Luni,
03.10.2022
Parțial Noros
Acum
11°C

Consiliul Județean Sibiu, prin Compartimentul UCA, a finalizat prima achiziție centralizată din țară

Consiliul Județean Sibiu, prin Compartimentul UCA, a finalizat prima achiziție centralizată din țară

Achiziția vizează furnizarea de articole de birotică și papetărie pentru 23 de instituții, în următorii 3 ani.

Consiliul Județean Sibiu, prin Unitatea de Achiziții Publice Centralizate (UCA) din cadrul Serviciului Achiziții, înființată în luna octombrie 2021, a finalizat prima achiziție centralizată pentru articole de birotică, produse de papetărie și furnituri de birou, pentru necesarul propriu, cât și al celor 22 de instituții finanțate de CJ Sibiu.

În urma licitației a fost încheiat un acord-cadru pe o durată de trei ani cu furnizorii clasați pe primul și al doilea loc, aceștia fiind singurii care și-au depus oferta: MILLER INDUSTRY SRL, cu sediul în Sibiu, și B.N. BUSINESS S.R.L, cu sediul în Arad.

Consiliul Județean Sibiu a semnat Acordul-cadru nr.1 cu furnizorul care s-a clasat pe locul 1: MILLER INDUSTRY SRL, pe o durată de 36 luni, având o valoare totală de 1.179.089,65 lei fără TVA, și Acordul cadru nr.2 cu furnizorul care s-a clasat pe locul 2:  B.N. BUSINESS S.R.L, pe o durată de 36 luni, cu o valoare totală de 1.903.775,35 lei fără TVA. Amintim faptul că valoarea estimată a Acordului-cadru a fost cuprinsă între 1.721.324 lei și 3.442.647 lei.

În primele 12 luni, firma Miller Industry SRL, cu care urmează să se încheie 23 de contracte subsecvente, va fi cea care va livra articolele de birotică atât Consiliului Județean Sibiu, cât și celor 22 de instituții din subordine. La împlinirea unui an, atribuirea contractelor subsecvente se va face cu reluarea competiției cu cei doi  operatori economici semnatari ai Acordului-cadru centralizat, criteriul de atribuire în urma reofertării fiind prețul cel mai scăzut.

Consiliul Județean Sibiu are în derulare o altă procedura de achiziție centralizată pentru produse de IT și multifuncționale, procedură împărțită pe 3 loturi: Lotul 1 – calculatoare all-in-one, Lotul II – laptopuri și Lotul III – imprimante departamentale. Cei interesați pot consulta anunțul de participare nr. CN1044498 / 03.07.2022 publicat în SEAP, data limită de depunere a ofertelor fiind 16 august 2022, ora 15.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Comentarii

1 comentarii

Vivi Dragan

Acum 2 luni

La contracte marunte cei de la Consiliul Judetean fac pe corectii.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus