La începutul acestei săptămâni, în dimineața zilei de luni, unul dintre autobuzele pe linia 15 a lipsit complet. Mașina trebuia să plece la oră de vârf, 07:30, din Valea Aurie spre Shopping City și să ajungă la gară.
Pe traseu autobuzul era așteptat de zeci, poate chiar sute de călători, cei mai mulți elevi care trebuia să meargă la școală până la ora 08:00 sau sibieni care se deplasau la serviciu. Nimeni n-a primit nicio explicație sau vreo informare că autobuzul pur și simplu lipsește de pe traseu.
La telefon, dispecerul Tursib a fost foarte lacunar în a oferi informații legate de situația semnalată, arătând o totală lipsă de empatie: ”Da, se mai întâmplă”, a spus reprezentantul Tursib, la insistențe adăugând: ”Nu sunt autobuze”.
Situația prezentată mai sus apare în contextul săptămânii mobilității la Sibiu, când populația este îndemnată de autorități și oficiali să renunțe la mașinile personale pentru a folosi bicicletele sau mijloacele de transport în comun.
Reporterul Turnul Sfatului a cerut conducerii Tursib – care a demisionat săptămâna aceasta – un punct de vedere referitor situația înregistrată luni, lipsa autobuzelor de pe traseu, precum și atitudinea dispecerului față de cetățeni.
În primul rând, reprezentanții Tursib spun că au făcut verificări și confirmă situația descrisă.
”S-au făcut verificări în sistemul GPS al autobuzelor de pe traseul 15 din data de 18.09.2023. În urma acestora s-a constatat faptul că semicursa care trebuia să plece la ora 07:30 din Valea Aurie a lipsit datorită unui eveniment neprevăzut care a necesitat înlocuirea conducătorului auto. Acest fapt a condus la o decalare temporară a programului de transport.
Având în vedere că aceste situații sunt neprevăzute și se întâmplă într-un termen scurt de timp, nu avem posibilitatea de a anunța din timp călătorii, în așa fel încât aceștia să știe de modificările din program”, au precizat pentru cititorii Turnul Sfatului reprezentanții Tursib.
Conducerea companiei de transport în comun a Sibiului mai precizează și că atitudinea dispecerului nu a fost constructivă, motiv pentru care a fost atenționată.
”Din păcate răspunsul telefonic al dispecerului a fost unul total neadecvat, fapt pentru care acesteia i s-a solicitat o notă explicativă în care si-a recunoscut vina. Aceasta a fost atenționată și reinstruită. Activitatea sa va fi monitorizata în continuare, iar dacă va mai avea abateri se vor lua măsurile administrative care se impun.
Ne pare rău pentru situația creată și vă asigurăm că luăm în considerare orice sesizare făcută din partea clienților noștri, deoarece ne ajută să remediem situațiile neplăcute apărute în trafic”, au concluzionat oficialii Tursib.
Pentru sesizări dispeceratul Turisb poate fi contactat la numărul de telefon 0269.426.100.
Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download
Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube
Tag-uri: dispecerat , autobuz , transport , turisb , stiri sibiu
Vizualizari: 11950
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Unul
Acum 3 ore
Eu
Acum 3 ore
Barbu
Acum 3 ore
Unul
Acum 4 ore
Carcotel