Retailerul IKEA a anunțat în urmă cu câteva zile pe site-ul propriu că pot apărea întârzieri în livrarea comenzilor online. Aceste întârzieri sunt date de restricțiile de circulație impuse pe timpul caniculei, a răspuns compania la solicitarea Economica.net.
IKEA anunța în urmă cu câteva zile că pot apărea întârzieri la livrarea comenzilor online. Retailerul are puncte de ridicare a comenzilor și magazinele din București și Timișoara, dar și în Oradea, Iași, Brașov, Cluj-Napoca și Sibiu.
„După cum am anunțat pe site-ul nostru, în această perioadă pot surveni întârzieri în procesul de livrare a comenzilor. Aceste întârzieri reprezintă o consecință a restricțiilor impuse de compania de administrare a drumurilor publice, în urma avertismentelor cu privire la valul de caniculă. Atât timp cât aceste restricții sunt în vigoare, drumurile nu pot fi accesate de camioane în timpul zilei, ceea ce poate duce la posibile întârzieri ale livrărilor. Ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate clienților noștri, iar totodată le mulțumim acestora pentru răbdarea lor în ceea ce privește aceste întârzieri”, a transmis compania la socilicitarea Economica.net.
CNAIR a impus restricții de circulație ca urmare a avertizărilor de caniculă emise de către Administrația Națională de Meteorologie, Cod Galben și Cod Portocaliu – val de căldură în intensificare, caniculă și disconfort termic accentuat.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Vizualizari: 1738
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Nicușor Lotrean protestatar silențios
Acum 2 ore
AlisonBurgers
Acum 3 ore
Kukuruku
Acum 3 ore
Eu....
Acum 3 ore
Gic@