Sâmbătă,
14.09.2024
Innorat
Acum
10°C

Compania sibiană KeepCalling anunță o nouă achiziție pe piața americană

Compania sibiană KeepCalling anunță o nouă achiziție pe piața americană

Compania KeepCalling, cu sediul principal în Sibiu, anunță achiziția CallingCards.com, un serviciu specializat în vânzarea produselor prepaid de telefonie internațională cu sediul in California, S.U.A..

CallingCards.com reprezintă a treia achiziție majoră a companiei KeepCalling din ultimii 5 ani. Primul serviciu achiziționat de companie a fost TopUp.com, în 2017. TopUp.com este un website ce oferă reîncărcări internaționale de mobil disponibile către operatori din peste 140 de țări. Cea de-a doua achiziție a fost Pingo.com, in 2021, un website specializat în servicii de telefonie internațională.

”Compania KeepCalling își va continua traseul de expansiune și strategia de dezvoltare în anii ce urmează. În data de 1 iunie, compania sărbătorește 20 de ani de la înființare, iar achiziția CallingCards.com este una dintre mișcarile strategice planificate pentru anul 2022”, au transmis oficialii companiei sibiene.

Cu această mișcare, CallingCards.com se alătură familiei KeepCalling, o companie care servește peste 400.000 clienți și deține 60 de website-uri etnice ce oferă soluții de telefonie internațională și reîncărcări de mobil la distanță. Fondată în 2002, compania KeepCalling oferă servicii comunităților de imigranți din întreaga lume, misiunea sa fiind de a ajuta oamenii să păstreze legătura cu familia și prietenii din țările natale.

KeepCalling este o companie de telecomunicații a cărei poveste începe în Georgia - Statele Unite ale Americii, cu 100 de dolari capital și dorința naturală a oamenilor de păstra legătura cu cei dragi, de acasă. Ideea îi aparține sibianului Florin Miron, absolvent de jurnalism, care lucra ca redactor video la Habitat for Humanity și care în iunie 2002 a lansat site-ul SunaRomania.com, domeniu dedicat românilor din S.U.A.

În urma succesului imediat, la începutul anului 2003 a fost deschis primul birou în Sibiu, România, iar în 2004 a urmat un altul în Cochabamba, Bolivia. Astăzi, în fiecare zi clienții KeepCalling trimit peste 10.000 de reîncărcări de mobil, vorbesc peste două milioane de minute prin serviciile oferite și consumă 2.5 TB de date. În anul 2015, KeepCalling a cunoscut un nou avânt, odată cu lansarea Tello - primul serviciu care se abate de la targetarea inițială a piețelor etnice. Tello este un operator de telefonie mobilă în S.U.A., cu mai bine de 150.000 de abonați.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus