Miercuri,
26.01.2022
Ceata
Acum
-6°C

Un cuplu din Sibiu a renunțat la Germania pentru România și a deschis cea mai modernă clinică veterinară din oraș. „Mereu am știut că o să ne întoarcem în țară”

Un cuplu din Sibiu a renunțat la Germania pentru România și a deschis cea mai modernă clinică veterinară din oraș. „Mereu am știut că o să ne întoarcem în țară”

Începutul primăverii vine la Sibiu cu inaugurarea unei noi clinici veterinare, Centrul Veterinar Transilvania, care își deschide din 1 martie porțile pentru animalele de companie ale sibienilor. În spatele deschiderii acestei clinici stau pasiunile lui Alexandru și ale Cătălinei Ciuban, un cuplu din Sibiu care a lăsat Germania pentru România și care a găsit aici o oportunitate de a pune în practică lucrurile pe care le-au învățat în străinătate.

Cătălina a absolvit facultatea de medicină veterinară în Cluj, iar Alexandru a terminat studiile în Elveția în domeniul management și administrație și timp de 12 ani a lucrat în Germania. În toată perioada facultății, Cătălina a făcut diferite stagii de practică de specialitate în Műnchen, iar după terminarea studiilor a început specializarea pe chirurgie într-o clinică veterinară, până la întoarcerea în țară. Chiar dacă au petrecut atât de mult timp în străinătate, dintotdeauna au știu că se vor întoarce în țară. La Centrul Veterinar Transilvania vor avea oportunitatea de a lucra împreună și de a-și îmbina pasiunile.

„După facultate, am plecat în Germania, unde era soțul meu și acolo am început să lucrez la o clinică de referință. Alexandru a studiat în Elveția, iar în Germania a lucrat pe partea de marketing și management în domeniul hotelier. Mereu am știut că o să ne întoarcem în țară.  Decizia de a deschide clinica a fost una comună pentru că, meseriile noastre se îmbină perfect și, astfel putem dezvolta un centru cu servicii complete, atât pentru proprietar cât și pentru companioni”, povestește Cătălina.

„O experiență plăcută atât pentru proprietar, cât și pentru animalul său”

În activitatea din cadrul clinicii, Cătălina va fi asistată inițial de încă doi medici și două asistente. Totodată, echipa de profesioniști va fi consiliată de specialiști din România sau din străinătate, care vor fi prezenți periodic la centru pentru consultații.

Animalele vor beneficia de o gamă largă de servicii, după cum urmează: consultații, medicină preventivă, prevenția bolilor infecțioase prin vaccinări, deparazitări, consultații amănunțite pe partea de medicină internă, analize de laborator complete, radiografie digitală, chirurgie generală, ortopedie, endoscopie, recoltare de biopsii, stomatologie, terapie intensivă, dermatologie. De asemenea, orice animal care va avea nevoie de spitalizare poate rămâne la centru sub atenta supraveghere a personalului medical.

„Dorim să oferim servicii de înalte standarde și vrem să fie o experiență plăcută atât pentru proprietar, cât și pentru animalul său de la intrarea în clinică și până la vindecarea completă”, explică aceasta.

Dotări complete pentru îngrijirea animalelor

Spațiul ales de Cătălina și Alexandru pentru clinică dispune parcare și de o zonă de așteptare în aer liber. Totodată, în interior, lângă recepție, se află o sală de așteptare amenajată astfel încât câinii și pisicile să își aștepte separat rândul pentru programare pentru a minimaliza orice factor care ar putea stresa animalele în vreun fel.

Fiecare încăpere din centru este concepută astfel încât să satisfacă toate nevoile animalelor care ajung aici. Clinica este compusă din două săli de consultație, un laborator de analize, o sală de internare pentru pisici, una pentru câini, o sală de internare cu intrare separată pentru pacienții infecțioși  pentru a nu disemina agenții infecțioși și a menține contactul redus cu celelalte animale. De asemenea, există o sală preoperatorie care este și centru de comandă unde animăluțele vor fi pregătite pentru operații, două săli de operație, una pentru chirurgie toracică, ortopedie și a doua pentru chirurgia mai puțin sterilă: stomatologie, endoscopie, plăgi, o sală de radiologie, o sală pentru sterilizarea echipamentelor și un spațiu postoperator și de terapie intensivă unde stau animăluțele până își revin în totalitate înainte de a merge acasă.

Îngrijire la orice oră pentru animalul tău de companie

Centrul Veterinar Transilvania va asigura urgențele animalelor de companie ale sibienilor la orice oră. În orice moment va fi sunat, personalul se va deplasa la clinică pentru a rezolva problemele de sănătate ale animalelor.

„Ceea ce este important ca oamenii să știe este că vom fi mereu în sprijinul lor. La orice oră răspundem la telefon și avem grijă de animăluțe. Urgențele sunt prioritare și ne bucurăm că putem să le fim alături ori de câte ori vom fi sunați”, detaliază aceasta.

