Vineri,
20.09.2024
Innorat
Acum
12°C

Coronavirus | Ilie Carabulea - „Apreciez foarte mult măsurile luate de guvernul român. Pot fi dure pentru transportatori, dar sunt necesare pentru binele nostru, al tuturor.”

Coronavirus | Ilie Carabulea - „Apreciez foarte mult măsurile luate de guvernul român. Pot fi dure pentru transportatori, dar sunt necesare pentru binele nostru, al tuturor.”

În contextul pandemiei cu Coronavirus, instituirea, de către statele afectate, a măsurilor de prevenție a blocat transportul internațional de persoane. Fondatorul Atlassib, cea mai mare companie de transport internațional de persoane, crede, însă, ca aceste măsuri au fost absolut necesare. „Apreciez foarte mult măsurile luate de guvernul roman. Pot fi dure pentru transportatori, dar le apreciez ca fiind benefice pe termen mediu-lung. Sunt necesare, pentru că acum este vorba, în primul rând, de binele nostru, al tuturor”, declară omul de afaceri sibian.

Măsuri de sprijin pentru călători

 „Pentru noi a fost evident de la bun început că viețile românilor plecați la muncă în alte țări vor fi date complet peste cap, și că foarte mulți dintre aceștia își vor dori să revină acasă, la cei dragi. În momentul de față, nu mai putem transporta pasageri, datorită închiderii granițelor în Ungaria am suspendat transportul către și dinspre Italia, Germania, Franța, Austria, Belgia și Olanda.” declară Ilie Carabulea. Ce se întâmplă cu cei care au achitat deja bilete, și așteptau plecarea? Compania a luat măsuri urgent, și  le garantează acestora reprogramarea plecarilor, pentru date ulterioare. „ Este o situație delicată, din păcate, în cei aproape 30 de ani de activitate nu ne-am confruntat niciodată cu așa ceva. E o pandemie globală, nu este vina nimănui, nici a pasagerilor noștri, nici a companiei noastre. Iar noi nu putem decât să încercăm să facem față cât mai bine acestei epidemii, și să-i asiguram pe toți călătorii noștri că fiecare dintre ei va putea reprograma plecarea, la o dată la care va fi posibil, și sigur.” spune Ilie Carabulea.

Accentuând gravitatea situației, Ilie Carabulea spune că Atlassib&Atlantic Travels International a respectat cu strictețe toate măsurile impuse de autorități. Mai mult decât atât, a reprezintat un ajutor real pentru acestea. Baza de date foarte clară și transparentă pe care o deține compania a permis monitorizarea eficientă a pasagerilor care au intrat în țară până acum. Autoritățile au urmărit foarte ușor exact de unde au venit călătorii, și la ce destinație au ajuns, astfel că procesul de prevenire al răspândirii acestei epidemii a fost mai eficient.

image0

 Coletăria – singura legătură viabilă cu cei dragi

 În contextul epidemiei, serviciile de coletărie oferite de către Atlassib&Atlantic Travels International rămân o legătură viabilă cu cei dragi. Fondatorul Atlassib spune că doar pentru țările grav afectate s-a sistat livrarea și preluarea de colete, lucru, de altfel, normal în situația actuală.

„Pentru conaționalii noștri care nu se pot întoarce acasă, facem tot posibilul să menținem o parte din serviciile care le pot fi de ajutor. În momentul de față mai putem livra colete spre și dinspre Germania, și vom face toate eforturile posibile pentru a oferi aceste servicii în condiții de maximă siguranță. O soluție la care ne-am gândit pentru a ușura accesul la serviciile de coletărie, este chiar reintroducerea serviciului de predare-primire la domiciliu, începând cu 1 aprilie. Astfel, sperăm să îi ajutăm pe oameni să evite deplasările inutile.” spune Ilie Carabulea.

Criza generată de pandemia de coronavirus este una temporară, și oamenii ar trebui să își păstreze calmul, și să coopereze cu autoritățile, declară Ilie Carabulea. “Estimez că această pandemie, în România va începe să se estompeze spre finalul lunii aprilie, iar la nivel mondial, se va sesiza o relaxare spre începutul lunii iunie. Apoi lucrurile vor intra încet-încet pe făgașul normal. Până atunci, cred că e important ca toată lumea să rămână cât mai calmă, și să fie cooperantă. Autoritățile române au luat decizii bune, destul de devreme, astfel încât cât mai mulți dintre noi să rămânem sănătoși. Iar acesta e singurul lucru care contează în momentul de față.”

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

9 comentarii

Dani

Acum 4 ani

De aia închide Ramada? Din respect pentru deciziile statului. Și frica sa nu-i transforme bijuteria de hotel în spatii de carantina. ***.
Raspunde

blabla

Acum 4 ani

<- this guy gets it. Cand incep sa apara comentarii negative referitor la concedierea angajatilor, cumperi niste publicitate la ziar, ca sa fie bine, sa nu fie rau, oameni suntem.
Raspunde

Deutsche Welle

Acum 4 ani

...in Sibiu nu te mai crede nimeni - ILIE SCULARIE !
Raspunde

mare neghiob...

Acum 4 ani

Ilie asta s-o umflat ca un "balon de sapun"...caracterul sau infect e cunoscut de sibieni.
Raspunde

Carabulea

Acum 4 ani

S-a ajuns la aceasta firma sa se ia banii inapoi de la angajati pentru perioada lucrata.cum ? Te da in judecata pentru tot felul de nereguli.culmea e ca si castiga! Nu stiu cum dar o face.e absolut fara logica !
Raspunde

Sofer autocar

Acum 4 ani

Vedeti ca amana plata salariilor sa dea teapa pe ultima luna chiar doua. Faceti la itm chiar daca intarzie o zi cu salariul. Garantia trebuie restituita pe baza de cerere scrisa(plic cu confirmare posta ro) dupa 6 luni daca nu are hotarare /decizie de imputare.vedeti ca va face sa nu mai primiti banii.... !!! E disperare mare , Sper sa moara sarac.sa i faca cheta. Sa i fie rusine !!!
Raspunde

Sofer autocar

Acum 4 ani

De cand lucram la Atlassib adunate: O bucata de timp patronul avea obiceiul sa stea pe peron sa supravegheze activitatea. Toti angajatii cand il zareau isi faceau de treaba.... Un baiat nou de la posta,intr-a2a zi de munca statea pe peron. Patronul zarindu-l cu haina de posta veni la el. Mai ce faci aici, stai? El da ca nu am acum de treaba. Patronul ia uite ce burta ai, m ai furat. (baiatul avea un pic de burtica). Atunci angajatul raspunse: Domnule patron astazi e a2a zi de munca aici, nu am furat nimic. Raspunsul -ai avut timp, chiar si intr-o zi !!
Raspunde

Sofer autocar

Acum 4 ani

Si sa mai zic una: Cand aparuse problemele penale ale patronului, mai vorbea si singur plimbandu se pe peron. La un moment dat intra in curte un Volvo frumos, patronul vorbind -asta e sofer de autocar, ia uite ce masina are, M-A FURAT! Apoi la scurt timp intra un Passat patronul -asta e sofer de autocar, vai ce masina are m-a furat. In sfarsit intra si paznicul de la poarta, cu bicicleta. -mai,zise patronul, ce faci? -domnule patron, intru in tura si rezem bicicleta langa gard. patronul se uita la ceas sa vada daca a intarziat, apoi zise: Vii cu bicicleta la munca , nu esti in stare sa iti iei o masina !! Morala: Daca furi si te descurci nu e bine, Dar daca nu furi tot nu e bine.
Raspunde

TDAN

Acum 2 ani

Atlassib&Atlantic Travels "Istoriile" interne sunt clasice si reflecta organizarea si "calitatea" serviciilor acestei companii. Nimeni nu atinge subiectul furturilor efectuate pe liniile lor de transport "internationale". Se servesc toti din coletele trimise de saracii români obligati sa stea departe de casa si apoi se ascund în loc sa-si asume vreo responsabilitate. D-na Marina Carabulea, acum ca ati preluat majoritatea actiunilor nu credeti ca ar fi cazul sa puneti capat acestor practici ce umilesc pe toti românii cinstiti oriunde ar trai ei ? DT
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus