Luni,
18.08.2025
Partial Noros
Acum
22°C

Sfaturi pentru a crea un brand mai influent, pe care oamenii să-l îndrăgească

Sfaturi pentru a crea un brand mai influent, pe care oamenii să-l îndrăgească

Cum ar trebui să fie brand-ul tău pentru a fi mai influent și mai atractiv pentru oameni? Dacă vei oferi ceva comun, ce nu diferă de concurență, este posibil să atragi cu greu potențiali clienți. Pentru a avea succes, trebuie să te gândești cum să faci brandul tău să fie mai influent, astfel încât oamenii să-l îndrăgească și nu doar să-l analizeze sau să-l trateze cu indiferență. Iată câteva sfaturi utile, care s-ar putea să te ajute:

1. Autenticitatea asigură succesul antreprenorial

Îndeplinirea așteptărilor clienților nu este ușoară, este nevoie de muncă și dedicare. Autenticitatea poate ajuta la fidelizarea clienților. Se știe că un client fidel este mai valoros pentru o companie, pentru că va atrage alți clienți și va contribui la promovarea produselor, iar menținerea lui costă mai puțin pe antreprenori, decât atragerea unui client nou.

Prin unicitate te poți deosebi de alte branduri. În ciuda concurenței puternice, dacă ai produsele originale, vei avea șanse să atragi mai mulți clienți noi și să-i menții și pe cei fideli.

Strategia construirii unui brand mai influent ar trebui să țină seama și de tendințe. Oamenii vor analiza și vor compara produsele, vor vedea dacă acestea sunt unice, dacă nu sunt susceptibile la schimbarea modei an de an. Antreprenorii ar fi bine să facă cercetări de marketing pentru a afla ce doresc consumatorii, așa vor ști ce produse să le ofere, pentru ca acestea să se vândă mai repede. Prin urmare, un brand este influențat și de așteptările clienților, dar și de tendințele actuale ale modei.

Contează și prezentarea produselor, deoarece se spune că oamenii sunt atrași de aspect. Un brand mai influent trebuie să aibă produse de înaltă calitate care să fie întotdeauna ambalate corespunzător.

Ambalarea este esențială pentru că va crea o primă impresie pozitivă, o experiență vizuală și tactilă, de neuitat. Ăsta este motivul pentru care brandurile de lux au obiceiul de a-și ambala produsele în cutii realizate din materiale de cea mai bună calitate. În mod cert, ambalajul contează, el va crește dorința clientului de a vedea și de a avea conținutul său.

Pentru promovare contează și alte aspecte, cum ar fi:

  • Istoria brandului sau a mărcii
  • Activitățile caritabile prin care se sugerează faptul că brandul nu este indiferent față de viața persoanelor mai nevoiașe
  • Stilul de viață și activitatea profesională
  • Prezentarea unor metode de producție; de exemplu a unor produse care sunt fabricate manual, acestea pot atrage mai ușor interesul și admirația clienților
  • Publicitate adecvată, folosirea de produse premium, sau a unui slogan interesant
  • Modalități de testare a produselor și altele.

2. Folosește platformele de socializare

Brandurile de succes obișnuiesc să folosească platformele de socializare – precum este Facebook sau Instagram – pentru a crea conexiuni cu diferiți clienții fideli. Facebook nu este o platformă destinată vânzării directe, însă este un canal unde utilizatorii caută divertisment, educație, discuții pe diferite subiecte importante pentru ei, dezvoltarea unor interese, cunoașterea de persoane cu interese similare.

Oamenii nu intră pe Facebook pentru a privi reclame și produse, însă accesează paginile de Facebook ale unor branduri pentru a căuta opinii și discuții înainte de a face o achiziție. Comunicarea bună cu clienții poate ajuta în crearea unei afaceri durabile.

Un alt atu valoros este reputația, deci contează foarte mult ceea ce spui despre afacerea ta. Ca lider de afacere, ar trebui să primești rapoarte de vânzări, pentru a verifica ce sentimente ai transmis clienților. Contează frecvența cu care ești menționat pe rețelele de socializare, pentru că după cum a spus magnatul american Jeff Preston Bezos: "Brandul este ceea ce spun alții despre tine, când nu ești de față". 

Un lucru important este și identificarea potențialelor probleme și amenințări la adresa reputației tale. În acest fel, le vei putea analiza și rezolva pentru a profita de oportunitățile prin care să poți consolida afacerea înaintea concurenților tăi.

3. Îmbunătățește-ți securitatea cu protecția SSL

Un certificat SSL (Secure Sockets Layer) este un protocol de securitate, care poate contribui la creșterea încrederii pe care motoarele de căutare și clienții o vor avea în site-ul tău. Prin urmare, după procesul de creare site de prezentare și lansarea website-ul, trebuie neapărat activat un astfel de certificat. Acesta oferă o serie de avantaje:

  • Ajută la buna securizare a e-mail-urilor
  • Protejează în mod eficient informațiile utilizatorilor site-ului
  • Criptează datele transmise de la browser către server
  • Confirmă autenticitatea site-ului deținut de compania ta.

Anumite firme de hosting website dau clienților certificate SSL gratuite, acestea fiind introduse în ofertele create pentru aceștia.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus