Joi,
25.04.2024
Parțial Noros
Acum
6°C

Stomalink și Beautylink. Aplicațiile care, în vremea pandemiei, sunt folosite gratuit pentru ”a face bine”

Stomalink și Beautylink. Aplicațiile care, în vremea pandemiei, sunt folosite gratuit pentru ”a face bine”

De cele mai multe ori, atunci când ai o programare la stomatolog sau coafor, tendința e să notezi pe o agendă pe care adesea o uiți acasă, pe o hârtie pe care o mototolești și o arunci prin buzunare sau uiți complet să o mai notezi. Același motiv a îndemnat-o pe Roxana Geangu să creeze, alături de o echipă în care se află și cunoscutul George Buhnici, două aplicații care au devenit populare– Stomalink și Beautylink. În această perioadă, în care majoritatea afacerilor iau o pauză, iar sistemul medical românesc se chinuie să se mențină la suprafață, tânăra sibiancă a găsit de cuviință să folosească aceste două aplicații pentru a face bine.

Roxana Geangu are 37 ani, s-a născut în Sibiu, iar dragostea pentru acest oraș a ținut-o mereu aproape de casă. Pasionată dintotdeauna de antreprenoriat, în urmă cu trei ani, alături de doi investitori, un expert în vânzări și un expert în comunicare, a creat două aplicații care aveau să devină indispensabile în zilele noastre – Stomalink și Beautylink.

„Mi-a plăcut întotdeauna să creez, să dezvolt și să dau mai departe experiența acumulată celor din jur. Pentru mine antreprenoriatul a însemnat tot timpul o punte de legătură între cei care au o idee, o pun în aplicare și cei care se trezesc dimineața cu o dorință. Ok, asta am învățat și la economie - cerere vs ofertă - dar îmi place să îndulcesc puțin exprimarea. Ca să pui în aplicare o idee ai nevoie de o echipă, fiecare partener să fie expert în domeniul lui. E ca un tort - nu poți pune doar făină, îți trebuie ingrediente diverse și de calitate pentru a ieși un tort delicios”, explică sibianca.

micile afaceri aplicatii2

Aventura cu cele două aplicații a debutat în urmă cu trei ani, iar începutul a fost cel puțin ciudat, își amintește Roxana. „Împreună cu Horia Ivan (expertul în vânzări) am pornit împreună într-o nouă călătorie, o aventură care ne ține cu sufletul la gură de peste trei ani. În această călătorie s-au mai alăturat doi investitori, Gavrea Andrei și Valentina Albu, și un expert în comunicare, George Buhnici. A fost extrem de ciudat începutul, împreună cu Horia ne doream să rezolvăm probleme, să ajutăm firmele în dificultate, aveam experiență așa că... de ce să nu fim consultanți în business? Părea așa un clișeu și nu ne acomodam deloc cu ideea. Ne puneam întrebarea tot timpul cum să ajutăm cât mai multe persoane cu resurse minime (adică noi doi). Nu voi uita niciodată ziua în care Horia a venit la birou supărat că iar a uitat de programarea la stomatolog. Atunci a fost acel... AHAAA!”

„Am venit cu bani de acasă”

În cele două aplicații, echipa a investit aproximativ 600.000 de euro, însă la început banii veneau din propriile buzunare.

„Am venit cu bani de acasă și am investit în noua noastră aplicație. Era ceva nou, nu știam cum să validăm soluția, toți prietenii ne spuneau că este o idee fantastică și că este viitorul. Dar prietenii sunt prieteni, ideea trebuie să fie validată de piață. După șase luni aveam o aplicație! Era fascinant pentru noi modul în care comunicarea se făcea prin intermediul aplicației, cerere programare, acceptare programare, remindere, istoric, rapoarte. Era doar 30% din tot ce am plănuit”, povestește tânăra.

A venit apoi momentul să meargă spre un investitor, pentru că voiau să accelereze procesul. „Andrei a fost primul care a crezut în noi! Un an mai târziu devenisem cea mai mare comunitate de medici stomatologi și pacienți din țară.”

WhatsApp Image 2020-03-20 at 3.59.01 PM

A urmat domeniul beauty, pentru care au avut nevoie de un al doilea investitor. „Aici a intrat în scenă Valentina. Am făcut și a doua aplicație, BeautyLink! Altă piață, altă dinamică”, spune Roxana. Între timp a apărut și George Buhnici, vocea echipei în online și comunicare. „Dar nu doar atât, a venit cu o vastă experiență din tot ce înseamnă tehnologie”, spune sibianca.

Investițiile au continuat, ajungând acum la aproximativ 600.000 de euro investiți în două aplicații care au devenit apreciate și utilizate la nivel național. Bilanțul doi ani mai târziu le demonstrează că fiecare bănuț a contat.

„Un milion de programări prin intermediul aplicațiilor, am salvat 25.000 de ore pentru specialiștii din aplicație prin automatizări și prin faptul că utilizatorii și-au făcut programări singuri. Abia acum am simțit validarea! Când asculți feedback-ul unor utilizatori care folosesc de mai bine de 2 ani aplicația.”

„micile afaceri aplicatii

În această perioadă, utilizatorii au folosit aplicația la maximum

Ultimele zile nu au fost ușoare pentru țara noastră, iar afacerile mici și mijlocii au simțit cel mai mult presiunea. Cabinete stomatologice și saloane de beauty au fost nevoite să anuleze programări, unele chiar să închidă și nu se știe când situația va lua o turnură spre mai bine. În aceste vremuri dificile, cele două aplicații le-au fost mai la îndemână ca niciodată utilizatorilor.

„Au folosit aplicația la maximum. Anulările de programări, reprogramările s-au făcut mult mai ușor. S-au făcut campanii de informare prin aplicație pentru clienți. Este un moment foarte greu însă vom depune toate eforturile să rămânem cât mai activi”, explică Roxana, spunând că încasările din această lună vor fi donate spitalelor care luptă împotriva virusului. „Deja am donat 20,000 de lei campaniei Un spital+ O comunitate. Specialiștii din interiorul aplicației au primit extrem de bine această campanie. Mulți din stomatologi donează măști, mănuși și dezinfectant în această perioadă! Este incredibil! Este un sentiment ciudat, suntem toți speriați dar mai umani și mai solidari ca niciodată”, spune sibianca.

Imediat după această perioadă, echipa va face tot ce este posibil pentru a readuce clienții înapoi. „Digitalizarea va fi tot mai prezentă în viețile noastre și suntem pregătiți să depunem toate eforturile pentru ca platformele să asigure o revenire la viața normală. Avem cu toții nevoie de servicii stomatologice și servicii de înfrumusețare”, concluzionează aceasta. Gestionarea programărilor va fi o prioritate pentru toată lumea.

Pe perioada crizei aplicația este oferită gratuit spre testare specialiștilor din aceste două domenii. Înrolarea se poate face aici: StomaLink și BeautyLink .

Clienții pot descărca aplicația gratuit aici și chiar își pot face programări în viitor (se recomandă începând cu luna iunie): StomaLink și  BeautyLink .

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Cristina Bălău

de Cristina Bălău

Eveniment, Cultură 
Telefon:
0770 962 946
E-mail: cristina[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

1 comentarii

Calin

Acum 4 ani

Daca nu era Buhnici in imaginea aia , statea stirea asta in headline pe TS Cristina ? :) E chiar atat de importanta un rahat de aplicatie in momentele astea incat sa tina headlinu-l unei publicatii toata ziua ?
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus