Duminică,
20.04.2025
Cer Senin
Acum
14°C

Economedia: CNAIR a deblocat contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 de pe autostrada A1 Sibiu-Pitești. Punctaj maxim pentru inginer cu experiență pe cel puțin 5 tuneluri de autostradă, tren sau metrou

Economedia: CNAIR a deblocat contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 de pe autostrada A1 Sibiu-Pitești. Punctaj maxim pentru inginer cu experiență pe cel puțin 5 tuneluri de autostradă, tren sau metrou

CNAIR a deblocat a doua licitație pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, iar noul termen pentru depunerea ofertelor este 15 martie 2024, potrivit datelor oficiale din SEAP consultate de Economedia.

Lotul 3 Cornetu – Tigveni este cel mai lung lot dintre cele 5 ale Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, are cele mai multe structuri și cel mai lung tunel, la Poiana de 1.700 metri, iar WeBuild a început lucrările pregătitoare (defrișări, organizare de șantier). Lucrările efective vor începe fără consultant de specialitate pentru că procedura de achiziție pentru supervizor nu se poate finaliza cu semnarea contractului mai devreme de sfârșitul verii (în situația fără contestații). Pentru lotul 2 Boița – Cornetu (31 km), cel mai greu lot de pe A1, CNAIR a semnat contractul de supervizare cu IRD Engineering pentru 106 milioane lei.

Citește și Webuild anunță cum se fac angajările pentru construcția autostrăzii. ”Colegii mei de la HR vor analiza CV-urile”

Citește și Lucrările la tronsonul 3 din autostrada Sibiu – Pitești: s-au încheiat studiile arheologice și o parte din defrișări. 3.000 de muncitori vor lucra aici

Contractul a fost suspendat pentru că proiectanții interesați au depus 28 de clarificări, iar CNAIR a publicat și răspunsurile la întrebările/clarificările consultanților interesați. Din totalul de 100 de puncte, CNAIR a stabilit 30% prețul ofertei, 10% experiența coordonator contract (direct proporțional), 8 % experiență inginer tuneluri (punctaj invers proporțional), 5% experiență inginer poduri (invers proporțional).

Citește și Piteștenii nu vor să lucreze la Autostrada Sibiu – Pitești, în ciuda salariilor care pornesc de la aproape 1.000 de euro. ”Îți rupi sănătatea și ajungi la spitale”

„Autoritatea Contractanta a indicat urmatoarele cerinte: “Experienta profesionala detinuta in pozitia de Inginer Constructor – responsabil Tunel si/sau Inginer Tunel si/ sau Inspector Tunel in cadrul unor contracte de supervizare/ consultanta si/ sau executie lucrari si/ sau proiectare si executie lucrari de constructie noua si/ sau modernizare si/ sau largire si/ sau reabilitare de infrastructura de transport rutier si/ sau infrastructura de transport feroviar (inclusiv metrou) care a inclus cel putin o galerie de tunel cu o lungime minima de 500 m”.

Solicitare: Având in vedere “experienta” CNAIR, in ceea ce priveste Supervizarea executiei unor Tunele de cel putin 2,5 km (pentru obtinerea punctajului maxim), solicitam Autoritatii Contractante sa confirme clar, complet si fara echivoc potentialilor Ofertanti, ca un Expert (cu studii superioare, absolvite intr-o Tara membra a Comunitatii Europene), care poate demonstra (cu recomandari sau inscrisuri (copii PVRC, copii PV Faze Determinante, etc) ca a fost implicat in proiectarea si executia a cel putin 2,5 km de galerie de metrou, este acceptat de catre Autoritatea Contractanta si i se va acorda maximul de puncte”.


Răspunsul CNAIR privind punctajul pentru expertul în tuneluri, raspuns consultat de Economedia

CNAIR oferă punctaj maxim (8 puncte) dacă oferta include experiență pentru cel puțin 5 tuneluri rutiere, feroviare/metrou cu o lungime de cel puțin 500 metri:

In acest context, referitor la acordarea punctajului maxim pentru Inginer Constructor – Responsabil Tunel, precizam faptul ca punctajul se acorda prin raportare la numarul de galerii de tunel de minim 500 m, si nu prin raportare la lungimea unei unice galerii sau la lungimea totala a acestora.
Astfel, in situtia descrisa de dumnevoastra, daca cei 2,5 km de galerie de metrou se regasesc in cadrul unei singure galerii, se considera indeplinita cerinta minima din Caietul de sarcini, insa Autoritatea Contractanta nu va acorda punctaj intrucat nu se prezinta minim doua galerii de tunel, conform algoritmului de calcul:
– daca contractul/ contractele aferente experientei expertului (conform algoritmului de calcul) au continut un numar de 2 galerii de tunel cu o lungime minima de 500 m fiecare, Autoritatea Contractanta acorda 2 puncte
– daca contractul/ contractele aferente experientei expertului (conform algoritmului de calcul) au continut un numar de 3 galerii de tunel cu o lungime minima de 500 m fiecare, Autoritatea Contractanta acorda 4 puncte
– daca contractul/ contractele aferente experientei expertului (conform algoritmului de calcul) au continut un numar de 4 galerii de tunel cu o lungime minima de 500 m fiecare, Autoritatea Contractanta acorda 6 puncte
– daca contractul/ contractele aferente experientei expertului (conform algoritmului de calcul) au continut un numar de 5 sau mai multe galerii de tunel cu o lungime minima de 500 m fiecare, Autoritatea Contractanta acorda 8 puncte” se arată în clarificările pe care le-a consultat Economedia. Contractul pentru supervizarea lucrărilor pe Lotul 3 are o valoare cuprinsă între 85 și 101 milioane lei, o durată de 191 luni pentru că include și perioada de garanție, iar ofertele pot fi depuse până pe 11 decembrie 2023. Prețul ofertei reprezintă 30 % din punctajul total, iar finanțarea contractului este asigurată din Programul Transport 2021-2027.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

3 comentarii

Șerban Eugen

Acum 1 an

Am făcut ieri o vizită în,, stațiunea " Păltiniș și am rămas fără cuvinte la ceea ce am văzut. Iar cuvântul de bază este,, PARAGINĂ" Păcat era un centru de atracție pentru turiști.
Raspunde

Gabriela-Marcela

Acum 1 an

In orașul Galați, domnește prostia la nivelul orașului. De ce spun asta,pentru că spitalele patronate de PSD, au în fruntea lor manageri lipsiți de scrupule. La spitalul Clinic de Obstetrică Ginecologie din Galați , managerul amenință cu nonșalanță personalul din pază. Se tolerează oare încălcarea prevederilor Codului muncii,dreptul la sănătate. O persoană plină de aroganță, încalcă fără scrupule dreptul apel chiar dreptul la aer. Suntem dezinformați și considerați ultimii oameni,la început am fost amenințată de o asistentă,apoi umilită prin acuze nefondate,iar cireașa de pe tort a fost aducerea unei chicinete care are mai putin de metri cubi de aer , de 1 martie îmi spune cu aroganță să întind furtunul și să îi spăl acest chioșc care nu are capacitatea necesară de a intra in ea 2 persoane la schimb de tură.Conform Hotărârii guvernului din anul 2020 ,un lucrător care nu muncește într-o uzină sau fabrică are drept de aer la cel puțin 10 metri cubi și 2,6 m lungime. Acest manager poziționat politic de către PSD are aroganță maximă de a folosi resursele statului român , trimițând ambulanță fără pacienți, mai mult decât atât are in jurul său oameni incompetenți și impertinenți care se poartă foarte urât cu personalul de la pază. Șeful serviciului tehnic al acestei maternități a avut impertinență de a mă certa cu o aroganță și lipsă de bun simț. Locul unde în prezent ne facem pază este mizerabil și plin de mirosuri de pisică. Incompetența aceste doamne director merge până la limite care depășesc bunul simț. Trimite asistente că să îmi vorbească urât atât mie cât și colegilor mei. Mai mult decât atât,curățenia lasă de dorit in timpul frecventării pacienților la toaletă,nu există hârtie igienică, șervețele pentru șters pe mâini. Asistentele tratează persoanele de etnie romă cu dispreț, pacientele de pe raza județului Galați care vin să nască aici cu o situație pecuniară sunt tratate foarte urât. Toate aceste lucruri și acțiunile sunt adevărate deoarece în momentul de față sunt agent de securitate la această maternitate numită și Bună Vestire. Am fost amenințată de însăși doamna manager că îmi voi pierde acest loc de muncă. De ce ,nu știu, să văd reușește acum in an electoral când psdistii sunt lapte și miere. Nu credeți că ne-am cam saturat in calitate de oameni să tolerăm asemenea oameni? Că să nu mai vorbim de încălcarea drepturilor pacientului. E strigător la ceruri ce se întâmplă de vreo 5 ani de când a fost pusă în funcție această persoană.
Raspunde

Solomon

Acum 1 an

Să zicem că-i așa și va credem!Nu înțeleg,însă,ce caută acest comentariu la un articol apărut la Sibiu la o cu totul altă temă!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus