In procesul de optimizare a site-urilor pentru motoarele de cautare, cunoscut drept Search Engine Optimization, o agentie SEO (n.r. acronim) poate intampina numeroase provocari sau chiar reale dificultati. Acest lucru este cauzat de faptul ca domeniul de activitate, ca tehnica de e-marketing, nu se bazeaza pe o reteta a succesului universal valabila.
Avand in vedere ca Google, cel mai vizat motor de cautare privind serviciile pe care o agentie SEO le presteaza pentru clientii sai, pastreaza secrete multe dintre regulile si principiile sale de indexare a site-urilor, deseori un update de algoritm poate veni la pachet cu multe modificari… nebanuite.
Astfel, exista situatii cand specialistii dintr-o agentie SEO se pot confrunta cu diverse dileme in ceea ce priveste hotararile strategice pe care trebuie sa le ia privind optimizarea unui site sau altul. Aici intervine, pe de o alta parte, insa, si specificul fiecarui business online, rand pe rand. Pot exista site-uri pentru care procesul optimizarii sa decurga mai usor, in timp ce pentru altele, exista riscul ca rezultatele urmarite sa intarzie sa apara.
Aceste discrepante nu mai tin, deseori, de robotii de indexare Google, ci strict de nisa afacerii respective. Altfel spus, de oferta comerciala, per ansamblu, pe care o agentie SEO trebuie sa o promoveze pe Internet, prin intermediul tehnicii aduse in discutie. Pur si simplu, unele domenii se preteaza mai bine la mediul virtual, iar altele – mai putin.

Pentru anumite branduri poate fi foarte usor de identificat publicul tinta (respectiv, de ajuns la acesta prin metode virtuale si instrumente multimedia), comparativ cu brandurile ce dispun de produse ori servicii pentru care nu exista o cerere la fel de mare si bine determinata. Cu alte cuvinte, sunt unele oferte de produse ori servicii pentru care, in Google, nu exista un volum de cautari impresionant; adica, un interes suficient de profitabil.
Competitia, la randul sau, este un alt factor care poate influenta eficienta procesului Search Engine Optimization. In orice caz, indiferent de natura business-ului, o agentie SEO de top, precum iAgency.ro, poate aduce rezultate de marketing online, raportate la aceste variabile.
De asemenea, aceeasi agentie mai sus mentionata precizeaza faptul ca orice site care doreste rezultate notabile de pe urma optimizarii SEO, are nevoie in mod obligatoriu de o viteza de incarcare cat mai buna.
Un site care se „misca” lent este ignorat de catre utilizatori si devansat de competitori. O pagina optimizata SEO din punct de vedere al continutului scris, dar care nu se incarca in maximum 3 secunde, va crea o impresie negativa vizitatorului, generand un bounce rate foarte mare. La randul ei, o rata de respingere crescuta va atrage, cu sine, scaderea traficului organic. Scaderea traficului organic, in SEO, este sinonima cu scaderea ratei de conversie (a incasarilor).
Asadar, viteza de incarcare a site-ului are o importanta de prima mana in procesul de optimizare SEO; chiar vitala, am putea spune, in conditiile in care, neglijarea acestui aspect tehnic poate sabota intreg procesul. Altfel spus, pozitiile in paginile cu rezultate Google (SERPs) vor fi profund afectate.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: agentie seo de top , seo , agenție SEO
Vizualizari: 967


Ultimele comentarii
Acum 41 minute
Newman
Acum 48 minute
Nastratin Leftogea
Acum 1 oră
Jean
Acum 1 oră
Text
Acum 2 ore
Marcel