Daniela Cîmpean, președinta Consiliului Județean Sibiu, a reacționat public pe pagina de facebook, cu privire la situația semnalată de actorul Iustian Turcu, care a reclamat felul în care a fost tratat la Secția de Primiri Urgențe. Artistul a ajuns cu ochii inflamați acuzând dureri și a fost trimis acasă cu recomandări pe motiv că nu este medic oftalmolog la Urgențe. Daniela Cîmpean a cerut de la conducerea spitalului explicații detaliate cu privire la acest caz, dar și la măsurile care vor fi luate.
Președinta Consiliului Județean Sibiu a subliniat faptul că s-a făcut o prioritate din construirea noului spital, dar dacă întregul personal al spitalului nu-și schimbă atitudinea, indiferent de spațiul în care se va desfășura activitatea, serviciile nu vor fi mai bune.
În cele ce urmează vă prezentăm, integral, reacția Danielei Cîmpean.
„Situația descrisă public de către domnul Iustinian Turcu care a reclamat serviciile Unității de Primiri Urgențe a Spitalului Județean Sibiu m-a determinat ca, în această dimineață, la primele ore, să solicit conducerii Spitalului Județean, respectiv domnului manager Dr. Daniel Chelcea și domnului director medical dr. Călin Cipăian, o poziție detaliată în legătură cu cele comunicate, dar și măsurile concrete pe care Spitalul le-a luat în acest caz și pentru preîntâmpinarea altor cazuri posibile.
Am făcut asta și o voi face la fiecare semnal din comunitate, fiindcă vreau ca Spitalul Județean să se ridice atât la nivelul așteptărilor oamenilor, cât și la cel al eforturilor majore pe care Consiliul le face în legătură cu Spitalul!
Sumele considerabile alocate de Consiliul Județean pentru investiții în echipamente, în dotări, reabilitarea și modernizarea continuă a spațiilor, demonstrează la modul categoric atenția pe care o acordăm Spitalului.
După cum se stie, am făcut din noul Spital Județean prioritate zero.
Dar dacă tuturor acestor eforturi și demersuri nu li se vor adăuga preocuparea echipei de management, a șefilor de secții, implicarea întregului personal, nu vom avea servicii mai bune, ci vom avea aceleași servicii, doar că în spații moderne.
“Pacientul în centrul atenției” trebuie să fie mai mult decât o lozincă publică! Trebuie să fie un mod de acțiune în rândul ÎNTREGULUI personal medical, fără excepție și evident, un mod de acțiune pentru echipa de management.
Personal sunt convinsă că toți cei din administrația spitalului au înțeles că se află în slujba cetățenilor, că nu sunt acolo pentru a-și proteja colegii, interesele sau propria piele. Mă aștept, deci, ca odată ce au înțeles toate acestea, să le și demonstreze!
Am cerut ca toate lămuririle și măsurile să îmi fie transmise până mâine la ora 12:00, urmând ca, ulterior, conducerea SCJUS să le comunice public”.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Sănătate, Educație
Telefon:
0766 905 671
Ultimele comentarii
Acum 51 minute
Newman
Acum 55 minute
Ddd
Acum 57 minute
UnPSDist mandru
Acum 1 oră
ID
Acum 1 oră
Dragos