Alexandru Măereanu, Istvan Domokos și Claudiu Bozdoghină sunt trei tineri din Sibiu care au pus bazele Papervee, o platformă prin care își doresc să eficientizeze procesele de HR din companii și organizații, contribuind astfel la creșterea productivității și la îmbunătățirea experienței angajaților în cadrul organizațiilor.
Cei trei cofondatori au pătruns în lumea antreprenoriatului împreună în noiembrie 2017, atunci când au deschis prima lor afacere, agenția de marketing Pixel Solutions, iar până în prezent au investit în afacere 150.000 de euro.
Trei tineri uniți pentru o dorință comună
Alexandru Măereanu este mintea tehnică din spatele celor mai noi și inovatoare funcționalități adăugate la Papervee, având o experiență de peste 10 ani în industria IT. Pasiunea sa pentru produs, tehnologie și inteligență artificială este forța care propulsează Pixel Solutions și Papervee.
Cu o expertiză vastă în diverse subiecte de marketing, István Domokos coordonează strategia de marketing și comunicare a Papervee și Pixel Solutions. Videoclipurile sale frecvente pe rețelele de socializare, în care anunță cele mai recente funcționalități, sunt extrem de apreciate de utilizatorii platformei. În plus, István oferă sfaturi valoroase managerilor de implementare pentru a-i ajuta să profite la maxim de experiența Papervee și Pixel Solutions.
De cealaltă parte, pasionat de design și experiența utilizatorului, Claudiu Bozdoghină este cel care asigură că fiecare interacțiune cu produsele Pixel Solutions și Papervee este intuitivă și plăcută. Atunci când nu elaborează următoarea funcționalitate inovativă pentru utilizatori, Claudiu se ocupă de conectarea managerilor de resurse umane și a antreprenorilor cu specialiștii potriviți din echipa noastră, asigurând accesul la cele mai bune soluții digitale pentru industria lor.
Scopul afacerii este de oferi o soluție eficientă pentru managementul resurselor umane
Cei trei tineri povestesc că ideea afacerii Papervee a pornit de la o nevoie concretă pe care ei o aveau în cadrul propriului nostru business, Pixel Solutions.
„Căutam o soluție de digitalizare a proceselor de resurse umane care să fie accesibilă și eficientă, dar am constatat că software-urile disponibile pe piață erau foarte costisitoare, arhaice și greu de utilizat. Astfel, am decis să dezvoltăm propriul nostru produs, care să fie simplu de utilizat, ușor de înțeles și să aibă o interfață modernă”, au povestit aceștia pentru Turnul Sfatului.
Potrivit lor, principalul scop al platformei Papervee este de a oferi o soluție completă și versatilă, un one-stop shop pentru managementul resurselor umane, care să fie potrivită pentru orice tip de companie. Platforma include multiple module esențiale, precum pontaj (prin geolocație, cod QR, cod PIN sau cartelă RFID), managementul concediilor, program de lucru, ore suplimentare și telemuncă, toate integrate într-un ecosistem ușor de folosit atât pentru utilizatori tehnici, cât și pentru cei non-tehnici. Adițional, prin intermediul dosarului digital al angajatului, clienții au posibilitatea de a genera instant contracte de muncă, acte adiționale, adeverințe sau alte documente.
„Pentru a acoperi nevoi adiționale, Papervee încorporează chiar și câteva sub-platforme. Acestea sunt Papervee Proiecte, Papervee Recrutare și Papervee Social. Acestea au legături strânse cu partea de HR și ajută companiile să obțină pontaje și fișe de timp segmentate pe proiecte, să recruteze resursele de care au nevoie pentru a-și crește afacerea și să formeze comunități puternice în interiorul organizației prin varii funcționalități de socializare.
Prin dezvoltarea acestei platforme, dorim să eficientizăm procesele de HR, contribuind astfel la creșterea productivității și la îmbunătățirea experienței angajaților în cadrul organizațiilor”, au mai spus aceștia.
150.000 de euro – investiție în Papervee, 65 de companii folosesc aplicația
Până în acest moment, investiția s-a ridicat la 150.000 de euro.
„Această sumă a fost acoperită din fonduri proprii și a fost utilizată pentru cercetare, dezvoltare și marketing. Investiția este continuă pentru îmbunătățirea constantă a funcționalităților și pentru prezența online a brandului Papervee”.
În prezent peste 65 de companii au spații de lucru pe Papervee și folosesc zilnic platforma creată de cei trei tineri pentru a-și gestiona procesele de resurse umane.
„Prin acestea avem o bază de peste 1.500 de utilizatori. Feedback-ul pe care îl primim constant de la clienții noștri este pozitiv, iar cu ajutorul lor devenim mai buni în fiecare zi. În același timp am observat interes crescut în 2024 și primim zilnic cereri din partea potențialilor clienți. Reușim să creștem atât baza de clienți, cât și de utilizatori lună de lună. Fiecare funcționalitate lansată deschide poarta pentru noi tipuri de afaceri să acceseze și să implementeze soluția noastră pentru HR-ul digital. Pentru a putea acoperi toate nevoile lansăm noi funcționalități o dată pe lună, uneori chiar și de mai multe ori pe lună”, au mai detaliat aceștia.
I-am rugat pe băieți să ne spună și trei motive pentru care companiile să apeleze la ei.
1. Eficiență și Automatizare: Papervee simplifică și automatizează proceselede HR, economisind timp și resurse pentru companii.
2. Interfață Intuitivă: Platforma este proiectată să fie ușor de utilizat, cu interfețe moderne și prietenoase, accesibile atât utilizatorilor tehnici, cât și celor non-tehnici.
3. Personalizare și Suport: Oferim personalizare și suport constant pentru a ne asigura că fiecare companie își poate adapta platforma la nevoile specifice și poate beneficia de toate funcționalitățile oferite.
Planuri de viitor
Pentru viitorul apropriat cei trei tineri de la Papervee își propun ca în 2024 să ajungă la 4.000 de utilizatori activi lunar și vor să se extindă pe plan internațional.
„Pregătim și extinderea pe plan internațional. Avem deja câțiva clienți din Europa și nu vedem nicio piedică în a oferi platforma în oricare stat european. Adițional avem planuri și pentru pătrunderea pieței din Statele Unite.
Platforma este într-o continuă dezvoltare, iar noi ne propunem să oferim mereu o experiență modernă și plăcută pentru utilizatori. Ținem pasul în mod constant cu tehnologia și cu nevoile reale din piață. Integrarea cu alte sisteme, utilizarea tehnologiilor AI și digitalizarea a cât mai multe procese din companii sunt în vizorul nostru pe următorul an”, au concluzionat aceștia.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Claudiu Bozdoghină , Istvan Domokos , Alexandru Măereanu , hr sibiu , papervee , micile afaceri sibiu , Afaceri Sibiu , micile afaceri
Vizualizari: 12175
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Iwebvdm
Acum 2 ore
Emil
Acum 3 ore
Dan
Acum 3 ore
Aci dutu
Acum 3 ore
Rammstein