa numim doar doua specimene....de o gretosenie iesita din orice tipare. Acum mai vine si acest cap luminat sa ne confirme... PNL a castigat doar ca e Iohannis, nu ca-i iubeste lumea...ne-am lamurit si cu astia de mult. Cand au avut sansa n-au ratat-o sa ne dezamageasca si sa-si dea mana cu PSD-ul comunistoid... aceeasi ciorba reincalzita. In fine, acest individ cu asemenea idei ar trebui sa se mute in Teleorman.
Raspunde

Jon Neon

Acum 4 ani

Tu ai o idee proasta, dar nu ma mir.... Ia f a-l mai bine ieftin, nu gratis si fa niste programe europene sa avem si noi tramvai in orasul asta, de exemplu, sa se poata deplasa lumea din arhitectilor sau chiar din cisnadie, pana in Turnisor sau zona industriala. Daca faci transportul in comun gratis, cine il plateste ? Il platesti tu....sau socotesti ca o sa cresti taxele locale, sa platim toti ? Ca gratis nu exista, in realitate, exista doar costuri pasate mai departe sau pus epe umerii altcuiva. Deci ori il platesti tu, ori socotesti ca o sa-l platim tot noi, toti. Cine iti da tie dreptul asta sa imi pui mie bilete de autobuz in carca, fara ca eu sa ma dau cu autobuzul ?! Vorbeste pe buzunarul tau, bai "desteptule", nu fa calcule pe banii "fraierilor", adica al populatiei locale. Sau ai invatat si tu tehnici falimentare populiste marca PSD si socotesti ca e bine sa vii cu asemenea potlogarii si in Sibiu. Treaba ta ar fi sa faci ...daca tot te preocupa transportul in comun, sa il faci eficient si atractiv...nu gratis pe asta care este deja oricum depasit si neatractiv, chiar si cu autobuze noi. Fa tramvaie, fa legaturi cu imprejurimile........fa CEVA nu veni cu idei absurde ca asta.... ca ne pui tu pe toti sa platim, pentru aia care merg cu autobuzele ! Du-te la sapa cu asemenea idei ca n-ai ce cauta in primarie.. oameni mai inteligenti se pot gasi si la gradinita.
Raspunde

Iooo

Acum 4 ani

Mi-as dori sa urlati cu atata patos si la primarii din localitatiile invecinate, mai ales sa urlati la Grecu si Huja. Si ei sunt responsabili pentru implementarea zonei metropolitate si sunt sigur ca si din cauza lor nu s-a implementat pana acum. Oricum, calea Cisnadiei si Selimbarul o sa fie mereu aglomerate pentru ca niste "geniali" au autorizat constructii pana in buza strazilor, gandinduse doar la prezent si la buzunarul lor, fara a gandi pe termen lung in beneficiul cetatenilor.
Raspunde

Gabytza Gabor

Acum 4 ani

Dl Tibi sa nu dezamagiti pe Sovi o avut incedere in dvs vo pus vice
Raspunde

Pastean

Acum 4 ani

Cartierul Veterani rămîne in continuare abandona? Nu este parte din acest oras?
Raspunde

Hotulescu

Acum 4 ani

ideea asta au avut altii cu ani inainte, nimic nou
Raspunde

dancp2

Acum 4 ani

aveti dreptate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pentru gratuitate ar mai trebui inca vreo 25 de buzuri noi/minim/ da de troleibuz sau tramvai ati auzit ? ca un fost PDList-actual pnlist- ma mir de idee/pedeleul a marit tva la 24% si a taiat pensii si salarii/iar dvs erati membru pedeleu atunci ,nu PNL
Raspunde

Emil

Acum 4 ani

Au 100 milioane in conturi la primăria Sibiu dacă informația e corectă SI au cumpărat la Tursib niste autobuze turcești vai mama lor SI încă mai circula SI alea vechi nu ai aer in ele.
Raspunde

Nicu

Acum 4 ani

Este un plan secret al PNL si FDGR de impartire a functiilor de conducere a primariei si consiliului judetean!Domnul Tiberiu Dragan face parte din acest plan,este o figura noua ,mai puternic electoral decat Razvan Pop si va fi ori viitor primar ori viitor presedinte al cj Sibiu!OUG nr 40/2019 cea care modifica legea electorala astfel ca presedintii cj sa fie alesi uninominal direct de catre electorat le a stricat putin planurile in sensul ca FDGR nu poate obtine presedintia cj Sibiu pentru ca membrii sunt foarte batrani iar Fodor numai poate obtine un nou mandat de primar,in conditiile aparitiei aliantei usr +plus!Vom vedea in curand si alte miscari ale protocolarilor PNL- FDGR!
Raspunde

!!!!!

Acum 4 ani

Ai uitat ceva.Si anume,ca mai exista un membru al acestei organizatii,e vorba de biserica ortodoxa.EI SUNT DE FAPT UN TRIO PNL-FDGR-BOR din care fiecare si-a luat ce si cat a vrut. La cati metrii tre sa fie mortii fata de vii conform legii? In toate bisericile bor sunt si capele unde mortii de diferite boli,unele si contagioasa, stau alaturi de noi,astia vii si nebolnavi inca platitori de taxe.Mortii sunt alaturi si de copiii de care o doare fix in dos pe biserica!Ei fac afaceri,cantine cu 8 ron pe zi masa,gradinite si scoli private cu 1000ron+optionale.Naucit? Sunt informatii publice unele chiar de pe acest site. Asa ca trio grigoriu PNL-FDGR-BOR, mai lasati-ne cu vrajelile ca nu suntem chiar toti fraierii vostrii
Raspunde

George

Acum 4 ani

Sa nu se enerveze s ibienii numa si sa voteze in masa USR....s-a mai intamplat si in alte localitati. Si sa mai termine acesto domi impartitori de functii platite din banii nostrii.... in Romania servitorii cetateanului se cred stapanii lui.
Raspunde

Ati fost cu autobuzul la prima ora????

Acum 4 ani

Gratis sa ce???? Oamenii care merg la serviciu isi permit un abonament iar copiii sunt subventionati peste tot. Nu-i destul ca e plin de batrani fara discernamant care la 7,30 merg la targ, Aprozar si Spital sa fie primii??? Iar copiii cu ghiozdane de multe kg stau in picioare spre scoala????
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

George

Acum 4 ani

Pai bosorogii de azi sunt indoctrinatii si slugile comunistilor de ieri... deci cam acelasi clan, de-acolo si cadourile.
Raspunde

Toma

Acum 4 ani

Mi-e mila de tine!Nu te-ai intrebat de ce merg cu autobuzul batranii astia "fara discernamant"?Poate ca merg in partea cealalta a orasului sa ingrijeasca un nepot sau nepoata!Ori poate se duc sa se programeze la o consultatie sau laborator medical(chiar daca le vine randul peste trei luni).Nu au bani sa mearga la o policlinica privata pentru ca dupa o viata de munca au o pensie derizorie!Nu au lasat pe scaune pe elevii care merg la scoala?Inadmisibil!De ce nu faceti o propunere ca batranii sa nu mai fie admisi in autobuz nici cu bilet?Iar cei ce vor fi prinsi sa fie dusi si biciuiti in Piata Mare!Iti doresc sanatate si sa ai o batranete linistita!
Raspunde

Hermanndorf

Acum 4 ani

Inca o nulitate absoluta va face parte din conducerea primariei, alaturi de celelalte zerouri barate. Nu am mai intalnit orase care sa cultive si sa intretina intr-un asemenea hal prostia si incompetenta. Primaria Sibiu este o bataie de joc! Gata cu Fodor, Bokor si cu toti penelistii obositi si sclerozati!
Raspunde

Doru

Acum 4 ani

Si, daca nu au idei legate de cheltuiala excedentului bugetar, acum ca Bacila de la TerraBuilding si-a terminat casa, ar putea cumpara, normal, la suprapret, niste leagane sa puna in Subarini. La cele 2 locuri de joaca, la unul sunt 3 leagane pentru copii mici, iar la celalalt loc sunt 4. Cel cu 3 leagane e cel de la cupola, unde elefantul a fost mostenit, iar restul leaganelor au fost realizate cu sprijinul a 3-4 firme (cu nume nemtesc
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

IOCANNIS

Acum 4 ani

Un individ penibil. Nu avem ce astepta de la un viceprimar ahtiat dupa functii ... ,,Vasta" experienta de la Electrica nu il ajuta decat la ,,aburit" ... Povesti cu transportul gratis... ce viseaza noapte ne povesteste ziua... arata cat de lipsit de realism e! Realitatea e alta... Sibiul are nevoie de schimbari si solutii realiste de la profesionisti. Astia toti sunt niste parveniti pusi pe capatuiala... Nici cu asta nu imi e rusine! Se lauda singur ce grozav e... Fapte nu vorbe!
Raspunde

#va vedem

Acum 4 ani

Din păcate nimic original la domnul vice. Nu are o poziție de răspundere. Se ocupa de asistații sociali și are un proiect personal cu gratuitatea transportului public. Sigur e liberal tipul? În rest are o strategie a la Băsescu spune ce vor oamenii să audă, bănuiesc că îl învață Turcan poezia din sondaje. Îi dă cu zona metropolitană de zici ca e de la USR ccartierul Arhitecților. Promovează Smart City, deci e progresist și bănuiesc că merge cu soția duminica la biserică. Urmează să vedem pictorial cu el venind la munca cu bicicleta și cu autobuzul. Eu nu cred în fețe din astea artificiale care fac totul să dea bine dar nu fac nimic. Rehau la Cisnădie s-a închis, vicele la primărie răspunde de nimic.
Raspunde

A

Acum 4 ani

Toti vin doar cu proiecte si idei foarte superficiale. Cei care au potential se baga in partide si devin politruci penibili iar noi restul stam si inghitim orice rahat arunca ei.
Raspunde

Doar iubirea

Acum 4 ani

Daca tot vrea sa arunce banii primariei, nu ar fi mai bine sa sponsorizeze ridicarea gunoiului ? Sa dea promaria banii la SOMA si ADI ECO pentru a nu ne mari noua tarifele ? intreb, nu dau cu paru
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus