Duminică,
26.10.2025
Innorat
Acum
10°C

Trecerea de cale ferată de pe Calea Turnișorului, finalizată mai repede cu o lună. Circulația se va redeschide după ce CFR-ul încheie probele de funcționare a barierei

Trecerea de cale ferată de pe Calea Turnișorului, finalizată mai repede cu o lună. Circulația se va redeschide după ce CFR-ul încheie probele de funcționare a barierei

Lucrările de modernizare a trecerii de cale ferată de pe Calea Turnișorului au fost finalizate cu o lună mai repede față de termenul contractual, jumătatea lunii iulie, transmit miercuri reprezentanții administrației locale, fără a preciza o dată la care circulația se va redeschide. 

Traficul a fost restricționat în zonă începând cu data de 17 martie. Valoarea totală a contractului de lucrări a fost de 4,37 milioane de lei. 

“Trecerea este importantă în contextul în care o parte din traficul spre și dinspre zona industrială vest se desfășoară pe Calea Turnișorului. Prin modernizarea pavajului dintre liniile de cale ferată și prin automatizarea sistemului de bariere, această trecere va asigura traversarea autovehiculelor în condiții mai bune. Felicitări constructorului, firma Construcții Feroviare Mureș SA, pentru finalizarea lucrărilor în termen foarte scurt. CFR efectuează acum probele de funcționare a barierei automate și instruiește personalul. Imediat ce vor încheia această etapă, CFR va putea deschide circulația peste linii, zona fiind gestionată de regionala de căi ferate,” spune Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu, declarație transmisă prin intermediul unui comunicat de presă. 

Citește și CFR: Bariera de pe Calea Turnișorului trebuia desființată de șase ani, Primăria Sibiu a solicitat menținerea ei

Principalele lucrări 

-  Înlocuirea traverselor și a șinelor de cale ferată

-  Montarea între linii a unor dale speciale, Sibiul fiind al treilea loc din țară unde se montează astfel de dale (Bodan) și cea mai mare suprafață amenajată până în prezent în România cu acest tip de pavaj

- Înlocuirea barierei manuale și instalarea unor bariere automate, cu sisteme de avertizare luminoasă. Precizăm că vechea barieră se va demonta doar în momentul în care CFR va termina probele la cea automată, aceasta din urmă intrând în operare. În acel moment se vor putea monta și parapeții de siguranță și să se asfalteze și porțiunea de trotuare pe care era așezată vechea barieră.

- Montarea unor camere de supraveghere pe ambele părți ale trecerii peste calea ferată.

Citește și Primele semne de modernizare pe șantierul de pe Calea Turnișorului: se instalează sistemul automat pentru trecerea de cale ferată

foto TS/Primăria Sibiu

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

5 comentarii

Till Eulenspiegel

Acum 1 an

Parca s-ar fi terminat lucrarile caii ferate Beijing-Budapesta !Stiti careva cit au durat lucrarile caii ferate anterior pomenite?
Raspunde

Socrate

Acum 1 an

Asta asa cu câteva zile înainte de alegeri! In tot cazul arată super bine!
Raspunde

Robert

Acum 1 an

Cu cateva zile inainte de alegeri este anuntul. Finalizarea mai dureaza!
Raspunde

Client

Acum 1 an

Trecere la nivel cu calea ferata in oras, in oras fratilor!!! pt un amarat de automotor tii paralizat un drum circulat.
Raspunde

Steve

Acum 1 an

4 milioane de lei pentru turnat beton pe o lungime de 20 m. Ha ha.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus