Joi,
11.09.2025
Parțial Noros
Acum
22°C

Aeroportul Craiova va avea trei aviobridge-uri. La Sibiu nu s-a putut nici după investiții de 65 milioane de euro

Aeroportul Craiova va avea trei aviobridge-uri. La Sibiu nu s-a putut nici după investiții de 65 milioane de euro

Conducerea Aeroportului Craiova anunță că noul terminal va asigura accesul pasagerilor direct în aeronavă, fără să mai fie nevoie de transportarea călătorilor cu autobuzul, ori pe jos, spre pistă. Astfel va crește gradul de siguranță și confort oferit.

Practic, Aeroportul din Craiova avea avea trei burdufuri moderne, după cum arată conducerea CJ Craiova.

”Acest element de infrastructură aeroportuară asigură accesul direct și rapid al pasagerilor între aeronavă și terminal, fiind specific tuturor marilor aeroporturi.

Prin proiectul de modernizare și extindere a aeroportului din Craiova, s-a prevăzut dotarea clădirii cu trei aviobridge-uri mobile de ultimă generație, ce au o capacitate de până la 228 de persoane și o lungime maximă de 42 de metri. În aceste condiții, îmbarcarea și debarcarea pasagerilor se va realiza atât în siguranță, cât și cu un grad mai ridicat de confort” a transmis președintele Consiliului Județean Dolj, într-o postare pe facebook.

La Sibiu Aeroportul Internațional a trecut recent printr-un amplu proces de modernizare și extindere, investițiile totale ridicându-se la 65 milioane de euro. Cu toate acestea pasagerii nu beneficiază de siguranța și confortul unui sistem de tip aviobridge. Oficialii Consiliului Județean au explicat în trecut că nu s-a putut din motive tehnice.

”Sistemul cu burduf este aplicabil terminalelor de pasageri care au o structură formată din parter și etaj și în cadrul cărora procesul de îmbarcare în aeronave se realizează la etajul I. În situația Aeroportului Internațional Sibiu, structura existentă a terminalului de pasageri la care au fost efectuate lucrări de extindere permite procesarea pasagerilor exclusiv de la parter, sistemul de îmbarcare cu burduf neputând fi integrat și implementat”, au informat oficialii Consiliului Județean Sibiu, în trecut, la solicitarea ziarului Turnul Sfatului.

Aeroportul Internațional Sibiu: începând cu 1 septembrie, pasagerii care călătoresc de la aeroport vor putea transporta în bagajul de mână o cantitate de maxim 100 de ml de lichide per recipient

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

18 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Telemeaua Airlines

Acum 1 an

Pot intelege campania puternica, cateodata meritata, de discreditare a presedintei CJ, se poate explica, daca tot se da exemplul maretului aeroport craiovean din metropola Olteniei, cu ce ar ajuta aceste burdufuri, in detrimentul parcurgerii distantei de 20 m pana la avion? Adica este cineva care calatoreste atat de rangă de beat sau bubuit incat nu e in stare sa mearga pe jos sau sa isi tina echilibrul in autobuz timp de 6 secunde, fara sa isi rupa capul? Adica egou-rile voastre rafinate de fin cunoscatori ai orice, arta culinara, plete in vant, mers eco elgibiti pe biciclete, mandria fanion a agorei noastre tefelisto-rezistente, chiar au de suferit în mod ireversibil daca nu exista aceste burdufuri?
Raspunde

CitizenX

Acum 1 an

Nu isi rupe nimeni capul, dar lumea nu zboara cu avionul doar cand e cald si frumos. Sunt curios daca dupa ce veti face o imbarcare pe ploate torentiala veti avea aceeasi parere. Ideea este ca s-au bagat foarte multi bani fara a creste cu adevărat confortul pasagerilor. Au facut o hala mare si goala cu servicii putine si proaste. Sa nu uitam ca pana nu a fost o adevarata revolta publica trebuia sa ocolești 1 km pentru a ajunge in statia de autobuz. Aflata in fata aeroportului. Iar as putea intreba de ce peroanele din fata aeroportului nu sunt acoperite pentru a proteja de intemperii atunci cand esti imbarcat sau debarcat dintr-o masina? Daca cei din CJ Sibiu sunt atat de sensibili la critici ar trebui ori sa-si faca treaba mai bine ori sa se lase de meserie.
Raspunde

Un oarecare

Acum 1 an

Sânt și oameni care merg mai greu din cauza vârstei, sau in cărucior de handicap, unii obligați de motive medicale sa se deplaseze rapid. Ei ar aprecia aceste...burdufurl.
Raspunde

Traian vuia

Acum 1 an

la Sibiu e ca pe sate. atat s-a putut de catre CJ
Raspunde

Sibian

Acum 1 an

Nu mai pomeniți de aeroportul internațional Sibiu!Ne indispuneți profund!Aici și-au dat mâna cei mai incompetenți oameni!Iar realizarea lor este de tot râsul. Cum poți să te lauzi cu așa ceva?Un om rațional conștient de ce a făcut își dădea demisia de mult și fugea în munți! Cred că Sibiul are, de departe,cele mai puține realizări. Cele mai mari contribuții și cele mai puține fonduri primite!Cui folosește un aeroport gol?Sau care te jupoaie?Aici plătești până la de zece ori mai mult pentru un zbor de conexiune la destinația dorită! Toate aeroporturile și-au mărit cu 20-25% operațiunile,noi ne redresăm!Chiar nu vă e rușine să mințiți atâta?Se aude Consiliul Județean?
Raspunde

Un aviator

Acum 1 an

Nu!
Raspunde

Ioan

Acum 1 an

La noi nu sa vrut nu că nu sa putut.Mergem pe jos pana la Avion si pe ploaie si pe zăpada.
Raspunde

Mesterul dupe net

Acum 1 an

Inca o hala goala cu 100-200 de angajati platiti pentru nici 10 zboruri in medie pe zi. Au facut aero bridge la Tulcea...care a avut 300 de pasageri intr-un an,ce va mira? Problema la Sibiu poate ca este si faptul ca la 2 ore de mers cu masina ai 3 alternative de zbor. Cluj,Mures si Brasov. In Transilvania era nevoie de un aeroport mare,situat undeva in zona triunghiul Turda-Cluj-Mures la care daca aveam o retea decenta de drumuri si cai ferate,oamenii ajungea in maxim 2 ore. Ceea ce e mai mult decat decent. Asa avem pseudo aeroport cu 10-15 curse pe zi intr-un caz bun la Arad,Timisoara,Satu Mare,Oradea,Baia Mare,Brasov,Targu Mures si bineinteles Sibiu. Bine ca au renuntat sa le mai faca la Deva si sa il reabiliteze pe ala la Caransebes. La Cluj poti zice ca ai destinatii/alternative. Legat de reabilitare ma abtin. Bani bagati in nimic. Era bine cum era si asa nu-s pasageri,cu banii aia se putea reabilita un drum care deservea mult mai multi oameni...
Raspunde

Kokos

Acum 1 an

Numai comentarii de la unii care citesc doar titlul articolului. "Inteligentilor" , dacă citeati și conținutul, aflați că burdufurile pot fi instalate doar în terminalele cu parter și etaj. La Sibiu e doar parter.
Raspunde

Uncas

Acum 1 an

Am aterizat pe aeroportul Sibiu cu wizzair și avionul a parcat în extremitatea clădirii. Am coborât pe 40⁰ din avion și am mers pe toată distanta clădirii, câteva sute de metri, până exact în celălalt colț. Ni s-a explicat că wizz doar acolo poate parca și noi trebuie să folosim întrarea Schengen. Jalnică organizare.
Raspunde

Steve

Acum 1 an

Intelegem din acest articol ca in Craiova nu se fura. Interesant ca acel judet nu e galben.
Raspunde

Dumitru Ecaterina

Acum 1 an

Din păcate Aeroportul din Sibiu, arată foarte, foarte urât. Poate fi comparat cel mult cu o hală industrială. Să construiești un asemenea terminal în 2024, este foarte trist. Nu mai vorbim de câte zboruri noi au fost introduse- și mai trist.
Raspunde

Sibianul

Acum 1 an

Dacă votezi moooie psd. Primești doar moooia. Mai votați pnl Ca apoi mestecați plăcute suedeze
Raspunde

Alex

Acum 1 an

La tehnologia din ziua de azi chiar nu se pot instala burdufuri inclinate pentru partere?
Raspunde

Icsu

Acum 1 an

Doamne fereste, Turnul Sfatului - sunteti *** sau ce?! Nu mai citesc vreodata acest site, sunteti la fel de *** ca restul si alimentati intr-o singura directie, aceea a urii nejustificata (cel putin de data asta). Daca ati scris in trecut ca nu se justifica burduful la Sb, ce rost mai are acest articol?! Avem 100 m pana la aeronava, avem doar parter (deci nu se poate conecta burduf), dar voi vreti musai burduf!! La ce dracu va trebuie?! Adio

Raspunde

Claudiu

Acum 1 an

Monșher, doar parterul ăla a costat 65 de milioane de euro fara echipamentele Air Schengen despre care inca nu îndrăznește nimeni sa glăsuiască ceva credibil. In termeni colocviali, cam scumpă mărgica dacă tot prin starea vremii te duci sau te întorci spre și de la avion. Lăsai parterul așa cum l-a făcut Pingelică înainte de 89 și făceai hala noua cu parter și etaj la 65 de milioane de euro Sa din serioși Nu e cu mult mai mare că autogara Atlassib. In ce păcatele și îngropat 64 de milioane de euro pricepuții locali ???
Raspunde

Sibian

Acum 1 an

Mda, toti astia care comentati pe aici de cate ori zburati pe an si daca zburati vreti bilete ieftine? Habar nu aveti ca totul se taxeaza pe aeroport, pana si mersul cu autobuzul la avion e taxat iar la Sibiu nici Lufthansa nu mai ofera facilitatea respectiva. Inainte de a fi parerologi vedeti peste 6 luni cate avioane o sa parcheze la burduf, va zic eu zero, ca Mizzair si Ryanair si altii low cost nu vor sa plateasca taxele respective. Si uite asa marele si laudatul aeroport al olteniei o sa aiba niste burdufuri colectoare de praf si cu costuri de intretinere ca au acelasi regim ca si lifturile si trebuie revizie periodica platita tot din banii vostrii. PS. Unii hateri vor nave spatiale si ei nu zboara nici de 2 ori pe an si cand zboara iau biletele alea ieftine.
Raspunde

Andreea

Acum 1 an

Sunt si alea invizibile, ca si spitalu ala.... de il tot face Campeanu de vreo 4 ani +.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus