Dormitoare, săli de mese, birouri, bucătării, zone comune, laboratoare și spălătorii vor fi aduse la Cârța, la organizarea de șantier pentru construcția loturilor 2 și 3 și autostrada Sibiu – Făgăraș, anunță Economica.
Compania Karmod din Turcia a lansat un proiect pentru construcția unei tabere cu o capacitate de 1.500 de muncitori care vor lucra la construcția autostrăzii A13 Sibiu-Făgăraș, tronson construit de o altă companie turcească, Makyol.
Tabăra, realizată din clădiri modulare realizate din containere, va avea o mulțime de facilități precum dormitoare, dar și spații de birouri.
„Producem și expediem 15.343 de mp de structuri de containere în 45 de zile. Aceste structuri vor găzdui 1.500 de persoane simultan și includ dormitoare, săli de mese, birouri, bucătării, zone comune, laboratoare și spălătorii”, a declarat Ozay Kemal Karakucuk, directorul de vânzări al Karmod, citat de agenția de presă Anadolu.
Citește și:
”Sunt echipate cu izolație specială pentru a rezista la iernile din Munții Carpați”
Clădirile care vor găzdui dormitoarele sunt special concepute pentru a-o acomoda pe ingineri, maiștri și muncitori, cu o capacitate de 1.034 de persoane. ”Structurile containerelor sunt echipate cu izolație specială pentru a rezista la iernile din Munții Carpați”, notează jurnaliștii turci.
Autostrada va fi construită de antreprenorul turc Makyol Insaat Sanayi Turizm VE Ticaret AS, care are la dispoziție 6,4 miliarde de lei (fără TVA) pentru construcția întregii secțiuni Sibiu – Făgăraș a A13.
Citește și:
Organizare de șantier pe terenul SC Drumuri și Poduri Sibiu
Societatea turcă Makyol Insaat Sanayi Turizm Ve Ticaret Anonim Șirketi Instambul, care a câștigat licitația de construire a autostrăzii Sibiu – Făgăraș a depus îăn luna iulie la Agenția de Mediu documentele necesare pentru ridicarea organizării de șantier pentru autostrada A13 Sibiu – Făgăraș.
Aceasta va fi necesară pentru loturile 2, Avrig - Mârșa (DJ 105 G) – Arpasu de Js (DN1) și lotul 3 Arpașu de Jos (DN 1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B).
Locația stabilită pentru organizarea de șantier se află la Cârța și aparține societății Drumuri și Poduri Sibiu, aici fiind în trecut un depozit pentru materiale antiderapante pentru drumuri.
Vor fi ridicate la Cârța construcții cu caracter provizoriu două stații de asfalt, două stații de betoane și zonele de depozitare betoane și asfalt, rezervoare stocare GPL, zonă de spălare și ungere și pompă de benzină, după cum se precizează în documente.
Tronsonul 1 Sibiu (Boița) – Avrig – Mârșa are 14 kilometri și valoare estimată între 2 și 2,4 miliarde lei.
Tronsonul 2 Avrig – Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1) este în lungime de 19,92 km și are o valoare estimată între 1,7 și 2 miliarde lei.
Tronsonul 3 Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B), în lungime de 17,61 km și are o valoare estimată de 1,836 miliarde lei și 2,1 miliarde lei.
Tronsonul 4 Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul Făgăraș (cu o lungime de 16,26 km) și Drum de legătură cu DN1 (cu o lungime de 5,65 km), are o valoare totală estimată 1,1 și 1,37 miliarde lei.
Sursa foto: Karmod.ro
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: cine construieste sibiu fagara , organizare de santier , sibiu - fagaras , Autostrada Sibiu - Făgăraș , autostrada , CNAIR , contestație , strabag
Vizualizari: 5481
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Dragan Cristina
Acum 2 ore
Emil
Acum 2 ore
Hermannstädter
Acum 2 ore
Valentino Versace
Acum 2 ore
John