Centrul Veterinar Transilvania este situat pe strada Bâlea din Sibiu, numărul 15 și va funcționa după următorul program: luni-vineri: 8-20, sâmbătă: 9-15, iar programările se fac la numărul de telefon 0369 428 428. Totodată, numărul de telefon destinat urgențelor este 0771 362 665. Pe cei de la Centrul Veterinar Transilvania îi găsiți  și pe pagina de facebook cu același nume.

Comentarii

5 comentarii

Cristian

Acum 11 luni

Din descrierea experientei si a dotarilor realizate nu pot sa va zic decat felicitari si sa va urez succes! Stiu ce inseamna necesitatea existentei unui serviciu de urgenta 24/24 si a unui cabinet modern pt prietenii necuvantatori ai omului..Am un yorkie de 12 ani care a avut de mic probleme... Voi veni cu siguranta!
Raspunde

Dracu

Acum 11 luni

Mutati-va la selimbar, mohu sau bungard sa traiti in miros de cacat si-o sa va treaca revenitul in tara. Multumim dlui Maier, dnei Fodor si dlui Grecu pt eforturile lor sustinute in poluarea cibinului si mentinerea miresmei de cacat in zona...
Raspunde

Pug the (only) Kid

Acum 11 luni

Buna initiativa, mai ales ca dupa cum spun reprezentantii unui partid "progresist" de pe la noi, familiile sunt de foarte multe feluri, genurile sunt si ele de si mai multe feluri, familia formata de o femeie cu un barbat este nociva si alte scintilații din puțul gândirii... Asa ca e firesc ca neo-familiile sa fie formate din unu sau doi (poate chiar si trei) hominizi si din cateva fiinte necuvantatoare care sigur vor avea necoie de cat mai multe cabinete veterinare. Copiii sunt optionali si desigur pot fi nascuti sau comandati pe Internet, tot aia e, nu?
Raspunde

Paduraru Luciana

Acum 1 săptămână

Daca va iubiti animalutele evitati sa aveti de-a face cu acest "Spital". Pe noi interactiunea cu acesti "profesionisti" ne-a costat viata pisicii noastre. Ne-am prezentat cu ea la cabinet cand pisica era apatica, a fost consultata si ni s-a spus ca e putin racita insa plamanii se aud bine,sunt curati, desi ea avea febra 41. I s-a administrat antibiotic, ni s-a prescris tratament pe care sa-l urmam incepand cu a doua zi apoi ni s-a dat pisica acasa. In ziua urmatoare ne-am prezentat din nou la cabinet la 8:45 intrucat starea ei s-a inrautatit respectiv nu a mai vrut sa manance. Am sunat de pe drum si doamna "doctor" Tomoioaga primul lucru pe care a tinut sa ni-l mentioneze a fost faptul ca daca ajungem pana la ora 9 vom fi taxati in regim de urgenta, putin ne-a pasat de acst lucru intrucat voiam sa stiu ca pisica o sa fie bine. Ajunsi acolo am fost intampinati de catre doamna "doctor" Tomoioaga cu ce mai mare lipsa de chef de a consulta un animalut bolnav. Inainte de a se uita macar la pisica ne-a tinut 10 minute sa completeze hartii desi fusesem acolo si cu o zi inainte, cand i-am atras atentia ca am vrea totusi sa consulte pisica si apoi completam orice hartie pentru ca pisica abia respira ne-a zis cu atata nepasare "mie nu mi se pare asta o pisica, care abia respira am avut si cazuri mai grave". A consultat pisica si ne-a zis ca temperatura e ok, plamanii se aud bine insa am putea face si o radiografie daca vrem. La radiografie s-a observat faptul ca pisica avea pneumonie, exprimarea doamnei fiind "pare a fi pneumonie". Ne-a recomandat spitalizare si inceperea tratamentului cu nebulizari, am fost de acord sa o lasam acolo pe mainile "specialistilor" si am intrebat cand putem sa venim sa o vedem.Doamna "doctor" ne-a zis ca mai bine sa sunam,sa nu mergem in aceeasi zi ca "eu mai am si alta treaba,sunt doar eu si am si consultatii de facut".Doamna de la receptie care a fost mai amabila ne-a spus ca putem merge la ora 4.Intre timp am sunat sa intrebam de starea ei, ne-au zis ca medicul face vizite la ora 1:30 si ne va suna sa ne informeze despre starea ei dar evident nu ne-a sunat nimeni. La ora 4 cand am mers sa o vedem ni s-a adus pisica mai mult moarta decat vie plina de bale la gura. Cand am intrebat carui fapt se datoreaza acele bale ni s-a zis ca e de la stres si sa asteptam sa-si faca medicamentul efectul, din nou ni s-a spus ca dansa are treaba si nu avem voie sa stam mai mult de 15 minute. Suntem absolut convinsi ca pisica dupa ce a fost preluata a fost uitata in cusca unde si-a accelerat moartea din cauza stresului la care a fost supusa. Am rugat-o sa ne lase sa stam cu ea in sala de asteptare sa o tinem in brate ca sa nu mai fie stresata si sa raspunda mai bine la tratamant, ni s-a spus ca nu se poate si daca vrem putem sa o luam acasa sa ii facem noi nebulizari si sa-i dam tratamentul pe cale orala (in conditiile in care pisica nu-si mai inghitea nici propria saliva) ca oricum tot aia ii fac si ei.Ni s-a dat o foaie sa semnam ca o luam pe propria raspundere cuvintele doamnei fiind "ca sa am acoperire". Am luat pisica acasa si la cateva ore ni s-a stins in brate. Merita sa mentionez si faptul ca am platit o zi de spitalizare, spitalizarea constand in punerea pisicii intr-o cusca cateva ore si uitandu-se acolo din lipsa de personal medical, timp si cunostinte medicale (la toate intrebarile pe care le-am pus ni s-a raspuns cu "cred si "presupun",nimic concret) iar cand am luat-o mi s-a mai cerut sa platesc inca 43 de lei pentru habar n-am ce, intrucat n-am primit nicio factura pentru niciun "serviciu" pe care ni l-au facut (ca nu le mergea aparatul). De evitat acest spital si acest medic Lorena Tomoioaga care nu are nicio chemare pentru o astfel de meserie
Raspunde

Constantin

Acum 1 săptămână

Indolența, imprudența si neprofesionalismul de care au dat dovada atât conducerea acestui spital, dar mai ales dna "doctor" Tomoioaga, ne-au costat viața pisicuței noastre. Ziua 1: - pisica mânca, dar era într-o stare de letargie, fata de starea ei normala. La "spital", i se ia temperatura, avea 41, i se administrează un antibiotic și tratament cu pastile, pe care sa i-l administram acasă. Ziua 2: - starea se agravează sunam sa o ducem la 8:45 la "spital", ni se spune că dacă ajungem cu 15 minute mai devreme de ora 9 va trebui sa achităm o taxa de urgență (ca si cum mai bine așteptați pana la 9 si veniți după), menționăm totuși că este o situație urgenta care necesită o îngrijire rapida. Ajunși la "spital", primul lucru pe care suntem puși să-l facem este să semnăm niște acte, înaintea actului medical sau măcar a unei verificări, deși eram clienți existenți, am întrebat de ce nu primează actul medical într-o situație de urgență, răspuns: așa sunt regulile. - după o oră este pus diagnosticul de "probabil pneumonie", însă dna "doctor" Tomoiaga ne asigură că nu este o situație critica, că o va pune într-o cușcă si o sa i se facă nebulizari si sa venim a doua zi sau după ora 16. - o lăsăm la indicațiile dnei "doctor" in cușcă, ne reasigura "ca nu mi se pare asta o pisica, care abia respira am avut si cazuri mai grave" si revenim după câteva ore, când observăm ca avea spume la gura si balea continuu, fapt la care ni se spune sa stăm liniștit ca "probabil" din cauza stresului. Cerem să stăm cu pisica in camera unde era ținută în cușcă, ni se refuza acest lucru, cum ca sunt si alți pacienți, deși in acel moment noi nu am văzut niciun altul in vreo cușca din acea încăpere. - întrebăm si daca se pot face analize in plus, ni se răspunde din nou pe un ton ușor ironic, ca daca vrem noi putem să plătim in plus si se pot face niște analize mai amănunțite. - după insistente si îngrijorări datorate in mare parte nesiguranței dnei "doctor", intr-un final ni se spune ca ar fi mai bine sa o luam acasă si sa-i administrăm medicamentația acasă. - nu am putut pleca din "spital" pana nu am achitat o zi întreaga de spitalizare, deși in mod evident aceasta nu a fost acordata in totalitate si asta fără a primi vreo factura (nu le "funcționa" aparatul). Concluzia: - din punctul nostru de vedere o mare parte din vina o are si conducerea "spitalului" care nu face diferența intre cazurilor urgente si cazurile normale de vaccinare sau deparazitare si nici nu se asigura ca sunt suficienți medici disponibili pentru a acoperi astfel de cazuri. - doua greșeli grave din punct de vedere medical (confirmate de veterinari cu experiența din oraș), in momentul in care ai pus diagnosticul de pneumonie si ai văzut ca pisica are spume la gura, doua lucruri ar fi fost vitale sa fi fost administrate, respectiv furosemid-ul (care o ajuta la eliminarea lichidului) precum si instalarea ei intr-o cușca cu oxigen. Niciunul dintre acest doua lucruri nu au fost făcute, pentru ca încă se presupunea diagnosticul, iar asigurările dnei "doctor" erau ca ei nu i se pare ca respira greu oricum. - faptul ca proprietarul nu are voie sa stea in camera cu pet-ul lor este clar un factor de stres pentru acesta, care colaborat cu o situație ca acesta, nu ii poate decât agrava starea.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus