Din prima zi de primăvară a acestui an, până și persoanele fizice care generează venituri în mod independent vor trebui să își facă un cont pe platforma Spațiul privat virtual, al Agenției naționale de administrare fiscală. Doar astfel vor mai putea transmite orice fel de înscrisuri către Fisc.
”Începând cu data de 1 martie 2022, contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligaţi să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanţă”, se arată într-un comunicat remis cititorilor Turnul Sfatului de către Administrația județeană a Finanțelor Publice Sibiu.
Citește și Fiscul promite sibienilor un nou serviciu: chat on-line
Legătura dintre contribuabili și Fisc se va face prin intermediul platformei Spațiu privat virtual, lansată încă din toamna anului 2014. Utilizarea acestei platforme a crescut exponențial după declanșarea pandemiei de Covid-19. Acum, autoritățile anunță că cei care vor încerca să mai trimită documente în ”vechiul stil” letric vor fi ignorați. ”În situaţia în care contribuabilii/plătitorii nu îşi îndeplinesc obligaţia comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central în format letric, nu vor fi luate în considerare”, se mai arată în comunicatul citat.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Claudiu
Acum 1 oră
Alzara 1918
Acum 1 oră
Cosmin
Acum 1 oră
Alzara 1918
Acum 1 oră
Sibian