Luni,
13.07.2020
Innorat
Acum
13°C

Cum lucrează instituțiile publice din Sibiu în această perioadă și cum pot fi contactate de la distanță

10 Martie 2020 13:19

Cum lucrează instituțiile publice din Sibiu în această perioadă și cum pot fi contactate de la distanță

În cursul zilei de marți mare parte dintre instituțiile publice din Sibiu au transmis comunicate de presă prin care informează sibienii cum pot fi contactate în perioada următoare și ce măsuri se iau pentru a preveni infectarea cu noul coronavirus.

Primii au fost reprezentanții Primăriei Sibiu.

”Facem un apel la cetățeni ca, în aceasta perioadă, ca măsura preventivă, în relația cu Primăria Sibiu să utilizeze cât mai mult posibil mijloacele electronice de plată și comunicare. Pentru plata taxelor si impozitelor au la dispoziție platforma de e-administrație de pe site-ul www.sibiu.ro sau portalul ghiseul.ro. Pentru corespondență și diverse sesizări, sibienii au la dispoziție adresa pms@sibiu.ro, aplicația Sibiu City App și platforma de e-administrație de pe site”.

În contextul implementării măsurilor de prevenire a răspândirii Coronavirusului COVID-19, Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Cpt. Dumitru Croitoru" al județului Sibiu face următoarele precizări referitoare la modificarea programului de lucru cu publicul:

  1. solicitările de asistență tehnică de specialitate precum și cele legate de audiență la comanda unității vor fi adresate exclusiv în scris pe adresele de email avizare.autorizari@isusibiu.ro și secretariat@isusibiu.ro sau pe fax la numărul 0269211928 cu indicarea modalității preferate de primire a răspunsului (email, fax, poștă);
Inspectoratul pentru Situații de Urgență anunță și schimbarea programului obișnuit de primire a documentațiilor pe linie de avizare /autorizare după cum urmează :

”- în zilele de LUNI și VINERI în intervalul orar 12:00-15:00 primirea documentelor;

- în zilele de MARȚI și JOI în intervalul orar 12:00-15:00 ridicarea documentelor.

Pentru informații suplimentare și transmiterea solicitărilor Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Cpt. Dumitru Croitoru" al județului Sibiu recomandă cetățenilor cu încredere utilizarea  numărului de fax-0269211928 și al adreselor de e-mail secretariat@isusibiu.ro sau relatii.publice@isusibiu.ro”.

Noutăți sunt și la parchetele din Sibiu și județ:

”Având în vedere numărul mare de petenţi şi necesitatea de a asigura măsuri pentru prevenirea şi combaterea infecţiilor de natură virală, recomandăm ca publicul să se adreseze Parchetului de pe lângă Tribunalul Sibiu şi unităţilor subordonate prin mijloacele de comunicare la distanţă: telefon, corespondenţă poştală sau electronică.

Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu

-> Adresa poştală: Mun. Sibiu, str. Calea Dumbrăvii, Nr. 28-32, judeţ Sibiu, cod poştal: 550324;

-> Telefon: 0269/211429; Fax: 0269/213325

-> E-mail: pt_sibiu@mpublic.ro

Parchetul de pe lângă Judecătoria Sibiu

-> Adresa poştală: Mun. Sibiu, Calea Dumbrăvii, Nr. 28-32, Cod: 550324

-> Telefon: 0269 / 214027;  Fax. 0269 / 215488

-> E-mail: pj_sibiu@mpublic.ro

Parchetul de pe lângă Judecătoria Mediaş

-> Adresa poştală:  Mun. Medias, str.Unirii  nr. 12, jud.  Sibiu, cod 551025

-> Telefon:       0269/833294, Fax: 0269/833692

-> E-mail: pj_medias@mpublic.ro

Parchetul de pe lângă Judecătoria Avrig:

-> Adresa poştală:  Loc. Avrig, str. Bisericii, nr.15, jud. Sibiu, cod 555200

-> Telefon:       0269/524722, Fax:      0269/524500

-> E-mail: pj_avrig@mpublic.ro

Parchetul de pe lângă Judecătoria Agnita:

-> Adresa poştală:  Loc.          Agnita, str. 1 Decembrie, nr.3-7, cod 555100

-> Telefon:       0269/510984,Fax: 0269/513000

-> E-mail: pj_agnita@mpublic.ro

Parchetul de pe lângă Judecătoria Sălişte:

-> Adresa poştală:  Loc. Sălişte, str. Bucureşti, nr.3, jud. Sibiu

-> Telefon:       0269/553676, Fax: 0269/553677

-> E-mail: pj_saliste@mpublic.ro”.

O atenție sporită trebuie să acorde și cei care au nevoie de serviciile ANAF.

”În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19), Agenția Națională de Administrare Fiscală reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:

1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:

1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro;

Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

1.2. Depunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depun ere_persoane_fizice

Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat.

Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link:

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.ht m

2. pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți: 2.1. Internet banking;

2.2. www.ghiseul.ro; www.anaf.ro

Dcument care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.

Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call- center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.

Informații în scris pot fi obținute astfel:

  1. a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;
  1. b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției - pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.

Agenția Națională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfășoară în unitățile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii contribuabililor”.

Apă Canal Sibiu S.A. anunță că începând de miercuri, 11 martie 2020, va desfășura activitatea de relații cu publicul doar prin telefon, e-mail sau prin corespondență poștală, din necesitatea de a asigura unele măsuri pentru prevenirea și combaterea infecțiilor de natură virală. Audiențele vor fi suspendate, până la o data ce va fi comunicată ulterior. Modalitățile de adresare sunt: Dispecerat, tel. 0269.222.777, Telverde 08008.202.202; Centrala: 0269.222.607; 0269.222.916; 0269.222.608; E-mail: office@apacansb.ro; Registratură: str. Eschil nr. 6.

Activitățile Casieriei și Biroului Contracte vor continua după programul normal.

Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Sibiu va aplica o serie de măsuri în scopul prevenirii și limitării răspândirii CORONAVIRUSULUI (COVID-19). Astfel, în perioada 11 – 31 martie 2020, accesul publicului va fi permis doar în spațiul special rezervat din cadrul OCPI Sibiu/Biroului de cadastru și publicitate imobiliară Sibiu, Avrig, Agnita, Mediaș și Săliște, iar audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail. De asemenea, până la finalul acestei luni, persoanele autorizate și reprezentanții birourilor notariale nu vor mai avea acces decât în spațiul rezervat publicului.

Pentru a preveni și limita răspândirea COVID-19, beneficiarii serviciilor oferite de OCPI Sibiu sunt rugați să evite aglomerarea la ghișeu și să opteze pentru serviciile on-line disponibile pe https://epay.ancpi.ro/.

Solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail sau accesând site-ul OCPI Sibiu www.ocpisibiu.ro și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni pânã joi în intervalul orar 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00-14.00.

Numerele de telefon și adrese de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI sunt următoarele:

Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Sibiu (OCPI Sibiu)

Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Sibiu (BCPI Sibiu)

          Telefon: 0269-233822

Fax:       0269-233828

E-mail:   sb@ancpi.ro

bcpi.sibiu@ancpi.ro

COMPARTIMENT/BIROU TELEFON fix/mobil E-MAIL
Director 0269-217477 int. 210 simona.gheorghe@ancpi.ro
0731-606458
Șef Serviciu Cadastru 0269-217477 int. 215 nicolae.nechita@ancpi.ro
0731-606462
Șef Birou Înregistrare Sistematică 0269-217477 int. 320 tiberiu.nartea@ancpi.ro
0749-014735
Șef Serviciu Publicitate Imobiliară 0269-217477 int. 116 simona.contiu@ancpi.ro
0731-606459
Șef Birou/Registrator Coordonator al BCPI Sibiu 0269-217477 int. 150 ilie.brabete@ancpi.ro
Șef Birou Economic 0269-217477 int. 210 mirela.cirican@ancpi.ro
0731-606461
Specialist IT 0269-217477 int. 230 teodor.soare@ancpi.ro
0731-606460
Purtător de cuvânt 0269-217477 int. 241 violeta.sora@ancpi.ro
Compartiment juridic 0269-217477 int. 242
Compartiment Resurse Umane 0269-217477 int. 311
Relații cu publicul 0269-217477 int. 114
Registratură public 0269-217477 int. 113
Arhivă public 0269-217477 int. 115
Registratori/asistenți-registratori 0269-217477 int. 152, 153
Birou Titluri de Proprietate 0269-217477 int. 212
Birou RENNS/Ortofotoplan 0269-217477 int. 213
Birou RAN/Fond funciar 0269-217477 int. 220
Birou Arhivă Cadastru 0269-217477 int. 218
Birou Avize și Recepții 0269-217477 int. 216
Birou Înregistrare Sistematică 0269-217477 int. 312, 321, 322, 323, 324
Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Agnita (BCPI Agnita)

Telefon: 0269-510647

Fax:       0269-510647

E-mail:   bcpi.agnita@ancpi.ro

bcfagnita@ocpisibiu.ro

Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Avrig (BCPI Avrig)

Telefon: 0269-523300

Fax:       0269-523300

E-mail:   bcpi.avrig@ancpi.ro

bcfavrig@ocpisibiu.ro

 Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Mediaș (BCPI Mediaș)

Telefon: 0269-523300

Fax:       0269-523300

E-mail:   bcpi.avrig@ancpi.ro

bcfavrig@ocpisibiu.ro

COMPARTIMENT/BIROU TELEFON fix/mobil
Șef Birou/Registrator Coordonator al BCPI Mediaș 0269-841260 int. 107
Asistenți-registratori 0269-841260 int. 103, 104
Arhiva public 0269-841260 int. 105
Registratura public 0269-841260 int. 101
Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Săliște (BCPI Săliște)

Telefon: 0269-553534

Fax:       0269-553534

E-mail:   bcpi.saliste@ancpi.ro

bcfsaliste@ocpisibiu.ro

COMPARTIMENT/BIROU TELEFON fix/mobil E-MAIL
Șef Birou/Registrator Coordonator al BCPI Săliște 0755-089771 delia.lascu@ancpi.ro

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

2 comentarii

Till Eulenspiegel

Acum 4 luni

Toata povestea asta ar putea revolutiona administratia romaneasca: se poate interactiona si prin Internet nu doar cu bascule de hirtii ,nervi si cozi interminabile.E drept,cu spaguta cea de toate zilele ar fi mai greu..
Raspunde

kokos

Acum 4 luni

Spaguta direct in cont prin internet banking!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus