Miercuri,
17.04.2024
Innorat
Acum
11°C

Lucrările la tronsonul 3 din autostrada Sibiu – Pitești: s-au încheiat studiile arheologice și o parte din defrișări. 3.000 de muncitori vor lucra aici

Lucrările la tronsonul 3 din autostrada Sibiu – Pitești: s-au încheiat studiile arheologice și o parte din defrișări. 3.000 de muncitori vor lucra aici

Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Craiova anunță că pe tronsonul 3 din autostrada Sibiu – Pitești, Cornetu – Tigveni, s-au încheiat defrișările din afara fondului forestier, în timp ce cele din fondul forestier național s-au executat în proporție de 62%.

În plus, s-au încheiat studiile arheologice și s-au obținut toate acordurile și avizele, în vederea eliberării Autorizației de Construire.

Citește și:

Piteștenii nu vor să lucreze la Autostrada Sibiu – Pitești, în ciuda salariilor care pornesc de la aproape 1.000 de euro. ”Îți rupi sănătatea și ajungi la spitale”

”Amenajarea celor două organizări de șantier: 100% infrastructură, urmează montarea stațiilor de betoane și clădirilor pentru ateliere și birouri. Realizare proiect tehnic pentru obținerea Autorizației de Construire: 75%, termen de predare: 15.04.2024. Operațiuni de deminare: 100%. Realizare studii de teren: 100%”, se precizează într-un scurt raport remis de DRDP Craiova.

Minim 2.000 – 3.000 de muncitori, operatori și ingineri vor activa în cadrul acestui contract”

3.000 de muncitori vor activa pe acest tronson, considerat a fi una din cel mai mari lucrări de autostradă din țară: 37 de kilometri și 1,2 miliarde de euro. De asemenea, în cadrul acestui contract va fi construit și cel mai lung tunel de autostradă din România de până acum, de 1,7 kilometri, conform Economica.

Citește și:

Webuild anunță cum se fac angajările pentru construcția autostrăzii. ”Colegii mei de la HR vor analiza CV-urile”

”Odată ce vom demara lucrările pe întreg tronsonul, mimimum 2.000 – 3.000 de muncitori, operatori și ingineri vor activa în cadrul acestui contract. În momentul de față avem angajați locali, și din Cornetu, și din Perișani, Argeș – Cepari, Tigeni sau comunele limitrofe sau din vecinătatea autostrăzii. N-o să fie suficienți, o să aducem din întreaga Românie forță de muncă, atât calificată cât și necalificată, precum și din afara României”, a declarat managerul de proiect din partea WeBuild, Adrian Cojoc.

Citește și:

Directorul AJOFM Sibiu: „Dacă luăm toate comunele de pe traseul autostrăzii Sibiu-Pitești nu găsim 1.000 de oameni apți de muncă”

Lucrări de executat pe acest tronson:

– Peste 12 km. de poduri, pasaje și viaducte;

– Peste 25 km. de lucrări de consolidare;

– 2 noduri rutiere;

– 1 ecoduct.

Date tehnice:

Lungime: 37,40 km.;

Durată contract: 57 de luni (12 luni proiectare, 45 de luni execuție);

Valoare contract: 5,323 miliarde de lei, fără TVA;

Sursă de finanțare: Programul Transport (PT);

Stadiu actual: Proiectare;

Termen deschidere: 2028

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus